View Full Version : O: Tojon vinnsin kardaani
Eli nyt pitäs saada hj:n vinssi lj70:seen,
Tarviis ainakin läjän ulosottoon sopivan tumpin, kannatin laakerin ja sit vinssin päähän tulevan nivelen...tai sit osta koko kartaanin kaikkine hilkkeineen...Mahdollisimman nopeesti nyt on kiire...!!!!!
Ja tarjota voi numeroon 050-4333804/Ali
upsista kun ei vieläkää ole tuota jortaania tuohon vinssiin... oiskos kellää yli määräistä!!!! eli hj60 vinssiä olen tunkemassa lj70:seen tarjota voi ihan hj:n vinssin jortaania kokonaisena ei tarvitse olla sovitettu... tai edes pelkkä vinssin puoleinen murros.... kiitos nam
auttakaanyt joku....
hirveesti en kerkee koneella notkumaan kun on kaikennäkösiä projekteja että puhelimesta tavoittaa jos joku uskaltaistarjota 0504333804
Mene traktoritarvikkeita myyvään liikkeeseen ja kysy (hydrauli)pumpunnivelakselia. Siinä oleva laippa käy Tojon ulosottoon ja siitä voi myös rakentaa vaikka koko vinssin akselin. Hinta lienee jotain vähän toista sataa..tai ainakin on joskus ollut.
jep oon käyny jo ja ostin rakvaattorin nivel aksulan joka käy laatikon puoleen... mut vinssin puolella on lj:ssä hiton ahdasta kun halusin vinssin niin lähelle ku mahollista nii ei murikka mahu sinne (siis nivel) mut jos ei sellasta löydy nii pitää tehä tilaa.......
Kyllä mä ainakin olen sillä nivelellä tehnyt sen ristikon LJ:n vinssiin, sovitellut ristikot Hj:n vinssiakseliin, eli kannatinlaakeri ja väliristikko on alkuperäisestä akselista. Enkä ole muuttanut mitään muita kiinnityksiä enkä korottanut koria.
jep kyllä se sinne saadaan... (ja laitetaan) mutta kun ei oo minkään laista alkuperäistä akselin osaa!?! nii olis ollu vähä helpompi tehä originaalista mutta jos ei niitä oo ni minkä mahtaa tehtävä kokonaa ite jos vaikka viikon loppuna kerkeis... vanhoja raktorin nivel akseleita on kyllä läjäpäin isoja ja pieniä putkeekii kävin ostaa parimetrii kyllä se siitä ku vähä potkii&fiksaa.... kiittos joka tapauksessa