PDA

View Full Version : Lasten suusta kuultua!

-Stedt-
22.02.2014, 22:12
Eli Varmaan monikin offari on siihen ikään päässy että jälkikasvua löytyy ja kaikkea mielenkiintoista kommenttia tuntuu löytyvän, onneksi ei kaikkea edes tiedä mitä esim. hoitopaikassa isistä kerrotaan:D. Varoittavana esimerkkinä myös jälkikasvun hankintaa harkitseville, kaikkeen pitää varautua:rolleyes:.
Oltiin tuossa vaimon siskon muksun ristiäisissä ja nuorin sälli totes (4v) siinä papin kuullen että....
-Isi,Mie taijan nyt käydä ulkona polttamassa tupakan ja otan yhen kaljan!!

Täytyy sanoa et ei tienny miten päin ois jakkaralla istunu,,,

Sami89
22.02.2014, 22:29
Mistähän lie oppinu? :D:D:D

-Stedt-
22.02.2014, 22:33
Mistähän lie oppinu? :D:D:D

Tjaa, Lie naapurin sedältä:D. on nää melko magneetteja toistelemaan mitä ite suustaan päästää,,,pitää pikkasen varoa:rolleyes:.

Viipo
22.02.2014, 22:36
Tjaa, Lie naapurin sedältä:D. on nää melko magneetteja toistelemaan mitä ite suustaan päästää,,,pitää pikkasen varoa:rolleyes:.

Ja autosta on vetoakseli poikki, kun venäjän safarille pitäs lähteä? :P

vmt
22.02.2014, 22:37
Viime syksynä tyttäreni (silloin 4-vee) täti kävi hakemassa pienen neidin päiväkodista...
Olivat tätinsä kanssa tämmöisen keskustelun käyneet, kun täti haki hoidosta ja ei turvaistuinta ollut sille parin kilsan matkalle. Turvavyötä laittaessa sitten näin:

Täti: Toivottavasti ei tule poliisia, kun ei tuota istuinta ole.
Anni: Älä sano niille, kuka olet!
Täti: Jaa mitä?
Anni: No et sano niille nimeäsi!
Täti: Pakkohan se poliisille on sanoa.
Anni: Kato et vaan sano!
Täti: Mutta täytyyhän mun niille ajokorttikin näyttää.
Anni: No näytä sitten se korttisi, mutta et kerro nimeäsi!

Fiksu tyttö ja terve epäluuloisuus poliisiin! :D

AVRO
27.02.2014, 12:24
Eilen tuli taas hyvää settiä tolta +14v juipilta.

Olin työmaalla pitkän päivän, jossain vaiheessa myöhäisiltapäivällä puhelin soi ja juippihan se siellä. Juippi: "syötsä jotain ruokaa kun tuut himaan?" Minä: " en osaa sanoa, riippuu vähän kuinka myöhään menee" Juippi: "no hyvä, ei täällä mitään ookkaan. me syötiin kaikki" Minä: "aha"

Sitten seuraava kysymys. Juippi: "voiks äiti siirtää sun tililtä rahaa mun tilille?" Minä: "???? miksi??" Juippi: "no kun siellä on niin paljon ja mulla on niin vähän" Minä: "öö, no ei kai sieltä mitään siirrellä jos en ole velkaa" Juippi: "ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D

Jare
27.02.2014, 13:27
Sitten seuraava kysymys. Juippi: "voiks äiti siirtää sun tililtä rahaa mun tilille?" Minä: "???? miksi??" Juippi: "no kun siellä on niin paljon ja mulla on niin vähän" Minä: "öö, no ei kai sieltä mitään siirrellä jos en ole velkaa" Juippi: "ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D

"ok, ajattelin vaan kysyä" :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D

khager
27.02.2014, 16:49
Tapahtui vuonna keppi ja kirves. Poika 5v oli äitinsä kanssa kaupassa. Äiti tapasi pastorin ja juttelivat niitä näitä. Poika tokaisi ylpeänä pastorille "mun isä on mutakuono" (silloisen seuran nimi=mutakuonot). Vaimon piti hieman valaista asiaa pastorille:)

Taisto
27.02.2014, 17:06
Poika(4-v) oli auton kyydissä 25-tiellä missä varoitettiin liikennemerkillä liukaudesta. Poika älähti oitis: "Suomen surkeinkuski!"

L-200
27.02.2014, 17:45
Juniorit oli pihalla leikkimässä sateen jälkeen.

Tulivat sitten sisälle, yltäpäästä kurassa ja vettä valuvina.
Komensin pojat suoraa päätä pesuhuoneeseen riisumaan läpimärät vaatteet pois päältä.

Nuorempi yhä vesi noroina valuen päätti pysähtyä oven eteen matolle jääden siihen seisomaan ja vettä lattialle valuttaen, levitti kätensä ja päätään pudistellen totesi.

" voi vittu että mä olen ihan läpimärkä, mä en voi edes käsittää miten vitussa mä olen näin märkä vaikka olin ihan vähän lätäkössä leikkimässä"

Nostin pojan pesuhuoneen puolelle ja huulta purren poistuin takavasemmalle.

Ei voinut nauraa.....

hutikka
27.02.2014, 19:03
Poika (7v) mulle saunassa: "Iskä,mä osaan ihan kaikki kirosanat,haluatko kuulla?"
Vähän joutu yskäsemään ja sanomaan että jos nyt ei kuitenkaan..

HeikkiH
27.02.2014, 19:30
Pitäis kyl yrittää välttää kiroilua lasten kuullen. Nuorempi tyttö (3-vuotias) oli päiväkodissa tossa eräs päivä kaivellu reppua ja jupissut "Missä helvetissä se rasvatuubi on..."

Nuhapumppu
27.02.2014, 21:05
Pitäis kyl yrittää välttää kiroilua lasten kuullen. Nuorempi tyttö (3-vuotias) oli päiväkodissa tossa eräs päivä kaivellu reppua ja jupissut "Missä helvetissä se rasvatuubi on..."
Juu sama täällä,poika(2,5v) tuumas yks päivä että "voi perkele kun on liukasta" :D Ja muutenkin tuo kuuntelu/sanojen toistaminen on aivan älytöntä. Nytkin tuumasi että "Mitä jäbä duunaa,mulla on köntsä housussa"

SunFire Red
27.02.2014, 21:06
Oltiin päiväkodissa esittelemässä paloautoa, kun pieni tyttö tuli nykimään hihasta kesken esittelyn ja sanoi kovaan ääneen: Setä! Tytöt tykkää hevosista ja pojat lehmistä!

wikke
27.02.2014, 21:26
Maanantaina ehkäpä joku kuusi vuotiais poika hakkasi punaista liukuriaan naapurustossa betoni portaisiin minkä vieressä kersoilla tapana laskea mäkeä, ja kailotti kovaan ääneen: "Vittu tää on paska talvi!" Luisti hiekalla himppu huonosti...

pee
27.02.2014, 22:39
pari hassua:

bussissa: "Vittu, mun tutti tippu!!"

tai

ratsiassa: "Vitun poliisi ! Nyt me ei keritä näkee Joulupukkia!!"

VOLIATTI
27.02.2014, 23:01
Vanhempi kolli nyt 4v ilmoitti tossa vuosi sitten appiukon hampaatomalle kone kuskille että saat mun vanhat hampaat kunnes mulle tulee uudet hampaat, kato kun meijän perheessä vaihtuu noi hampaat erilailla kun teillä, olipa pokassa pitelyä kun tuli meinaan niin puuntakaa noi lauseet,:D olipa suupaltti konekuski ihmeissään

Finderi
27.02.2014, 23:44
Noi pienet kyllä osaa, ei unohdu tämäkään kun tehtiin päiväkodin pihassa nurmikoiden pohjia jyrsimellä. Aidan takana sammuttimen kokoista kaveria kiinnosti ja pelotti, sarvitraktorin pakari vissiin metelöi vanhuuttaan. Ärrät ja ässätkin oli vielä hukassa mutta hyvin sai selvää kun jässi huusi työkaverilleni "Taakelin punkkali veä käteet!"

Opiskelukaveri puolestaan sai parhaat sessionaurut kun luuli että 4-v nukkuu pinnasängyssään...kun pääsivät emännän kanssa maaliin ja liike loppui, kuului selän takaa pikkukimulin ääni "Lisää!"

Kaitsu67
28.02.2014, 00:28
Edellisessä työpaikassa kolleega kertoi, kun oli hakemassa omaa jälkikasvuaan tarhasta ja pari samassa tarhassa ollutta poikaa seisoi aidan vieressä ja toisella puolella jalkakäytävällä lampsi ekaluokkalainen jässi koulureppu selässä... nää tarhan alle kouluikäiset huusi ekaluokkalaiselle että "aiotko nussia tänään?", oli ollut naurussa kuulemma pitelemistä, tokko pojat edes tiesivät mitä kyselivät... :D:D:D:D:D:D

Hanna
28.02.2014, 00:28
Oma isi on kova kiroilemaa ja siltä oon saanu hyvän opin ni mie ite joskus ihan pentuna ja ennen ärrän löytämistä navetasta olin tuumannu velipojalle et "tuu mennään kuuntelee ku isi kiroilee" :)

Ambula
28.02.2014, 02:11
Vaimo kertoi, että oli ipanalta (2vee) kysellyt, että mitä isi tekee työkseen. Oli nappula sitten elkein ja muutamalla sanalla selittänyt sen liittyvän koneisiin. Noh, äitinsä toiveikkaasti kysyi, että mitäs äiti tekee, johon ipana tomerasti vastasi: "tishki!" Ja näytti astianpesukonetta.. :D

Teme74
28.02.2014, 15:53
Oltiin pojan kanssa isossa kaupassa. Haettiin pari purkkia maitoa. Jonoa oli jonkin verran. Poika etsi lyhimmän jonon ja huusi minulle kovaan ääneen. Iskä tuu tänne. Täällä ei ole kuin yksi vanha ämmä!

J.Niemi
01.03.2014, 09:34
Käytiin tytön kanssa kaupassa ja kun tultiin parkkipaikalle niin viereen oli juuri tullut clk mersu. Siinä kun isäntä kömpi autosta ulos niin tyttö tokas; Kato isi, suomen surkein kuski.
Hieman kyllä repesin.

vellihousu
01.03.2014, 09:51
Tänään aamupalalla 4v poika sano kesken kaiken: Antti tuisku tuli kaapista. Ei ainakaan multa oo kuullu

JiiPee
01.03.2014, 17:22
Aika liki 20 vuotta sitten sattui sellainen, että kotona oli jotakin juttua miehistä ja naisista, pojista ja tytöistä. Josakin vaiheessa vaimo sanoi sitten, että "olenhan minäkin nainen". Siihen meidän esikoinen, tyttö, totesi kirkkaasti, että "Äiti, et ole nainen, olet äiti!"

Häänrik
02.03.2014, 12:35
meillä oli joskus hoitolapsia niin tämä muutaman vuoden ikääinen hoidettava poika huus kesken päiväunien ku kolistelin että "voi jumalauta eikö täälä taa nukkua taatana?!!!...pejjjjkele"

Joskus NuuBerin kanssa tultiin offailemasta sjoen abc:lle, kuulin auton ikkunasta kun sellanen abaut 5vtyttö kysy kovaan ääneen äidiltänsä että "Miks noi autot on noi paskaasia?" :D

Sykähdyttävin muisto on kun ajelin ikkunat auki seinäjoella kaupungilla keskellä päivää, yhtäkkiä tienvarressa parkissa olevien autojen välistä juoksi pikkupoika alle :eek::eek::eek: Silloin reaktioaika oli varmaan 0,0000001sek, pysähty hodari neljästäkympistä melko hätäsee renkaat kirskuen, autokin sammui ja meni nii lähelle että pikkupoika hävisi konepellin taakse :eek: samassa kun auto pysähtyi niin edestä kuului "WWWAAUU VVVÄÄHÄ HIENO MONSTELI!!!!" Samassa pojan äiti juoksee paniikissa hakemaan poikaa ja mminä jään sydän hakaten toljottamaan että mitä juuri tapahtui :eek: On se kumma ettei tuo mukula säikähtäny, itellä melkein kuset housuissa :( meni muutama viikko että uskalti taas ajaa kävelyvauhtia lujempaa jos autoja on tienvarressa parkissa.

Olkaahan varovaisia liikenteessä, lapset kun on nii pieniä että niitä ei autojen takaa näy ja kuitenkin tämän maailman arvokkainta kamaa :)

Issu
02.03.2014, 13:33
tytär noin 5vuotiaana sanoi saunoessa että täällä on liian kuuma mä palan ihan pihviks.:D

kippo86
02.03.2014, 17:54
"äiti, mulla on vessahätä... Se meni suoraan housuun.... Ja se on sen kakan vika!"

nana
02.03.2014, 22:48
Aamulla matkalla hoitopaikkaan ihmeteltiin luontokunnan ihmeitä ja likka 3vee pohti kovasti, miksei ihmisellä ole siipiä..

"Mutta linnuilla on siivet, kääpäsillä on siivet, suvenkolennoilla on siivet.. Ja äitillä isot tissit.."

:D :D

khonkonen
03.03.2014, 13:09
Poika 3-vee istu olkkarinlattialla lastenohjelmaa katsoen. Huomasin hänen kaivelevan housunsisustaa, niin kysyin "että pissattaako?" vastaus meinasi hämmentää kun totesi, että "isi tämä kikkeli seisoo!". Hetken itseäni kerättyäni totesin vaan et "elä räplää sitä kikkeliä, niin kyllä se laittaa nukkumaan." :)

wikke
03.03.2014, 13:27
Mikä mahtoi olla tämä lastenohjelma?

khonkonen
03.03.2014, 14:47
Mikä mahtoi olla tämä lastenohjelma?

Eipä muuten tullu laitettua merkille ohjelmaa. :D

Holle
05.03.2014, 23:01
Poikani aikanaan 3-4v ikäisenä näki hieman tukevamman itseään jonkin verran vanhemman tytön nousevan uimahallin altaasta...
Totesi siinä sitten kovaan ääneen äidilleen "KATO ÄITI HYLJE".
Mitäs siinä sitten :)
Nyt jässi on jo 11v ja päästelee samantapasia juttuja vieläkin ihan häpeilemättä suustaan.

sos
05.03.2014, 23:50
kanarialla oltiin ravintolassa syömässä, kun ohi meni kolme tyttöä/naista, kun jompi kumpi meidän muksuista 5-7v tuumas, että kato lehmäjengi tuli(just oli tullu disneyn lehmäjegi tms leffa)
ps. olivat muute suomalaisia:)

nana
06.03.2014, 20:07
Työkaveri tuossa jokin aikaa sitten kertoi heillä olleen sukulaisimiehiä serkkupoikien kanssa iltakahveella.. Yksi isommista, lähes teini oli siinä tätä 10-vuotiasta serkkuansa kiusoitellut, että jokos on tyttöystävää jne.. Aikansa siinä nälviessä rupes jo hieman posket punottamaan nuorimmalla ja hermostus aika lähellä.. Keskimmäinen serkkupojista siinä rauhoitteli tätä ja oli tokassu: "että elä mee ny mukaan siihen, että mitä enemmän hermostut, sen enempi se jatkaa härnäämistä"

Oli tää 10-vuotias siinä sitten tokassu takasi: "Äh, se on vaan tommonen kun ei oo vähään aikaan saanu pillua!"

Pöydän toisessa päässä oli poikien isiltä mennyt kaffet ja pullat hieman väärään kurkkuun.. :D :D

L-200
08.03.2014, 10:03
Kyydissä ollut pieni pika totesi..

Jos pertti haluaa vaihtaa nimeään niin mikä siitä tulee?

Vähän aikaa tuijotin ja totesin ett en tiedä...

Pertistä tulee ex-pertti.

:D

Stare
08.03.2014, 12:34
Nuori perhe muutti uuteen taloon jonka naapurissa oli vapaa tontti.
Yhtenä päivänä Skanskan rakennusmiehiä saapui ja aloitti rakennustyöt tyhjälle tontille.

Perheen 5-vuotias tytär luonnollisesti kiinnostui naapurissa olevasta rakennustyömaasta ja alkoi jutella työmiesten kanssa.
Tyttö pyöri rakennuksella ja lopulta työmiehet, joilla kaikilla oli kultainen sydän, enemmän tai vähemmän adoptoivat tytön jonkinlaiseksi maskotikseen.
Juttelivat tytölle, antoivat tytön istua kanssaan kahvi- ja ruokatauoilla, ja antoivat tälle pieniä tehtäviä jotta tämä tuntisi itsensä tärkeäksi.
viikon päätteeksi, perjantaina, antoivat tälle kirjekuoren, jossa oli 3 euroa 10 sentin kolikoina. Ikään kuin 'palkkapussiksi'.

Tyttö vei 'palkkapussinsa' kotiin, jossa hänen äitinsä ehdotti, että työstä ansaitut rahat vietäisiin pankkiin, ja perustettaisiin samalla tytölle säästötili.
Pankkineiti kuunteli ihmeissään tytön kertoessa 'työstään' rakennuksilla, ja että hän oli todella saanut 'palkkapussin'.
'Sinun on täytynyt todella työskennellä kovasti saadaksesi näin paljon palkkaa!' sanoi pankkineiti. Johon tyttö ylpeänä vastasi, 'Työskentelin koko viikon työmiesten kanssa rakentaessamme sitä isoa taloa.'

'Hyvänen aika' pankkineiti sanoi, 'menetkö tälläkin viikolla rakennukselle töihin?'

Pikkutyttö mietti hetken ja vastasi sitten, 'Kyllä varmaan, mikäli ne Starkin runkkarit toimittavat ne vitun tiilet ajoissa.

rane58
08.03.2014, 17:45
Yhtenä päivänä Skanskan rakennusmiehiä saapui ja aloitti rakennustyöt tyhjälle tontille.

Perheen 5-vuotias tytär luonnollisesti kiinnostui naapurissa olevasta rakennustyömaasta ja alkoi jutella työmiesten kanssa.
Tyttö pyöri rakennuksella ja lopulta työmiehet, joilla kaikilla oli kultainen sydän, enemmän tai vähemmän adoptoivat tytön jonkinlaiseksi maskotikseen.
Juttelivat tytölle, antoivat tytön istua kanssaan kahvi- ja ruokatauoilla, ja antoivat tälle pieniä tehtäviä jotta tämä tuntisi itsensä tärkeäksi.
viikon päätteeksi, perjantaina, antoivat tälle kirjekuoren, jossa oli 3 euroa 10 sentin kolikoina. Ikään kuin 'palkkapussiksi'.

Tyttö vei 'palkkapussinsa' kotiin, jossa hänen äitinsä ehdotti, että työstä ansaitut rahat vietäisiin pankkiin, ja perustettaisiin samalla tytölle säästötili.
Pankkineiti kuunteli ihmeissään tytön kertoessa 'työstään' rakennuksilla, ja että hän oli todella saanut 'palkkapussin'.
'Sinun on täytynyt todella työskennellä kovasti saadaksesi näin paljon palkkaa!' sanoi pankkineiti. Johon tyttö ylpeänä vastasi, 'Työskentelin koko viikon työmiesten kanssa rakentaessamme sitä isoa taloa.'

'Hyvänen aika' pankkineiti sanoi, 'menetkö tälläkin viikolla rakennukselle töihin?'

Pikkutyttö mietti hetken ja vastasi sitten, 'Kyllä varmaan, mikäli ne Starkin runkkarit toimittavat ne vitun tiilet ajoissa.

Voi helevata....http://www.lostjeeps.com/forum/phpBB3/images/smilies/ROTFL.gif

pezq^
08.03.2014, 18:04

Tykkää nappi puuttuu:D

VOLIATTI
11.03.2014, 09:12

argh:D mahtavaa

SUPI4x4
11.03.2014, 10:22
Eipä muuten tullu laitettua merkille ohjelmaa. :D

Varmaan Mimi ja Kuku.

Nippan
12.03.2014, 11:53
Varmaan paras minkä muistan on kun oltiin serkkupojan ja isäukon kanssa vaihtamassa käyttöautoon kesärenkaita tässä jokusia vuosia sitten, no serkkupojan villokas halus välttämättä tunkata auton ylös renkaanvaihtoa varten. Noh siinä hallitunkissa on sellanen ominaisuus että ilman vastusta se on hirmu kevyt tunkata, noh villokas sitä tohkeissaan tunkatessaan kaksin käsin ennenkun tavoitti tunkki auton pohjan, lipsahti pojalta käet tunkinvarresta ja varsi kolahti suuhun!! Hetken aikaa itkun jälkeen huudahtaa hieman ärrävikaisesti: "voii perrrkeelen perkele että muuten koski!!! varsi hajos hamppaat saatana!" Siinä oli hetken aikaa hallissa melekonen naurunremakka ko kaks aikuista miestä nauraa mahakippurassa sellaselle natiaisen lohkaukselle!! :D
Posted via Mobile Device

rane58
13.03.2014, 01:13
Varmaan paras minkä muistan on kun oltiin serkkupojan ja isäukon kanssa vaihtamassa käyttöautoon kesärenkaita tässä jokusia vuosia sitten, no serkkupojan villokas halus välttämättä tunkata auton ylös renkaanvaihtoa varten. Noh siinä hallitunkissa on sellanen ominaisuus että ilman vastusta se on hirmu kevyt tunkata, noh villokas sitä tohkeissaan tunkatessaan kaksin käsin ennenkun tavoitti tunkki auton pohjan, lipsahti pojalta käet tunkinvarresta ja varsi kolahti suuhun!! Hetken aikaa itkun jälkeen huudahtaa hieman ärrävikaisesti: "voii perrrkeelen perkele että muuten koski!!! varsi hajos hamppaat saatana!" Siinä oli hetken aikaa hallissa melekonen naurunremakka ko kaks aikuista miestä nauraa mahakippurassa sellaselle natiaisen lohkaukselle!! :D
Posted via Mobile Device

Sisukas jäppinen! :D

VOLIATTI
21.05.2014, 22:01
Olkaa VAROVAISIA mitä päästelette suusta lasten kuullen,

Tänään menin lasten toiveiden mukaan hakemaan valpilla poikia tarhasta noh.
Enpä tiennyt että siellä on poliisien ja palokunnan joku esittelypäivä kiitos paremman puoliskoni unohteliaisuuden, kun ajoin pihaan niin lapsi yleisö osoitti sormella ja loi hirveän yleisö ryntäyksen etupäässä vanhempi poikani 5v joka huusi varo isi nyt ne poliisit on täällä ja näkee ne vanteet millä ei saa ajaa tiellä, huuto loi pienen hymyn häivähdyksen poliisien naamalle, no en pässy siitä sitten karkuun vaan oli mentävä katsomaan niitä hälytys ajoneuvoja jossa poikani lisäsi naispoliisille volvoahan meni ekalla läpi katsastuksesta vaikka siinä laakerit on loppu. Helvetti että hävetti ja kadun kaikkea sanomaani, uskon viellä tapaavani konstaapelit tien päällä ja sitten keskustellaan

khonkonen
19.07.2014, 16:02
Varmaan Mimi ja Kuku.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288716068554.html

Hautalintu
19.07.2014, 17:41
En tiä onko tää tarina tosi mut niin väitti kotikylän paikallisen pubin poke että oli hänen nuorin muksu todennu kaupan jonossa kuuluvalla lottaliisa 4v äänellään "isi kato, toi manne toimii sähköllä!"... jonossa oli heidän edellään mustalaisrouva keneltä roikku johto hameen alta... :D oli kuulemma vartiakin kiinnostunut kyseisestä rouvasta välittömästi...

naapurin isäntä kertoili joku aika takasin ku tyttärensä muksu oli kertoillu minkälainen on suomen kesä... "se on lämmin ja sillo on kärpäsiä ja sillo on kiva leikkiä ulkona... tänä vuonna se kesä oli maanantaina!" Joutu hiukan ääneen hymyilemään.... :D

Punanenä
20.07.2014, 13:04
Tokaluokkalainen poika kyseli minulta eri paikkakunnista ja kohta olikin kysymyksen parissa turusta....
" Onko Turku Suomen takapuoli?" :D:D:D

ajelija
20.07.2014, 14:41
Olivat kylässä käymässä kun vanhin lapsista (kolme wee) tokaisi sähkötakasta. "Kyllä minä taijan jäähäkkii teille kun teillä on näin hieno oikein kunnon vanhan ajan sähkötakka!":D

Sami89
01.08.2014, 21:07
2-v meillä asuvan likan vastaus kysymykseen et haluutko tojotan; kauhee nauru:D Täysin identtinen vastaus tuli ku kysyin et mites ois susuki.;) Sit ku kysyin et pitääks sulle sit ostaa oma tatsuni, ni siihen tuli heti et joo.:) Varhaiskasvatus on ilmeisest onnistunu.:D:D

PunisherFIN
01.08.2014, 21:25
2-v meillä asuvan likan vastaus kysymykseen et haluutko tojotan; kauhee nauru:D Täysin identtinen vastaus tuli ku kysyin et mites ois susuki.;) Sit ku kysyin et pitääks sulle sit ostaa oma tatsuni, ni siihen tuli heti et joo.:) Varhaiskasvatus on ilmeisest onnistunu.:D:D

edelleekii palstalta puuttuu "tykkää" nappi :D :D

zuitsisti
25.01.2015, 10:55
Oma poika 7v totesi kun corolla jäi pihassa sutimaan että miks toi auto lagittaa!:)

Mikael73
27.01.2015, 06:47
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6200&pictureid=169554
Tulee kaikenlaista hauskaa kuultua kun tytöllä kiina/suomi äidinkielenään,pikkuisen menee sekaisin ja samassa lauseessa,
"mama,wo bu shi tykkään chi zge ge fan"..niin poispäin
Hauskinta kyllä oli kun aamuvuorosta palas kotiin ja aika nahat silmillä kellahti sänkyyn niin eiku 5-vuotias yrittää repiä ylös,iskä tuu leikkimään,
"Ei nyt oikein jaksais.."ja kun tuota vain jatkui ja jatkui
"mee nyt perkele leikkimään siitä"
noh,puolen minuutin hiljaisuus ja kohta tyttö tuli takas ja tokaisi,
"tuu nyt iskä perkele leikkimään sieltä"
:eek: Sitten ei auttanu kun hypätä sängystä ylös,oppii tyttö että voimasanoilla saa aina vähän lisää respektiä..
Onneksi ei oo tarttunu käyttöön sen enempi,vois tulla päiväkodin tädeiltä sanomista..

jyrze
27.01.2015, 08:52
Meillä on alkanut tuo 2,5v tyttö heittelee ihan levottomia. Mm. Kaupassa hevi osastolla oli napannut banaanin ja pistänyt haarojen väliin ja huutanut kovaan ääneen "Äiti, kato iso pippeli!" oli ympäröivät ihmiset hieman katsoneet..

ukkonen7
27.01.2015, 09:11
Kaverini kertoi paikallisen koneistajan pojan runosuonen. Eli eli, olikos se reilu 3 vanha miehen alku oli saannut arestia päiväkodista huonon kielen takia. Noh kun aresti oli lusittu ja juteltu päiväkoti hoitajan kanssa että poika oli pahoillaan ja oppinut että kiroilla ei saa ja siitä seuraa suu saippua pesu. Alkava päivä alkoi mutkitta mutta kunnes ruoka oli nautittu ja alkoi päivä lepo aika niin poika meni pehmolelujen sekaan läpsytellen vatsaa ja toikaissut että Aah vielä kun vi..ua saisi. Niin oli siinä taas kotiväellä kuulemista.

ärjy
27.01.2015, 10:34
Meillä toi vanhempi 5v. Tyttö tokaisi kaupan käytävällä kun vastaan tuli näitä mustempia suomalaisia. "Hitsi ku noita ruotsalaisia on nykyisin joka paikassa":) meinasin revetä aika lahjakkaasti..

Lord of flies
27.01.2015, 11:15
Meillä toi vanhempi 5v. Tyttö tokaisi kaupan käytävällä kun vastaan tuli näitä mustempia suomalaisia. "Hitsi ku noita ruotsalaisia on nykyisin joka paikassa":) meinasin revetä aika lahjakkaasti..

Hitto, nappulat osaa kyllä lohkasta.
Hyvä että ei kahvit lentänyt näytöille:)

hutikka
27.01.2015, 19:44
Pohdittiin iltapalalla tytärpuolen 10v. tulevia ammatteja ja ehdotin että perustais ravintolan.Muuten kuulemma oli hyvä "mutta jos se onkin ihan huono ravintola niin silloin tulee Sukula!"

Vormula77
28.01.2015, 23:43
Meijän juniori melkein neljä vee tuumas äidilleen et etkö sä ymmärrä et mä haluun mitä mä haluun!

t0ny
30.01.2015, 10:50
Meillä 5v poika kertoi kerhotädeille että iskä ampui rähisevän villakoiran... jouduin selittämään että kyseessä oli supikoira...

Kaitsu67
01.10.2015, 08:10
Tää on lainaus, mut hauska :D

Mökkireissulla ajoimme hääpaikan ohi. Viisivuotias Anna ilmoitti takapenkiltä: "Mä tiedän mitä morsian tarkoittaa! Sitä että on melkein vauva tulossa."

Kaitsu67
16.12.2015, 11:18
Seuraava lainaus lasten suusta sopinee offipalstalle:

"Äiti ja kolmevuotias Elmeri lukivat ja katselivat kirjaa, joka kertoi eläimistä ja niiden asumuksista. Äiti kyseli mikä eläin asuu navetassa, kanalassa jne. Kun kysyttiin tallin asukkia, tuli autokorjaajan pojalta vastaus heti kirkkain silmin: "Isi". "

:D

turakki
17.12.2015, 09:10
Meidän viisivuotias pelasi äitinsä kanssa aliasta. Mikä avaa oven? Sorkkarauta! No jos vähän hienovaraisempaa? Tiirikka! Avaintahan tässä haettiin. Onkohan iltatarinoissa liikaa rosvoja ja poliiseja.

hutikka
14.02.2016, 09:31
Naapurin pojat on meillä kylässä viikonlopun ja saunassa nuorempi 4v ilmotti mun tatuoinnista että "ei kannattais piirrellä tussilla käteensä kun se on myrkyllistä" :D:D