View Full Version : hymiöt
Karikarikari
22.02.2014, 11:14
Miten nuo hymiöt ja muut lisäkkeet saa näkyviin?
Aika tuskallista lukea kun tekstiä pitää seuloa img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle
seasta?
Disable smilies in text ota ruksi pois tuosta alhaalta. :)
-Vai onko sulla omissa asetuksissa hymiöitten esto päällä..? :p
Tai laita hymiön koodi tuollaisen -tekstin väliin.[IMG]http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-forum/img.gif
Disable smilies in text ota ruksi pois tuosta alhaalta. :)
-Vai onko sulla omissa asetuksissa hymiöitten esto päällä..? :p
Tai laita hymiön koodi tuollaisen -tekstin väliin.[IMG]http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-forum/img.gif
Nyt ei ihan auennut…ainakaan täällä. Siis mistä tuollaisen ruksin saa pois, jos kaikki mitä näkyy on tässä->
Miten nuo hymiöt ja muut lisäkkeet saa näkyviin?
Aika tuskallista lukea kun tekstiä pitää seuloa img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle
seasta?
Taitavat olla vanhan palstan aikasia postauksia joissa hymiöt ei näy oikein.
edit/ Ja nyt kun katoin ihan oikealla tietokoneella ni sai tosta kuvastakin selvää. Eli sun tunnusta ei ole kai hyväksytty vielä, siitä johtunee tuo ettei ole kaikkia ruksattavia lootia tarjolla.
Se ei näy sulla, tossa kopsaus mitä mulla näkyy... :cool: -Ja ruksit.
xShow your signature
xTunnista linkit automaattisesti
_Disable smilies in text
Karikarikari
24.02.2014, 13:45
Tän ketjun viestit kyllä näkyy ok. Oisko kysessä sitten vanhoja ketjuja missä on sitä txt-muodon naamiontia..
JA tuost mun on laittamasta on tahallaan otettu osa pois että näkyy varmasti kaikille ilma irvailevia pallonaamoja :)
offroadjouni
24.02.2014, 15:32
Kyllä vaan, nuo "img src=icon_smile_cool.gif border=0 align=middle" -tekstit ovat vanhan palstan jäänteitä joita ei jaksettu alkaa korjaamaan kun tähän vBulletiniin vaihdettiin.
Karikarikari
26.02.2014, 00:07
Homma selvä ja hyvä valinta..kunhan txt säilyi ja käytitte senkin ajan paremmin.
Satuin varmaan lukemaan niitä vanhoja useamman peräkkäin ja luulin ettei mulla näy mitkään hymiöt.. joten pystyn jatkamaan mukavan kivistä eloani näin ja ihailen vain uusia hymypalloja, kiitos selvityksestä.