16.07.2003, 12:05
… provision to slide the steering column in or out a total of 3 in. by loosening a collar nut just above the damper joint. This lets a driver have the wheel moved to the most controllable distance from his chest, yet avoids the cost of an adjusting mechanism in the cockpit
- car life august 1964 -
eli lyhyesti suomennettuna: ohjauspyörää voi 1964 vettessä siirtää max 3 tuumaa löytääkseen sopivan etäisyyden kojetaulusta (vähän niiku telescope rattipylväs), mutta tapahtuu konehuoneen puolelta löysäämällä "pantaa" juuri "vaimennin liitoksen" yläpuolella.
Siis onko tuo noin? kyseessä ei ole ko. lehden mukaan lisävaruste, vaan kaikissa vakiona...
minkähän näköinen se sitten on tuo "panta"
Note! This message was posted anonymously!
- car life august 1964 -
eli lyhyesti suomennettuna: ohjauspyörää voi 1964 vettessä siirtää max 3 tuumaa löytääkseen sopivan etäisyyden kojetaulusta (vähän niiku telescope rattipylväs), mutta tapahtuu konehuoneen puolelta löysäämällä "pantaa" juuri "vaimennin liitoksen" yläpuolella.
Siis onko tuo noin? kyseessä ei ole ko. lehden mukaan lisävaruste, vaan kaikissa vakiona...
minkähän näköinen se sitten on tuo "panta"
Note! This message was posted anonymously!