View Full Version : Olkaa varuillanne autonvaraosat24.fi (mikä mainostaa esim. 4x4 lehden sivuilla)
Tilasin 19.1 sunnuntaina osia n.260e edestä, ja kaikissa osissa oli READY TO BE DISPATCHED WITHIN 24 HOURS. Nyt on kulunut 8 arkipäivää, eikä ole osia edes lähetetty. ja kuljetus saksasta kestää noin 5 arkipäivää. Vakuutellaan kaikkea paskaa, ja piti jo nyt maanantaina 27.1 viimeistään lähettää, mutta ei niin ei.
Samaan aikaan tilasin toisesta paikasta saksasta shellin longlifeöljyt ja ne tuli perjantaina 24.1
Eli kannattaa täältä tilata jos ei niin väliä koska osat tulee tai ei tule ollenkaan...
Alla vietikeskustelua, jos haluu lukea, niin alkaa alhaalta.
Dear Customer,
The majority of the ordered parts are ready to be dispatched. The whole package will be dispatched on Monday and you'll receive them at the end of the next week.
Kind regards.
On 24.01.2014 17:12, Juho wrote:
Are the parts in finland in my adress 31.1.2014 ? I haven't get your ansver? I have to now order other place, and you have to refund my money. Ansver soon.
Lähetetty Samsung Mobilesta
"info@autonvaraosat24.fi" <info@autonvaraosat24.fi> kirjoitti:
Dear Customer,
We will offer you a free delivery service + 5% discount on the order and we'll do our best that your package arrives at its destinations as soon as possible.
Please inform us whether you accept our offer.
Kind regards.
On 24.01.2014 10:30, juho wrote:
I ordered carparts that supposed to dispatched in 24hours, according your website....
AND NOTHING IS DISPATCHED IN 5 DAYS
So you fooled me.
Don't send anything to me, just return my money 258,55€ to my credit card or my bank account BIC: OKOYFIHH IBAN: FI16 5611 xxxx xx
Juho
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Fri, 24 Jan 2014 10:02:18 +0200
From: info@autonvaraosat24.fi
To: @hotmail.com
Subject: Re: Maksun vahvistus tilauksessa 445740
Dear Customer,
We are waiting for the parts B2W030PR, B4S000PR and B2W047PR from the manufacturer. As soon as we get them, the package will be dispatched.
Kind regards.
On 23.01.2014 18:57, juho wrote:
HELLO!
Where are my ordered parts???? I order parts one other german company at the same time, and those part's are in my hand right now.
I haven't get any shipping details from you or anything.
PLEASE RETURN MY MONEY, I ORDER CAR PARTS SOMEWHERE ELSE BETTER PLACE OR FROM FINLAND.
(Last time I ordered from you delivery was ok, but now I'm very disappointed.)
T: JUHO
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Wed, 22 Jan 2014 09:35:48 +0200
From: info@autonvaraosat24.fi
To: @hotmail.com
Subject: Re: Maksun vahvistus tilauksessa 445740
Dear Customer
Your order has repossessed, soon it will be dispatched.
Kind Regards
On 21.01.2014 16:58, juho wrote:
Hello!
I ordered car parts on sunday 19.1.2013 and all parts have to dispatch in 24 hours, but i haven't get order details???
I need this parts on friday !
Onks tossa muuta vikana kun että myyjällä ei ollu osia hyllyssä ja odottaa niitä?
Eikös se jo riitä että luvataan osien olevan lähetysvalmiita ja niitä ei olekkaan? Joko ei olla tietoisia omasta varastosta tai sitten pitää saada asiakkaalta rahaa että saadaan ostettua ne osat ensin itselle joka ei oikein luotettavalle kuulosta...
Tapausta tuntematta, niin toisinaan se mistä tilaa on vain välittävä pulju, jolla itsellään ei ole juuri sillä hetkellä tavaraa hyllyssä.
Käy hakemassa kiirus tilanteissa kivijalasta jos sattuu löytymään, mutta marginaali harraste romppeissa kannattaa varautua että tavara ei liiku salamana.
Ei kymmenen päivää edes paha.
Onhan toi aika paha jos on osille tarvetta ja luvataan et 24h niin lähtee paketti tulemaan, muttei sitten olekkaan hyllyssä tavaraa
esim. akseli levällään ja vuokra-autolla liikkuu niin voi olla pian kalliimmat osat kuin marmorilta hakisi.
Ite tilasin kasan osia ja homma pelitti hienosti.
Nojoo, ei tässä kukaan kuole, mutta ku vituttaa vaa ku luvataan, että lähetetään 24h kuluessa. Ja vieläkään ei ole lähetetty mitään.
Joo ja hain jo tarvittavat suomesta kaupasta ni nää jää sitte seuraavaa kertaan, jos sattuu tulemaan.
Byrocrat
29.01.2014, 22:56
Nojoo, ei tässä kukaan kuole, mutta ku vituttaa vaa ku luvataan, että lähetetään 24h kuluessa. Ja vieläkään ei ole lähetetty mitään.
Joo ja hain jo tarvittavat suomesta kaupasta ni nää jää sitte seuraavaa kertaan, jos sattuu tulemaan.
Taitaa tuo firman nimi enemmänkin viitata siihen että nettitilaus on tehtävissä kaikkina vuorokauden aikoina eikä siihen että tavara lähtis 24 tunnin sisällä:(
Jos lukaiset toimitusehdot niin lupaavat lähettävänsä tavarat kolmen (3) päivän kuluessa maksun saatuaan mikäli tavara on varastossa!! Jos ensinnäkin teet tilauksen sunnuntaina niin tuskinpa ovat pyhänä lukemassa viestiäsi. Kun sitten ovat sen lukeneet niin ovat joutuneet tilaamaan osat valmistajalta kun ei hyllyssä löydy :rolleyes: Tavaran saaminen on siis kestänyt mutta ilmeisesti ovat jo liikkeellä jos tuota viimeistä viestiä tulkitsee oikein.
Nehän lupaa lähettävänsä tavaran maanantaina (27.1) ja että ne on tilaajalla viikon lopulla eli tulevana perjantaina.
Jos olet tuon heidän tarjouksensa hyväksynyt eli sen että kuljetus on ilmainen ja lisäalennustakin tulee 5% niin tavara on varmaankin lähtenyt tai sitten seisoo vielä Sakasassa jollet ole tuohon heidän tarjouskyselyynsä reagoinut :eek:
Byrocrat ei taida oikeen ymmärtää englantia, mutta suomennetaan: READY TO BE DISPATCHED WITHIN 24 HOURS = valmiina lähetettäväksi 24h kuluessa. Eli voisi kuvitella, että tavara on niiden varastossa tai jostain nopeasti saatavilla.
Eli tilasin sunnuntaina (19.1), niin olisi pitänyt lähettää viimeistään tiistaina (21.1), eikö?
Ja hyväksyin heidän tarjouksen, niin tiistaina kysyin missä tavara, kun ei ole tullut lähetystietoja maanantaina 27.1, vaikka lupasivat silloin lähettää paketin.
Ja pakettia ei ole vielä tänäänkään 30.1 lähetetty, koska odottelevat jotain osia vielä.
Joo ja kait sen tyhmempikin tajuaa, että firman nimi viittaa juurikin tuohon nettitilauksen mahdollisuuteen milloinvain.
Vilkaisin piruuttani ja osassa tuotteista oli, et
"ready to be dispatched within 24 hours"
Ja osassa
"ready to be dispatched within 2-3 days"
Jos maksoit PayPal:lla, niin tee saman tien "paypal dispute" eli vedät rahat itse takaisin.
Ja jos et käyttänyt paypalia, niin ota tää homma oppirahoina ja tee PP-tili vastaisuuden varalle.
Joo maksoin paypalilla, täytyy tehä.
Tästäkin harmista pääsee kun ostaa Suomalaisesta kivijalka kaupasta, no tietysti maksaa enemmän, mutta jos tulee vahingossa keräilyssä väärä tuote tai tuotenumero on väärä, niin saa helposti vaihdettua.
Tilasin tuolta pari kuukautta sitten vetoakselien uloimmat nivelet mitsuun ja maksoin ne nettipankin kautta.
Pari päivää meni niin ilmoittivat ettei haluamiani osia ole, mutta vastaavat tarvikkeet löytyvät, kelpaako ne?
Vastasin että kelpaa niin palauttivat vähän rahaa tililleni kun tuli halvemmat osat, ja osat tuli vajaassa kahdessa viikossa kotiin. Toimitus venyi siksi että ups ei toimita tänne perähikiälle joka päivä, ja sitten kun toimittivat en ollut kotona ja hain osat sitten lähimmästä postista myöhemmin
Kaitsu67
03.02.2014, 18:24
Tuolta tilattiin pojan aikasempaan käyttikseen vetonivel (2 litranen Primera) ja osa tuli Ranskasta muistaakseni 3 päivässä! Maksoin sen luottokortilla.
http://www.mister-auto.fi
Ja hinta oli puolet halvempi vai olíkohan vielä enemmänkin kuin mistään Suomessa, ko. osa sattui olemaan just tarjouksessa.
Byrocrat
03.02.2014, 19:44
Byrocrat ei taida oikeen ymmärtää englantia, mutta suomennetaan: READY TO BE DISPATCHED WITHIN 24 HOURS = valmiina lähetettäväksi 24h kuluessa
:) Kiitoksia suomennoksesta, vaikka ei englanti pahemmin ongelmia tuotakaan. Huolimatta siitä mitä jonkun tuotteen kohdalla luvataan niin toimitusehdot kuitenkin kertoo vielä tarkemmin miten firma toimii! Toimitusehdot löytyy netissä firman kotisivuilta niin alkuperäiskielellä, saksalla kuin myös ihan suomenkielisenä käännöksenä ja siellä kerrotaan selkeästi, että tavara toimitetaan kolmen (3) työpäivän kuluessa maksun saapumisesta JOS tavara on varastossa:eek:
Jos tuota sun kirjeenvaihtoa lueskelee niin en yhtään ihmettele ettei tavara ole liikkunut minnekään, on se sen verran sekavaa tankeroenglantia ettei vastaanottaja välttämättä ole päässyt selville lähettääkö vaiko eikö :rolleyes:
Olisi ehkä homma selvinneet paremmin jos olisit soittanut heidän "kuumaan linjaansa" ja esittänyt suoraan asiasi, vai eikö kielitaito sellaiseen riittänyt;)
Niin ja niistä toimitusehdoissa kerrotaan myös ne peruutusehdot :eek:
Olipa miten vain niin harmi että lähetys ei tullut toivotussa aikataulussa.
Mikähän siinä on kun nuo osat maksaa suomessa ihan helvetisti verrattuna ulkomaille. Eikä tarvi mennä kuin Viroon niin johan hinnat putoaa. Verot ei oikein selitä tuota hintaeroa.
Mikähän siinä on kun nuo osat maksaa suomessa ihan helvetisti verrattuna ulkomaille. Eikä tarvi mennä kuin Viroon niin johan hinnat putoaa. Verot ei oikein selitä tuota hintaeroa.
Niimpä, suodattimet, yms. aika samanhintaisia motonetissä, jos sattuu sieltä saamaan oikeanlaisen. Mutta esim. jakopääsarja vesipumpulla minkä tilasin niin 149e tuolla ja motonetissä 269e
Mikähän siinä on kun nuo osat maksaa suomessa ihan helvetisti verrattuna ulkomaille. Eikä tarvi mennä kuin Viroon niin johan hinnat putoaa. Verot ei oikein selitä tuota hintaeroa.
Oisko et
Ostovero+alv
varastovero+alv
myyntivero+alv
ja vielä tullit+tullivero+alv sun muut päälle :rolleyes:
jos olisit soittanut heidän "kuumaan linjaansa" ja esittänyt suoraan asiasi, vai eikö kielitaito sellaiseen riittänyt
Itse tilasin osia niin soittivat!! ,että osien toimitus viivästyy kun ei ole hyllyssä ja puhuvat ihan ymmärrettävää suomea sekä myöskin ymmärtävät mitä sanotaan, mutta kannattaa puhua rauhallisesti ja välttää "erikoisia" sanoja eli puhua kirjakielellä. Englantia osaavat ihan hyvin.
:) Kiitoksia suomennoksesta, vaikka ei englanti pahemmin ongelmia tuotakaan. Huolimatta siitä mitä jonkun tuotteen kohdalla luvataan niin toimitusehdot kuitenkin kertoo vielä tarkemmin miten firma toimii! Toimitusehdot löytyy netissä firman kotisivuilta niin alkuperäiskielellä, saksalla kuin myös ihan suomenkielisenä käännöksenä ja siellä kerrotaan selkeästi, että tavara toimitetaan kolmen (3) työpäivän kuluessa maksun saapumisesta JOS tavara on varastossa:eek:
Jos tuota sun kirjeenvaihtoa lueskelee niin en yhtään ihmettele ettei tavara ole liikkunut minnekään, on se sen verran sekavaa tankeroenglantia ettei vastaanottaja välttämättä ole päässyt selville lähettääkö vaiko eikö :rolleyes:
Olisi ehkä homma selvinneet paremmin jos olisit soittanut heidän "kuumaan linjaansa" ja esittänyt suoraan asiasi, vai eikö kielitaito sellaiseen riittänyt;)
Niin ja niistä toimitusehdoissa kerrotaan myös ne peruutusehdot :eek:
Olipa miten vain niin harmi että lähetys ei tullut toivotussa aikataulussa.
On mulla onneks ollu uskomatonta tuuria tässä elämässä, että sakemannit kuitenki ymmärsi mun tankeroa ja etten ole ennen tavannut tälläsia saivartelijoita/pilkunnussijoita... Ja nytkin vaan onneksi internetissä maasturifoorumin paskanjauhantaosastolla :D :D :D
...etten ole ennen tavannut tälläsia saivartelijoita/pilkunnussijoita... Ja nytkin vaan onneksi internetissä maasturifoorumin paskanjauhantaosastolla :D :D :D
:D:D:D
Kyllä mä tosta JUHOKen tekstistä selvän sain. Jos vähänkään osaa kieltä niin kyllä sitä sakutkin hoksaa mitä tarkotetaan jos nyt ei ihan kirjaimelleen oikein mene. Tossa netistä löydettyä suomi enklantia.:D
http://www.feissarimokat.com/2014/01/osataan-enkkuu-osa-14/
Seuraavan kerran kun tilaan jotain jostain netti lafkasta ni kyselen sitä varasto saldoa. FunStuffStoresta tilasin NHL pelipaidan kun kerran oli varastossa. Juu niin oli jenkkilän reebokin varastossa, ei suomen. :)
vimakuus
10.03.2014, 00:03
Tilasin tuosta firmasta loppuvuonna jotain osia ilman ongelmia. Tota chattiakin tuli käytettyä ja nopeesti sai vastauksia.
tapsa4x4
14.04.2014, 22:01
Tilasin tuolta nissan patrolliin k&n pestävän ilman suodattimen pienellä riskillä että kerkeääkö ennen safaria tulla ja hyvin kerkes.viimeviikon maanataina aamulla tilaus ja samantien visalla maksu,tänään tuli ups toimittama paketti käteen.kumminkin suodatin ei oo mikään ihan perus filtteri mitä on joka kaupan hyllyllä.
hinta jokunverran alta 100e kun paikallisilta kauppiailta noin 14vrk toimitus ajalla hinta 180e.
ilkkarvola
16.11.2014, 19:00
Älkää ikinä tilatko täältä mitään. Tavara tulee Saksasta ja jos joutuu palauttamaan suomalaista assiakaspalutetta ei tunneta. Tavara pitää lähettää Saksaan ja postimaksut ovat korkeat.
Tilasin täältä mersuun osia ilman ongelmia.
Mä tilasin tuolta mun ralli Mitsuun uudet etutolpat ja jouset. Suomesta kun kukaan ei myy uusia jousia ja tolpatkin oli puolet kalliimpia kuin tuolla. Viikko kesti toimituksessa ja niistäkin 3 päivää suomen posti toimitti pakettia turusta pk-seudulle.. Melkein meni neljä päivää kun postin ilmoitus tuli vasta 8 aikaan illalla.
Täyttä kusetusta koko firma. Tilasin kolme iskunvaimenninta, joiissa luvattiin lähetys 3-5 päivässä ja masoin tilauksen samantien. Viikon päästä tuli sähköposti, etteivät myy paritonta määrää, vaan on maksettava yksi iskari lisää. Maksoin vaaditun samman ja taas meni lähes viikko ja tuli sähköposti, että olisi maksettava lisää rahtikuluja, koska joutuvat tilaamaan osan. Vastasin viestiin, etten aio maksaa ja pyysin palauttamaan rahat. Eivät viitsi edes vastata. Soitin äsken heidän asiakaspalveluun ja kerroin mitä mieltä olen kyseisestä firmasta, anteeksi vaan tytölle joka joutui vastaanottamaan puhelun.
n.10kertaa tullut ilman mitään ongelmia osat ovelle?
Tilaa vaan semmosia mitkä on vihreällä varastossa...
Ei auta vaikka on vihreällä. Jotkut osat taitaa olla ihan taktisesti silleen että luvataan että on mutta ei kuitenkaan ole. Selväähän se ettei kaikkee kannata pitää varastossa. Tympeetä kun laskee sen varaan että tulee lupauksen mukaan ja sitten ei tulekaan.
Nimim. Kahdesti perunut mutta onneksi saanut rahat takas
Itekki tilannu parikymmentä kertaa. Ei mitään ongelmaa. Omiin autoihin vm. 88-98 väliltä.
Yhden kerran ostin ja maksoin 609 raidetangon mutta sitä ei sitte saanukkaan vaikka oli saldolla. Rahat tuli parissa päivässä takas.
Ja kaks kertaa ku on oikeen halunnu Lemförssin nivelen ja ostanu ni se kyllä harmittaa ku osa on jo kädessä kun vasta tulee sposti että vaihdettiin se 60e nivel tähän 30e kiinalaiseen.. molemmilla kerroilla ois mielummin ollut sitten ilman.
Oon kanssa huomannu saman ku noihin vanhempiin kotteroihin jotai speciaali osaa ostaa ni pidetään muka saldolla ja kun ostaa ni ei sitten olekkaan saatavilla.
Mun mielestä kyllä hyvä putiikki ja ennen kaikkea edullisia laatu osia monesti puoleen hintaan. Ja rahtikin 10e ja tuodaan kotiovelle. Suomessa saa edes kirjettä kotiovelle 10e :D
Täyttä kusetusta koko firma. Tilasin kolme iskunvaimenninta, joiissa luvattiin lähetys 3-5 päivässä ja masoin tilauksen samantien. Viikon päästä tuli sähköposti, etteivät myy paritonta määrää, vaan on maksettava yksi iskari lisää. Maksoin vaaditun samman ja taas meni lähes viikko ja tuli sähköposti, että olisi maksettava lisää rahtikuluja, koska joutuvat tilaamaan osan. Vastasin viestiin, etten aio maksaa ja pyysin palauttamaan rahat. Eivät viitsi edes vastata. Soitin äsken heidän asiakaspalveluun ja kerroin mitä mieltä olen kyseisestä firmasta, anteeksi vaan tytölle joka joutui vastaanottamaan puhelun.
Mun mielestä tos ei oo mitään kusetusta. Paljonko se eka rahti oli? Entä se suurempi rahti?
Yleensä iskarit vaihdetaan pareittain.
Mun mielestä tos ei oo mitään kusetusta. Paljonko se eka rahti oli? Entä se suurempi rahti?
Yleensä iskarit vaihdetaan pareittain.
1. Jos myyjän verkkokaupassa on bugi, joka antaa tilata määrän, jota myyjä ri halua toimittaa niin ongelma on myyjän/heille verkkokaupan väkertäneen yrityksen. Ei ostajan ongelma.
2. Verkkokaupassa olevan virheen maksattaminen asiakkaalla olisi vielä mennyt läpi ja maksoinkin yhden iskarin lisää, juuri niin kuten laskuttivat. Pellet olisivat tässä vaiheessa voineet myöntää, ettei heillä ole tuotteita.
3. Mikäli et yrittäjänä osaa hinnoitella tuotteita oikein verkkokauppaasi niin yritystoiminta tuskin kestää kovin pitkään. Myyt tuotteen jota sinulla ei ole ja valmistaja nostaa hintaa, jolloin joudut maksamaan siitä enemmän kuin ulosmyyntihintasi. Voiko tämän kulun veloittaa asiakkaalta ylimääräisenä rahtikuluna, josta ei kaupantekohetkellä ole ollut mitään puhetta?
4. Kyseei ole suurista euromääristä. Kyse on periaatteesta ja tavasta, jolla tämä firma lypsää asiakasta sen jälkeen kun on antanut valheellista tietoa nettikaupassaan.
5. Miten osien tilausmäärä liittyy siihen olenko vaihtamassa iskareita pareittain?
Mä tilasin kans vaju vuos sitten täältä kamaa ja tuli kaikki mitä piti.
Hintatasosta sen verran että täällä halvin vesipumppu jeeppiin rapia 300. Siellä alle satkun.
Jakopääkin monta kymppia halvempi kuluineen kuin täällä.
Mielellään ostan paikalliselta mutta ei aina riitä rahat.
Pajeroon (1gen) tilasin erinäisiä osia, samalla sit otin ilmanputsarinkin. No muut osat oli ok. mut ilmanputsari ei sopinut paikkaansa. Putsarissa oli mitoitusvirhe ja sen runkomateriaali oli kovaa, toisin kuin yleensä se on sellaista hieman joustavaa. Joten runko ei antanut yhtään periksi niin eipä sit suodatin istunut paikoille. Joo, olin tilannut aivan varmasti oikean osan. Otin heihin yhteyttä asian tiimoilta ja lupasivat hyvittää suodattimen hinnan kunhan lähetän suodattimen takaisin reilu 20€.n postikuluilla (suodattimen hinta tais olla 10€). Johtopäätelmä... he voivat myydä viallista, virheellistä tai vaikka rikkinäistä tavaraa, ja vaatia asiakasta lähettämään omaan laskuun ko.tuotteen takaisin että saa tuotteen hinnan takaisin.
En pysty kyllä millään tapaa suosittelemaan kyseistä toimintatapaa käyttävää yritystä.
Sen tästä oppi, et pitää tämän sortin verkkokaupoissa aina SEKIN asia erikseen kysyä miten toimitaan vastaavissa tapauksissa.
gr patrol
29.03.2016, 18:00
mä oon tilannu patrooliin murroksia ja hyvin on tavarat tullut.
Oon kans tliannu tuolta paljon osia jota ei suomen myyjät edes myy, aina on kaikki tullu asiallisesti.
Sen sijaan mister-autosta kerran tilasin, vihreetä näytti kaikki kaks osaa mitä tilasin eli 24 tunnin sisällä lähetetään, pari viikkoo meni niin tuli ilmoitus että ei saa osia valmistajalta. Ihme kyllä mutta rahatkin palauttivat sitten takasin.
Virosta varaosa24 kautta oon kans tilannu ja hyvin on sieltäkin tullu aina.
mitenköhä se homma toimii ku kassalla voi maksaa 5e lisää ni on joku palautus/takuu?
tuolta tulee tilattua aika paljon omiin 80-97 vuoden autoihin kunnei suomesta oikein tahdo suodattimia ihmeempää saada.
Tuolta mestasta tilasin Hyundaihin usein osia. Eikä mitään ongelmaa. Samaten Mitsuun olen sieltä osia tilannut kun ei suomesta saa. Eikä siinäkään ole ollut ongelmaa. Mitsuun muistaakseni tilasin vielä jotain sellaista osaa mitä ei tahtonut mistään saada. Noillakin oli ilmoitus että menee 3 viikkoa toimituksessa. Ne vielä ilmoitti siitä etteivät saa meikäläisen kaipaamaa osaa, mutta ovat löytäneet korvikkeen sille, mikä oli hieman halvempi. Laitoin sen niille tilaukseen ja se tuli sitten myöhemmin himaan ja ylimääräiset rahatkin löysi tilille.
Noissa ulkomaan ostoksissa vaan kannattaa tottua siihen että jos tavaraa pitäisi olla varastossa niin usein sitä ei ole varastossa. Lisäksi se toimitus aika voi olla kaikkea 3pv ja 5vk välillä.
Noissa ulkomaan ostoksissa vaan kannattaa tottua siihen että jos tavaraa pitäisi olla varastossa niin usein sitä ei ole varastossa. Lisäksi se toimitus aika voi olla kaikkea 3pv ja 5vk välillä.
Näinhän se menee monessa Suomalaisessakin nettikaupassa, että ostaessa vaikuttaa siltä, että osa on hyllyssä ja "olemattoman" osan maksukin onnistuu hyvin. Monessa firmassa taidetaan alkaa vasta asiakkaan maksettua osan, etsimään sitä? Harvallapa taitaa olla niin isot ja realiaikaiset varastot, mitä nettikauppa antaa ymmärtää. Motonet:issa taitaa olla Suomalaisistakin liikkeistä suht ajantasainen varasto nettikaupassakin. Tämä ainakin oma kokemus.
osaako joku neuvoa autonvaraosat24 kanssa. kun on vähän ongelmia löytää kampiakselin laakereita sieltä?? kiertokangenlaakerit kyllä löytyy mut miksei kampuran??
Hakkuun kun kirjotat "kampiakselilaakerisarja" niin löytyy.
Tilasin autoihinvaraosat.fi sivulta muutamia osia 740 volvoon ja Läjään joita ei enää Suomesta oikein saa, ei ad-tukustakaan. Viikonloppuna tilaus ja torstaina tulee vastaus gls seurantakoodin/linkin kanssa että ovat toimituksessa.
Sitten ne itse erikoisuudet, maksu paypalissa menee Autodoc gmbh:lle, kun em. sivulla yrityksenä on Partio gmbh & Co. Kg. Okei siis.. Sitten tulee tilausvahvistus sähköpostiin, lähettäjä Autonvaraosat24. Viimein tuon toimitusilmoituksen lähettäjä on autoihinvaraosat.fi.
Autodoc liittyy myös autonvaraosat24:ään, mutta yhteystiedot (henkilö ja osoite ovat erit)
Kaikilla kolmella lähes idettiset sivut ja samat valikoimat. Hinnoissa eroa korkeintaa muutamia senttejä. Selkeintä kun näistä tilaa Autodoc:lta :D
Vieläkö näitä löytyy lisää jotka liittyvät jollain tapaa näihin?
Autodoc appsis kätevää kun näkee tilaushistorian. Autovaraosa24.fi joutuu sähköposteista kaivamaan..
Otin riskin ja tilasin käyttis mondeoon -07 1.8tdci jakopään ja kytkin setin + massavauhtipyörän + stefat tuolta. Jakokopan tivaria ei ole listoilla. Muuten ok pulju.