PDA

View Full Version : Ohjeet ja säännöt.

Janne1986
20.01.2014, 16:24
Eli kun tulee luettua noita myynti ilmoituksia niin suurin osa on omasta
mielestä ihan päin persettä tehty.

Ja siksi alkaa heti ilmoituksen "mustamaalaus".

Miksei nuohon sääntöihin voisi kirjoittaa pakolliseksi myös:puhelinnumero,nimi?

Kun joissain ilmoituksessa ei ole edes sähköpostiosoitetta että saisi myyjään yhteyttä tai sitten kunnollista linkkiä sinne nettiautoon...

Mun mielestä voisi modet vetää vaan tiukanlinjan ja poistaa tuollaiset ilmoitukset suoraan.
Ja laittaisi sitten viestin myyjälle että lukee säännöt ja julkaisee vasta sitten asiallisen myynti ym.. ilmoituksen.

Tälläinen kysymys ja ehkä myös ehdotus modeille.

Late_
20.01.2014, 17:37
Hyvä idea mun mielestä! Mun mielestä sen viestin voi surutta mode poistaa ja laittaa yksityisviestinä tiedon asiasta ja linkin ohjeisiin.

Murros
20.01.2014, 18:01
Vähän mutta asiaa. Savumerkeillä pitäs vissiin nykysin pitää yhteyttä kaupantekijöihin :mad:

pahvi_
20.01.2014, 20:18
samoilla linjoilla..ei hintaa, ilmossa lukee tarjoa mut ei oo mitää yhteystietoo mihin tarjota..vittu näitä.

pastirolli
25.01.2014, 17:24
Mua ainakin vituttaa nuo niin sanotut huutokaupat. Ilmoitukseen lisätään teksti jossa kerrotaan että jos hinta ei miellytä niin kaupat ei synny tms. Mitä huutokauppaa se on? Silloinhan tavaraa myydään täysin tarjousten perusteella ja se on kiellettyä.

rane58
26.01.2014, 22:11
Mua ainakin vituttaa nuo niin sanotut huutokaupat. Ilmoitukseen lisätään teksti jossa kerrotaan että jos hinta ei miellytä niin kaupat ei synny tms. Mitä huutokauppaa se on? Silloinhan tavaraa myydään täysin tarjousten perusteella ja se on kiellettyä.

Pastirollin kanssa samaa mieltä! :mad: -Hinta reilusti esiin!
"Huutokauppiaiden" ilmoituksia en edes vaivaudu lukemaan.

Janne1986
05.03.2014, 20:38
Tuossa on taas hyvä esimerkki:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=121435
Ja kysyy vielä että miksi pitäisi lukea säännöt!!!!!!!!!!!!??????????????!!!!!!!!!:mad: