View Full Version : Mitäs se "PUKKI" toi....
hj 60/61
24.12.2013, 14:04
Ni, en tiä haluuks kukaan ihmeemmin kertoilla, mitä on saanut joululahjaks...
Mut mulle tuli lahjoja ainoastaan tyttäriltäni, ja mitäs sitten sain...
-5:n metrin rullamitta, kolmen vuoden takuulla...:D
-Kauhee kasa salmiakkia...:cool:
Ja se rullamitta tuli mun nuorimmalta tytöltä (7v.) ja on kaalimadon vihree...:D:D:D
Vähän siistii, mä niin rakastan lapsiani!!!:)
Dacia Duster
24.12.2013, 14:22
Ei oo Pukki vielä känyt, toivottavasti saa "Kunnon Piparia", Pukilta en niin välittäisi saada kuin ihan lahjoja... :eek:
joulu lahjana sain vaimolta luvan välittää jakiksen. ja taitaa tuolla olla joku ihan fyysienen pakettiki odottamassa tiedä viellä mitä siellä on
eikö se pukki tuu vasta illalla :D
Samaa meinasin kuitata. Niin meilläpäin ainaki.
Ni, en tiä haluuks kukaan ihmeemmin kertoilla, mitä on saanut joululahjaks...
Mut mulle tuli lahjoja ainoastaan tyttäriltäni, ja mitäs sitten sain...
-5:n metrin rullamitta, kolmen vuoden takuulla...:D
-Kauhee kasa salmiakkia...:cool:
Ja se rullamitta tuli mun nuorimmalta tytöltä (7v.) ja on kaalimadon vihree...:D:D:D
Vähän siistii, mä niin rakastan lapsiani!!!:)
No mut kerranki jotain hyödyllistä:D
Ex_inkkari
24.12.2013, 15:03
Ainakin tuumainen hylsysarja tuli :) liittyykö jotenkin tuohon lavuriin parkkipaikalla ?
hj 60/61
24.12.2013, 16:36
No, muksut palas äideillensä puoliltapäivin, ni oli pukin pitänyt hieman aikaistaa aikataulua, täällä iskän tykönä....:o:D:D:D:D:D:D:cool::eek:
Tilasin itselleni jeeppiin peltisarjat ja 3" vapaavirtauskatin :D
Vaimo lahjoitti minulle 18 vuotiasta single malt islay- viskiä, ja maailman parhaat viskit- kirjan :) Niillä pärjää ainakin tämän illan, kunhan nyt ensin pääsisi täältä duunista pois laivoja purkamasta.
Eka kierros lahjoja ja ruokaa tuli jo suoritettua tuolla anoppilassa alkuiltapäivästä ennen duunivuoroa, jatkot työpäivän jälkeen muorin ruokapatojen ääressä :p
IironSika
24.12.2013, 19:16
Työkaluvaunu, Zlatan Ibrahimovitchin elämänkertakirja ja liput Sami Hedberg showhun.
Porvoon Hilma
24.12.2013, 19:21
Pehmeä paketti, jossa hikeä siirtävät paita ja housut, siis työkamppeiden alle, lämpöjä tasaamaan. Tää on vähän niinkuin cooleri. :D
ImacInnes
24.12.2013, 19:32
Suklaata!
Toppaliivi ja 120e lahjakortti ja 2 lffalippua. Ihan hyvin siis, kun en edes toivonu mitään:D:D
p.jäppinen
24.12.2013, 19:51
Ei tuonu pukki yhtään mitään... onkohan sitä tullu oltuna tuhma:D
Äippä osti lakana setin ja anto kasan arpoja, itselleni ostin lahjaks takomäknät bertan moottorii :)
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4720&pictureid=144929
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4720&pictureid=144928
Uskaltaakohan edes tätä kypärää spooriin viedä oksien raavittavaksi.
Olen ilmeisesti kilttinä ollut syksyn
zuitsisti
24.12.2013, 19:55
13mm kiintoavain, omalta pojalta (6v) :)
Masterpowerin MPR 6164-5 turbo vdo:n 3bar ahtopainemittari sekä jotain kilkkeitä joilla nuo saa mersun koneen jatkoksi. Lisäksi tietty kalsareita sekä suklaata.
Perhe on huomannu että kun lähen Patrollilla niin Ego ja Luulot ei meinaa mahtua Patrolliin:D, eli patrol miehen paita;) voi kuulemma laittaa offireissuille päälle...sit kun lähen Toyotalla niin pistän sen tuulipuvun:p. Vitsi,Vitsi...tulihan sitten lahjakorttia ja kalsaria..
"mannebuutsit" ja black sabbathin cd:n ja jos ei miellytä niin kuittikin on tallessa ;) luulispa nuilla kuitenni vuojen pärjäävän
Kotiteatterikaiuttimet, pukki tosin oli laittanu ennakkoon bussilla tulemaan tuon ni sain jo eile sen. :D Sitte tänään ihan normaalia suklaata ja jotain muuta pientä. :)
Laittoi puoliso 50€ ja toivoi että saadais toi delica nopeasti leimalle??
reiska töppöset,flanellipata uusi isännänviiri ja oikeen Sammatin :D kun Lohja omi meidän pikkukylän jokuvuos sitten :( speden parhaat elokuvasetin :) ja hirvee määrä karkkia ja suklaata :D:D
Suklaata, vaatteita, rahaa, lahjakortteja, villasukkia, dödöä.
Yhteistyökumppaneilta tuli viskejä, konjakkia, ja kirkasta. Noi ruskeet joutaa tonne kaappiin perälle, ei semmosia ees kehtaa tarjota kellekkään, mokomia ruumiinpesulitkuja.
Suklaata, vaatteita, rahaa, lahjakortteja, villasukkia, dödöä.
Yhteistyökumppaneilta tuli viskejä, konjakkia, ja kirkasta. Noi ruskeet joutaa tonne kaappiin perälle, ei semmosia ees kehtaa tarjota kellekkään, mokomia ruumiinpesulitkuja.
Voit laittaa ne ruskeet pakettii tulee tännepäin ni saat kirkasta tilalle..;)
kellukka
24.12.2013, 22:38
Tuommoisen toi:D
kellukka
24.12.2013, 22:39
No okei,okei.. se on leikki auto 6v tytöltä:D
Laatuauto huomiovärillä:)?
kellukka
24.12.2013, 23:10
Laatuauto huomiovärillä:)?
Punanen se on mutta kännykamera sotkee värit:eek:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6166&pictureid=144948
Hodari pyyhe!
Tämän lisäksi imuri :D nii ja isäntä osti sellasen taipuvavartisen kartanlukuvalon ku oon sellasesta kuulemma höpöttäny nii monta vuotta :D
Viivi ja Wagner seinäkalenteri 2014, villasukat, namia. Frouvan kanssa sovittiin että lahjat ipanoille, "meidän" lahjarahat sijoitetaan töllin sisäremontin kuluihin.
Ei tullut "piparia", ei tullut "torttua", ei tullut "suklaata". Mutta suklaata ja jotain hajusteita..
Hirvikäsipyyhkeen, leffoja, kirjan, lakanan ja rahaa tänään joulupukilta. Eilen jo kaverin vaimoke toi mulle ja tyttärelleni lahjoja. Hänelle olen ahkerasti kerännyt niitä kaljatölkin avausklipsuja (ehkä 1000 kpl) askartelua varten ja nythän niistä oli hieno lahja askarreltu!
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4062&pictureid=144949
Kyllä kannattaa siis olla avulias kaljanjuoja! :D
Uudet Cooperin STT:t, tosin ne jumitti tanskanmaalle pyhiksi. Koiralle jätti puruluun ja hirvenlihaa.
vartiainen
25.12.2013, 12:08
Erilaisia CRC-purkkeja auton ropaamiseen ja samassa paketissa hermoja varten olutta pari tölkkiä, suklaata, pari dvd-boksia, pari lahjakorttia Motonettiin, muutamat kalsongit, töistä (jossa vietän Joulusta suurimman osan) sain Leatherman Supertoolin. :)
"Pukki" toi farkut, flaneelipaidan, lahjakortin ja suklaata :)
Polaris xc sp -04 kelekan. Foxin kypärä ja lasit, kollarit, Marttiinin puukon,Bambu alus-asu ja Suklaata ens vuoteen asti.
Kelekan ostin kk sitte omilla mutten raskinu oottaa jouluun asti ja kypärä jumittaa jossakin Tanskassa vielä..
Paroni Von Yrjö
25.12.2013, 13:04
Lahjakorttia Motonettiin että saa osia hoojiihin:D ja oli sinne pakettiin Leatherman wavekin eksynyt,ja sain sillä jo ekan haavankin peukalooni,kun sen sahalaitaterän kanssa piti leikkiä:D
Leatherman ja uus x-coveri.
piippu79
25.12.2013, 13:37
Sain siinä yhdeksännen wagoneerin, vaimo on ollu aina hiukan näitä vastaan mutta taitaa ruveta ymmärtää sekin hyvänpäälle .:D ja tuli paitaa ja hajuja ym.
Lahjakortti partioaittaan vanhemmilta ja Feinin multimaster puolisolta! :eek:
Ja sit tuli viel yhet lämpösukatkin!
Oon ollu kilttinä vissiin vahingossa! :)
Ite ostin suklaat varoiksi, kun tiesin ettei tuu. Mausteseos ja pötkö salamia. Siihen jäi meikäläisen lahjat.
Nuhapumppu
25.12.2013, 17:03
Eipä oikeastaan mitään,tosin ennen joulua toi vinssin ja kuukautta etuajassa avaimet omaan taloon,siinäpä sitä onkin tarpeeksi.
Avioerohakemuksen , oli laittanut ihan kirjeeseen.. :D
359_Cummins
25.12.2013, 18:17
Avioerohakemuksen , oli laittanut ihan kirjeeseen.. :D
Tätä valttikorttia on meilläkin väläytelty, tänään viimeeksi pariinkin otteeseen. Sanoin että "rouva on hyvä vaan, paikkaasi on jo kyselty laajemmaltikin" :D
Joululahjaks tuli SA-villapaita, Leathermanin Wingman, IKH:n iso räikkäsatsi, samasta firmasta kuumaliimapyssy ja 30-osainen ruuvarisatsi.
Tätä valttikorttia on meilläkin väläytelty, tänään viimeeksi pariinkin otteeseen. Sanoin että "rouva on hyvä vaan, paikkaasi on jo kyselty laajemmaltikin"
.
Mut rouva kun on terävänä niin tuumaa "mut sun paikkaas on kokeiltukkin" :confused:
IironSika
25.12.2013, 19:12
Työkaluvaunu, Zlatan Ibrahimovitchin elämänkertakirja ja liput Sami Hedberg showhun.
Tuli vielä jälkitoimituksena pojalta lahjaksi paineilmavinku. Hauskaa sinänsä, että ostin pojalle juurikin saman vekottimen lahjaksi. :D Nooh, nyt on kaksi vinkua meidän pajassa. :)
359_Cummins
25.12.2013, 19:47
Mut rouva kun on terävänä niin tuumaa "mut sun paikkaas on kokeiltukkin" :confused:
No toihan on koko kylän polkupyörä ollutkin jo ennen tapaamistamme, niin ei sen niin väliä. Oon sille vaan sanonut että eipä ne tulevat Ladat Mersun jälkeen oikeen miltä tule tuntumaan ;)
Lord of flies
26.12.2013, 13:08
Aika vähän toi pukki, tosin en halunnutkaan mitään ylimäärästä krääsää, vaan paljon hyvää ruokaa ja seuraa.
No sentään Leathermanin Wave oli eksynyt pakettiin, oli kyllä iloinen yllätys.
Ja oikein lämmittävä lahja, poppamiehen naga jolokia kastike ja savunaga kastike. Siis kiraimellisesti lämmittävät
Gary Grand
26.12.2013, 14:54
Toi pari ratsastustuntia...:D:D:D:D
Pukki toi jo aikaisemmin uuden käyttöauton ja aattona hajuja ja suklaata.
Itse mitään tarviskaan tärkeintä joulussa ton jälkikasvun joululahjat ja jouluilo.
Tilasin itselleni jeeppiin peltisarjat ja 3" vapaavirtauskatin :D
Vaimo lahjoitti minulle 18 vuotiasta single malt islay- viskiä, ja maailman parhaat viskit- kirjan :) Niillä pärjää ainakin tämän illan, kunhan nyt ensin pääsisi täältä duunista pois laivoja purkamasta.
Eka kierros lahjoja ja ruokaa tuli jo suoritettua tuolla anoppilassa alkuiltapäivästä ennen duunivuoroa, jatkot työpäivän jälkeen muorin ruokapatojen ääressä :p
Mä sain kans tuon viski kirjan ja siistin taskumatin mammalta.Pauhaussin lahjakortti tuli kans ni ei voi muuta todeta ku että kiltti on tullu oltua:o
Pehmeä paketti, jossa hikeä siirtävät paita ja housut, siis työkamppeiden alle, lämpöjä tasaamaan. Tää on vähän niinkuin cooleri. :D
Samanlaiset löytyi omastakin paketista. Alkuun ei odotukset ollu kovin korkeella mutta pieni kinkun sulattelu tuokio 261:sen ja tuulenkaatojen parissa osoitti että ei kaikki nykyaikainen olekkaan paskaa...:D
Nii ja villasukat tuli myös.
vturpeinen
29.12.2013, 22:33
Fingerporin pari sarjista, masterin 10kw lämmitin isäukon kanssa kimppa lahjaksi... :D