kivinen
23.12.2013, 19:13
Ei ole minulle kovin tuttu moottori, joten kysellään hieman sähköjen perään. Tämä on vapaasti hengittävä versio, ollut manuaali ja ilmastoinnilla.
Vähän tuli tietoa mistä on kyse, mutta kysellään lisää, jotta ei tarvi TAAS mennä takaperin puuhun.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144868
1. Imusarjan alta paljastui tuollaista. Ilmeisesti tuo valkoisen muovin keskelle tuleva alipaineletku on sammutin? Sammuttaako moottorin alipaineen hävitessä vai saadessaan alipainetta?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144869
2. Koneen etupäässä dieselsuotimen vieressä on lämpöanturi, jolle menee ruskea-keltainen ja sini-valkoinen johto. Olisiko hyvä aftermarket -lämpömittarin anturi? Vai pitäisikö laittaa toinen anturi?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144870
3. Koneen takapäästä, hehkun vierestä löytyy myös toinen anturi, tälle piuhat vihreä ja valkoinen, menevät hehkun ohjauslaatikon luo. Sopisiko ylläoleva paremmin tähän?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144871
4. Syöttöpumpun takapäähän tulee tuollainen useampinapainen plugi, johdot ruskea-vihreä, ruskea-musta, ruskea ja ruskea-punainen. Tämä ja kuvan alipainesysteemi, johon tulee kaksi letkua on kiinni kaasuvivun akselissa. Alipaineletkut menee moottorin etuosaan, jossa alipainepumppu ja toiselle puolelle EGR:n releille. Nämä voinee purkaa pois ilman muita murheita?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144873
4. Sama juttu kuvattuna sivusta?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144872
5. Tämä plugi on pumpun takapäädyssä, kahdella piuhalla, punainen-sininen ja ruskea-valkoinen. Ilmeisesti tyhjäkäynnin korotus liittyen ilmastointiin?
6. Ja sitten tuo hehkun ohjauslaatikko, virran syöttö on aika selkeä, mutta mitenkäs ohjausjohdot menee? Värit musta, ruskea, valkoinen, puna-valkoinen ja lila-valkoinen. Vähän tekisi mieli kietoa hehkun syöttöjohdot nippuun ja ohjata käsipelissä päävirtakytkimellä.
Vähän tuli tietoa mistä on kyse, mutta kysellään lisää, jotta ei tarvi TAAS mennä takaperin puuhun.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144868
1. Imusarjan alta paljastui tuollaista. Ilmeisesti tuo valkoisen muovin keskelle tuleva alipaineletku on sammutin? Sammuttaako moottorin alipaineen hävitessä vai saadessaan alipainetta?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144869
2. Koneen etupäässä dieselsuotimen vieressä on lämpöanturi, jolle menee ruskea-keltainen ja sini-valkoinen johto. Olisiko hyvä aftermarket -lämpömittarin anturi? Vai pitäisikö laittaa toinen anturi?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144870
3. Koneen takapäästä, hehkun vierestä löytyy myös toinen anturi, tälle piuhat vihreä ja valkoinen, menevät hehkun ohjauslaatikon luo. Sopisiko ylläoleva paremmin tähän?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144871
4. Syöttöpumpun takapäähän tulee tuollainen useampinapainen plugi, johdot ruskea-vihreä, ruskea-musta, ruskea ja ruskea-punainen. Tämä ja kuvan alipainesysteemi, johon tulee kaksi letkua on kiinni kaasuvivun akselissa. Alipaineletkut menee moottorin etuosaan, jossa alipainepumppu ja toiselle puolelle EGR:n releille. Nämä voinee purkaa pois ilman muita murheita?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144873
4. Sama juttu kuvattuna sivusta?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=4973&pictureid=144872
5. Tämä plugi on pumpun takapäädyssä, kahdella piuhalla, punainen-sininen ja ruskea-valkoinen. Ilmeisesti tyhjäkäynnin korotus liittyen ilmastointiin?
6. Ja sitten tuo hehkun ohjauslaatikko, virran syöttö on aika selkeä, mutta mitenkäs ohjausjohdot menee? Värit musta, ruskea, valkoinen, puna-valkoinen ja lila-valkoinen. Vähän tekisi mieli kietoa hehkun syöttöjohdot nippuun ja ohjata käsipelissä päävirtakytkimellä.