Kirjaudu sisään

View Full Version : pajeron etuperän nivaan


waffen
23.12.2013, 10:39
Olisi ajatuksena rakentaa nivaan pajeron etuperästä taikka takaperästä etuperä. elikkä olisi tarkoitus pitää nivan erillisjoisitus edessä

onkohan missään pajerossa kytkettävää lukkoa erillisjoisitetussa perässä? esim gen3 ?

muita vaihto ehtoja kuin pajero missä olis kytkettävä lukko

tämmöisi hulluja ajatuksia ja en sitten tiedä tuleeko koskaan toteutettua mutta mietinnässä on :D

Kuljukka
23.12.2013, 19:04
Mulla on yks ylimääränen gen 3 taka murikka kytkettävällä lukolla.
Kyseessä siis juurikin erillisjousitetun perä.

Viipo
24.12.2013, 02:57
Mulla on yks ylimääränen gen 3 taka murikka kytkettävällä lukolla.
Kyseessä siis juurikin erillisjousitetun perä.

Mikähän siinä mahtas olla välitys?

Kuljukka
24.12.2013, 08:04
Mikähän siinä mahtas olla välitys?

4.11 lukee lätkässä. Laskenu en ole..
Tuohan on alunperin keskellä autoa ei sillon ole sitä akseliputken pätkää eli rakentamalla tuon saa kummalle puolelle vaan.

waffen
24.12.2013, 10:56
4.11 lukee lätkässä. Laskenu en ole..
Tuohan on alunperin keskellä autoa ei sillon ole sitä akseliputken pätkää eli rakentamalla tuon saa kummalle puolelle vaan.

Vähän turhan harva välitys muuten kyllä olisi hyvä. onko muuten gen 1 etuperässä irroitettava "akseliputki" että voisi siirtää perän keskelle, samalla saisi mahdollisimman pitkät vetarit että murroksien kulmat olisivat mahdollisimman pienet maksimi joustoissa.

Black Bear
24.12.2013, 18:18
Gen2 pajeron takaperässä on 100% lukko ja löytyy 5,29 välityksellä.

_LM_
24.12.2013, 22:35
Vähän turhan harva välitys muuten kyllä olisi hyvä. onko muuten gen 1 etuperässä irroitettava "akseliputki" että voisi siirtää perän keskelle, samalla saisi mahdollisimman pitkät vetarit että murroksien kulmat olisivat mahdollisimman pienet maksimi joustoissa.
On irroitettavat putket. Jos olet kouvolan ohi ajelemassa niin voin heittää yhden gen1 etuperän kyytiin :rolleyes:

waffen
26.12.2013, 15:27
Gen2 pajeron takaperässä on 100% lukko ja löytyy 5,29 välityksellä.

mutta eikös gen 2 takaperä ole jäykkä akseli eli ei oikein pysty soveltamaan etuperäksi.

paras vaihto ehto on varmaan gen1 etuperä välityksellä 4.625 v6 bensa
ja taakse uazin perä 4.625 välityksellä

ja nämä siksi että sen saisi vielä leimattu