View Full Version : Toyotan purkukuvat.
Tojotan omilta sivuilta ei löydy museo autojen korjaus manuaaleja,kysymyksessä on vm. -86 Läjän/cressidan kone. Olis ollu kiva ihan koko pumaska tosta 2LT koneesta tulostella ni olis kätevä korjailla ku ei tarvi kaikkee muistella ja kiristys momentteja arvata. Tiätääks kukaan misst löytyis? ja tää on siis se vanhempi keinuvivullinen malli ei siis 2L II.
Mikäs on koneen malli LD vai joku muu ?
http://daemon4x4.org/portal/downloads.php?dcid=17
Ja kirjoita hakuun 2L.
Tojotan omilta sivuilta ei löydy museo autojen korjaus manuaaleja,kysymyksessä on vm. -86 Läjän/cressidan kone. Olis ollu kiva ihan koko pumaska tosta 2LT koneesta tulostella ni olis kätevä korjailla ku ei tarvi kaikkee muistella ja kiristys momentteja arvata. Tiätääks kukaan misst löytyis? ja tää on siis se vanhempi keinuvivullinen malli ei siis 2L II.
Mulla on jossain (?) jemmassa 2lt:n korjausopas PDF- tiedostona. Laita vaikka privana s-postiosoite niin laitan tulemaan jahka saan etsittyä sen jonkun koneen kovalevyltä.
Mikäs on koneen malli LD vai joku muu ?
:confused: Toyotasta oli kyse ja kerrottu varsin selvästi että 2L-T.
Ja jos H&K ei löydä tai jaksa etsiä niin multa löytyy suoraan koneelta ;)
Rölli tossa lähettelikin Emailia jonka liitetttä en saa auki ja USB tikun joka ei myöskään toimi,kiitos hyvästä yrityksestä mut vielä olis tarvettta.
Mikäs siinä tikussa tökkii vastaan?
Koitin vielä toisella koneella ja hyvin aukes kaikki.
Ja sulla varmaan on koneella joku ohjelma millä pdf:t saa auki?
Ja sulla varmaan on koneella joku ohjelma millä pdf:t saa auki?
Kyllä pdf:t pitäs aukee,on adobe readeri ja media playeri ja muitaki. Tunnistaa kun USB tikun työntää sisälle ja sit ku etiskelee sitä et pääsis käsiks ni väittää sen olevan Removable disc,ja edelleen pyytää lättyä sisään!!??Tos eräältä kaverilta pyysin tieto tukea ni oletti tikussa olevan jotain vikaa. Mä kokeilen vielä läppärissä josko sitte.
Varsin outoa. Mulla rokkas hyvin kun koitin sekä läppärissä et pöytäkoneessa.
Ja noita samoja tikkuja päivittäin töissä käytän eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.
Oiskohan sille voinut postissa tapahtua jotain? Esim. rajua magneettia tai jotain...
Varsin outoa. Mulla rokkas hyvin kun koitin sekä läppärissä et pöytäkoneessa.
Ja noita samoja tikkuja päivittäin töissä käytän eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia.
Oiskohan sille voinut postissa tapahtua jotain? Esim. rajua magneettia tai jotain...
Juu,kokeilin läppärissä keppiä vielä ja sama homma,tunnistaa kepin siirrettäväksi levyksi eikä anna muuta ku pyytää levykettä. Mul on näis molemmis XP käyttis,eihän sul oo mitään uudempaa??
On kyllä, 7 molemmissa koneissa.
Voisko se muka johtua siitä?
On kyllä, 7 molemmissa koneissa.
Voisko se muka johtua siitä?
Ei mitään tiatoo,lähinnä arvaus. Se zippaus voi kenties vaikuttaa asiaan mut pakkaamattomana ei pitäs mitään merkitystä olla. Keinot alkaa olla vähissä,seuraava konsti on et käyn paikallisessa tietokonepuljussa (kaveri hommissa sielä) ja yrittää avata ja sit tulostaa.
Ei sulla kellään kaverilla ois tota seiskaa käyttiksenä niin koittais sillä?
Jos ei se missään lähde toimimaan niin pistäppäs postittaen takasin niin pääsen tähän koittamaan et onko sil tapahtunut matkalla jotain vai mikä siinä kivestää.
Ei sulla kellään kaverilla ois tota seiskaa käyttiksenä niin koittais sillä?
Jos ei se missään lähde toimimaan niin pistäppäs postittaen takasin niin pääsen tähän koittamaan et onko sil tapahtunut matkalla jotain vai mikä siinä kivestää.
Kyl niillä sielä tietokone pajalla on,josei vieläkään saada tolkkua ni keksitään lisää konsteja. Selvinnee huomena. Mun sielu ei lepää ennenku se pumaska on paperilla!
Tosta linkin takaa löytyy jonkinlainen manuaali: http://www.toyota4wd.dk/Teknik/J70/Toyota%20Motor%20Manual%202Lt.pdf
Tosta linkin takaa löytyy jonkinlainen manuaali: http://www.toyota4wd.dk/Teknik/J70/Toyota%20Motor%20Manual%202Lt.pdf
Tää mulla jo onkin,ei käsittele vanhempaa mallia.
Kyl niillä sielä tietokone pajalla on,josei vieläkään saada tolkkua ni keksitään lisää konsteja. Selvinnee huomena. Mun sielu ei lepää ennenku se pumaska on paperilla!
Siula on tikussa väärä tiedostomuoto. Sillon ei näytä kaikkia oikein..