Temutin
19.12.2013, 17:53
Tehdääns tästäkin oma topicci vaikkei sitä pääse tämän http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=114352
takia vielä alottaakkaan kunnolla, mutta.
Tuli loppusyksystä 2011 hommattua tollanen jimmy
2+3 paku 6.2d th700 np208 ja 10bolt
shackle flip takana ja 35 fillarit alla.
ruma kun rullatuoli ja ruosteinen. kuitenkin kone tuntui olevan tikissä niin se tarttui sitten sen takia mukaan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144512
seuraavana päivänä ostosta se ei enää sitten lähteny tulille..
edellinen omistaja oli korjannu startin pultin kierteitä.. tai no 3-4kierrosta saanu jollain ilveellä pysymään helicoileja siellä.. no ei muuta kun pajalle ja kierteen tekoon.. starttiin porattiin vähän isommat reijät ja laitettiin hiukka paksummat milliset pultit...
Näiltä osin se sitten rokkasi.
sähköjen korjuuta tuli vähän samalla harrastettua kun startin perästä lähtevät virtajohdot makasi pakosarjaan ja oli liitetty sokeripaloilla..:eek:
no nää kun sai kuntoon niin muutama päivä ajeltiin
ja ruvettiin korjaamaan tätä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144514
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144513
palstan kautta löytyi uus vaihteiston palkki joka laitettiin uusilla tyynyillä paikoilleen.
no pajalta kotia ja auto parkkii parvekkeelle tupakille.. :eek: Vuotaa laatikkoöljyä maahan..
sitten tais hetkeksi mennä hermo ja auto seisoi hetken siinä..
no viikon tais seistä sitten lodjuun öljyä ja tallille..
Vuoto löytyi jakolaatikon ja vaihteiston välistä.. joku korkannut kierteet sieltä ja laittanut 8mm läpipulteilla vaihteistot yhteen jotka oli sitten löystynyt.
no ei muuta kun auki ja stefat samalla vaihtaen ja taas uutta kierettä tekien..
takia vielä alottaakkaan kunnolla, mutta.
Tuli loppusyksystä 2011 hommattua tollanen jimmy
2+3 paku 6.2d th700 np208 ja 10bolt
shackle flip takana ja 35 fillarit alla.
ruma kun rullatuoli ja ruosteinen. kuitenkin kone tuntui olevan tikissä niin se tarttui sitten sen takia mukaan.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144512
seuraavana päivänä ostosta se ei enää sitten lähteny tulille..
edellinen omistaja oli korjannu startin pultin kierteitä.. tai no 3-4kierrosta saanu jollain ilveellä pysymään helicoileja siellä.. no ei muuta kun pajalle ja kierteen tekoon.. starttiin porattiin vähän isommat reijät ja laitettiin hiukka paksummat milliset pultit...
Näiltä osin se sitten rokkasi.
sähköjen korjuuta tuli vähän samalla harrastettua kun startin perästä lähtevät virtajohdot makasi pakosarjaan ja oli liitetty sokeripaloilla..:eek:
no nää kun sai kuntoon niin muutama päivä ajeltiin
ja ruvettiin korjaamaan tätä
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144514
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6425&pictureid=144513
palstan kautta löytyi uus vaihteiston palkki joka laitettiin uusilla tyynyillä paikoilleen.
no pajalta kotia ja auto parkkii parvekkeelle tupakille.. :eek: Vuotaa laatikkoöljyä maahan..
sitten tais hetkeksi mennä hermo ja auto seisoi hetken siinä..
no viikon tais seistä sitten lodjuun öljyä ja tallille..
Vuoto löytyi jakolaatikon ja vaihteiston välistä.. joku korkannut kierteet sieltä ja laittanut 8mm läpipulteilla vaihteistot yhteen jotka oli sitten löystynyt.
no ei muuta kun auki ja stefat samalla vaihtaen ja taas uutta kierettä tekien..