View Full Version : offarien risteily...!!!
hj 60/61
18.12.2013, 20:52
Toi Severi ku tuol joskus viinatopicissa huuteli deekuristeilystä, ni mitäs tehtäis, ku vuosi on taas kohta tuore....:D
Mietin vaan, et oisko tääl halukkaita lähtee aiheuttamaan pahennusta laivalle, ja jos mentäis vaik tallinnaan, vai mentäiskö ruottiin ennemmin. Olishan se kiva käydä sekoilemassa jossain vieraan valtion puolellakin...
Porukalla haukkumaan kaikki jeepit, nissanit ja etenkin TOYOTAT...:D:D:D:D:eek::cool:
Tänne passais ilmottautuu. Mitään kimppa lippuu en osaa hämmentää, mut ku tiedetään mikä laiva, ja koska lähtee, ni jokainen hankkii oman lippunsa, kait. Ennen laivan lähtöö pidetään miittinki jossain...
Ottaakohan tuulta purjeisiin tää vitun villi idea...:eek::rolleyes::confused::D
PS. Ja tällainen idea selvinpäin...:D
PS. Ja tällainen idea selvinpäin...:D
Tota et kyllä usko ittekää!:D:D:D:D
Vaan miksei tollanen juttu onnistuis.. Suosii vaan tuo merimatkailu hiukan meitä eteläsuomalialaisia harrastajia..:rolleyes::rolleyes:
hj 60/61
18.12.2013, 21:27
Suosii vaan tuo merimatkailu hiukan meitä eteläsuomalialaisia harrastajia..:rolleyes::rolleyes:[/QUOTE]
Junat kulkee ja lentskarit lentää...
Pitäiskö sit kaikille laittaa nimimerkki lappu rintaan, et tiedetään kekä on kekä... ja juu, ny selvinpäin...:eek::eek::eek::eek:
Pitäiskö sit kaikille laittaa nimimerkki lappu rintaan, et tiedetään kekä on kekä... ja juu, ny selvinpäin...:eek::eek::eek::eek:
Jos miä jotenki onnistun tollaselle risteilylle itteni saamaa ni voitte olla varmoja ettei oo ainakaa oma nimimerkki rinnassa.:D:D:D
Jos miä jotenki onnistun tollaselle risteilylle itteni saamaa ni voitte olla varmoja ettei oo ainakaa oma nimimerkki rinnassa.:D:D:D
:D
hj 60/61
18.12.2013, 21:38
Mä ku en oo kovin paljoo laivoilla pörrännyt, ni mikäs olis komee purkki?
eiks se olis parempi ku jokainen painattaa t-paidan omasta kulkineesta ja kävelis se paita päällä koko risteilyn ajan.. :) Ei tarviis nimi lappuja :) ja voihan sen nimenkin pistää siihen jos haluaa
Samapa tuo ku laivaputkassa kuitenki saahaa matkustaa.:D:D:D
Byrocrat
18.12.2013, 21:53
Uusimmathan ne yleensä ovat myös komeimpia :cool: joten Turuusta lähtevä Viking Grace :)
http://www.vikingline.fi/vikinggrace
hj 60/61
18.12.2013, 21:56
eiks se olis parempi ku jokainen painattaa t-paidan omasta kulkineesta ja kävelis se paita päällä koko risteilyn ajan.. :) Ei tarviis nimi lappuja :) ja voihan sen nimenkin pistää siihen jos haluaa
Se nimimerkkilappu oli vähän vitsit, mut toi paita juttu kuulostaa hyvältä...:D:D:D:D:D
Kekkeruusi
18.12.2013, 21:57
Tallinnaan vaan baltik prinssillä :D
Tallinnaan vaan baltik prinssillä :D
Ja mielellään kesällä.:) Ei sinne kukaa viiti talvella mennä..;)
Ei huono idea! Tosin maksaa vihlas jo ajatuskin :)
no tuo risteily kuulostaa hyvältä,, kuten jossain naamatusten käydeissä keskusteluissa olen kertonut...
taitaa vaa olla parempi etten lähde upottamaan yhtäkään vikingin tahi siljan paattia :eek: :D:D
ja tosta tallinnan touhusta en tiiä kun multa aikoinaan on evätty kulku mahin joihin tarvittiin passi..
eix se nykyään oo joku henkilö kortti mikä piisaa.. :eek: :confused:
NOOH :rolleyes: ,, tarvitsee kysyä et joko saan jonkulaisen "todistuksen et kuka olen" :eek: ;)
-Jarkko-
18.12.2013, 23:51
no tuo risteily kuulostaa hyvältä,, kuten jossain naamatusten käydeissä keskusteluissa olen kertonut...
taitaa vaa olla parempi etten lähde upottamaan yhtäkään vikingin tahi siljan paattia :eek: :D:D
ja tosta tallinnan touhusta en tiiä kun multa aikoinaan on evätty kulku mahin joihin tarvittiin passi..
NOOH :rolleyes: ,, tarvitsee kysyä et joko saan jonkulaisen "todistuksen et kuka olen" :eek: ;)
Mut senhän ne näkee siitä paidasta kuka on...:D
Mut senhän ne näkee siitä paidasta kuka on...:D
mu se paita ei toimi tuolla laitoksella.. :eek:
Mielellään samalle laivalle missä "Kauneus ja Terveys risteily" tai
jotain muuta vastaavaa kauniimman sukupuolen aktiviteettiä, ettei vaan tarvii karvasia naamoja katsella. :D :D :D
Mielellään samalle laivalle missä "Kauneus ja Terveys risteily" tai
jotain muuta vastaavaa kauniimman sukupuolen aktiviteettiä, ettei vaan tarvii karvasia naamoja katsella. :D :D :D
.. eiks katsella voi ihan netissäkin :D
Gary Grand
19.12.2013, 08:50
Ei olleskaan huonompi idea..:cool:
Kaitsu67
19.12.2013, 10:16
Offipalstan paita tilaukseen ja päälle....ja sitten risteilykutsu tonne offarille morsian topicciin ja heppanettiin kanssa! Heppaneidot ja offarit samaan laivaan ! :p:D:D:D
hj 60/61
19.12.2013, 11:19
Offipalstan paita tilaukseen ja päälle....ja sitten risteilykutsu tonne offarille morsian topicciin ja heppanettiin kanssa! Heppaneidot ja offarit samaan laivaan ! :p:D:D:D
Juu, hyvä idea...:D:D:D
Mää en sit kyl ala Sun lapsenlikaksi tuolla risteilyllä :D Saat ihan itte pyyhkiä naamas, ja siivota jälkes ;) :D
Eli voishan sitä lähtee mukaan jos vaan sopii työkuvioiden lomaan. Kunhan ei oo keskikesällä, mieluummin alkukesästä tai keväällä.
Tottahan mä "idean isänä" lähden mukaan :D Ja joo, kevät/kesä olis hyvä ajankohta. Taitaa vaan mahdoton sopia sellanen aika, että kaikkille sopis.
young n dum
19.12.2013, 17:31
HEp! mie tahon kanssa :D maksa ulvahti riemusta ku topicin näin! :D
VOLIATTI
19.12.2013, 17:36
joo villisika offarit laivalle ja heppatytöt mukaan hoh hoh :D
kaippa sitä mukaan vois lähtee,
:D maksa ulvahti riemusta ku topicin näin! :D
Ai se ulahdus oli siusta lähtösin..:D Hetken jo ihmettelin et mikä tääl oikee vinkuu mut siun maksahan se vain oli.;)
voishan sitä lähteekkin.
ei sen kummempaa väliä et milloin. ehkä kumminkin mieluummin talvella ja tallinnaan tietysti :D
hj 60/61
19.12.2013, 20:23
voishan sitä lähteekkin.
ei sen kummempaa väliä et milloin. ehkä kumminkin mieluummin talvella ja tallinnaan tietysti :D
Joo, tallina olis hyvä ja talvella sopii mullekin ihan hyvin...
Rolpatti
19.12.2013, 21:13
Odottakaa viel kuukausi et saa jalan paketista :D
foorttiF150
19.12.2013, 21:27
kait sitä vois mono suoras lähtee messiin kans :D:D:D
ImacInnes
19.12.2013, 21:59
Sielähän olis menomatkalla vaikka mahdollisuus puhua tahi edistää muuten kabinetissä OffRoad asiaa? Jos meinnaan jokin taho tuntee sen tarpeeliseksi? AKK, kerhot yms?
Niin ja tuotteita & maistiaisia;)
Tuli vaan mieleen, vai meniskö liian vakavaksi?
Ei oo pakko.
Tossahan noi laivat on ihan rannassa joten täältä pystyy koska vaan lähtee reissun heittää.
t. Ismo Ämmä
Toi offipalsta paita homma ei ole lainkaan huonompi idea ja rohkeimmat vois vaikka laittaa tosiaan sen nimilapun :)
Se parantaa reissua kuten motoristi kokoontumisissa liivit :cool:
Kun ois rahaa voi lähteä inttämään :(
Rolpatti
19.12.2013, 23:13
Toi offipalsta paita homma ei ole lainkaan huonompi idea ja rohkeimmat vois vaikka laittaa tosiaan sen nimilapun :)
Se parantaa reissua kuten motoristi kokoontumisissa liivit :cool:
Kun ois rahaa voi lähteä inttämään :(
Ei saatana Räsänen tulee ja pistää meitit kaikki putkaan kun on "jengimerkit" :D
Jotenkin tuntuu, että tästä reissusta tullaan vielä lukemaan iltapäivälehdistä :D
Joku bimmer thuuning club huppari niskaan ja laivalle aiheuttamaan pahennusta :p
Ja mä lähden kans mukaan pitämään jonkin "seminaarin" oikea oppisesta t (r)unkkaamisesta tjs.. niin kait se silloin täyttää kriteerit järjestäytyneestä kokoontumisesta jne. :D
No totta puhuakseni niin vois lähteä kans mukaan..
No kais ny tällaiseen vois lähtee! On sitä nyt paskempiakin ehdotuksia tullu kuunneltua:D
hj 60/61
20.12.2013, 19:52
Olisko Tammikuun loppuun sopi ajoitus tälle projektille? Voitaishan tästä tehdä vaik perinne...:D:D:D:D:eek::cool:
Mä oon kans mukana ku tietää vaan päivän ja laivan ja kellonajan... ja kaikille offipalstan paidat päälle...
foorttiF150
20.12.2013, 20:21
Olisko Tammikuun loppuun sopi ajoitus tälle projektille? Voitaishan tästä tehdä vaik perinne...:D:D:D:D:eek::cool:
tammikuun loppu olis ihan passeli :rolleyes:
Juu käy. Päivämäärää vaan heti lukkoon, niin kaikilla on aikaa järkätä vapaata.
Olisko helmikuu parempi kuitenkin? Meinaan yleensä kaikilla toi tammikuu on aika kiiruinen.
Olisko helmikuu parempi kuitenkin? Meinaan yleensä kaikilla toi tammikuu on aika kiiruinen.
Ja jotkut hullut pitää vielä tipatonta sillon..:eek:
haittaks se? :)
Vois olla mukana jos vaan työt ei satu kohdalle.
Sehän vaan karsii amatöörit joukosta pois :D
Mä lähen ton mun vinssiapinoitten oskun ja antin kans koska vaan:D
Tomppaa_
21.12.2013, 00:24
Heps
Oisha se kiva lähtee välillä veneilemään. Eikä tarvii etes ite soutaa. :D
Mä lähen ton mun vinssiapinoitten oskun ja antin kans koska vaan:D
Mä voin liittyä mukaan samalta kylältä :D
OFFIDIRTY
23.12.2013, 08:45
Hep...;) ;)
Niille jotka on "muoti ilmiön" uhreja ja viettävät tipatonta niin eiks se lopu aluevesi rajalle..:D :D
Juu laittakaas päivämäärä ehdotuksia niin tarkistetaan tilin saldoa sitten lähempänä.:)
hj 60/61
23.12.2013, 08:47
Pitääpäs katsella täs hieman miten ne purkit kulkee, ni pistän tänne sit aikataulua...
SuurSyömäri
23.12.2013, 18:04
Hei... Muijat mukaan... Saavat ajella sitten esterataa RC offikalustolla sammuneiden HC offiporukoitten päällä... Joku väsähtänyt lahtelainen Naturaalikännipyramidi olis aika iso pistemääriltään jo :p
Bänkster
23.12.2013, 19:35
Galaxy olisi kiva käydä korkkaamassa, mutta lienee kalleimmasta päästä. Amorella ja Mariella ovat halvimpia "juottoloita", nuorisolle suunnattuja ja oksennuksessa kulahtaneita.
Galaxylla tosin ovat rajoittaneet viinan ostamisen vain paluumatkalle, joten jos hyttibileitä mielii, niin se ei sitten oikein siihen sovellu.
Galaxy olisi kiva käydä korkkaamassa, mutta lienee kalleimmasta päästä. Amorella ja Mariella ovat halvimpia "juottoloita", nuorisolle suunnattuja ja oksennuksessa kulahtaneita.
Galaxylla tosin ovat rajoittaneet viinan ostamisen vain paluumatkalle, joten jos hyttibileitä mielii, niin se ei sitten oikein siihen sovellu.
no jos galaxylla seilaa ni tietty omat viinat jos hytti bileet suunntteilla.. :D:D
Eiks siel oo baarikin? :confused:
Eiks siel oo baarikin? :confused:
ja vitullinen meteli :eek::eek:
hj 60/61
23.12.2013, 19:55
Mut toi galaxyhan menee ruottiin...:confused: Eiks me mennä käymään tallinnassa...:eek::rolleyes::cool::D
Mut toi galaxyhan menee ruottiin...:confused: Eiks me mennä käymään tallinnassa...:eek::rolleyes::cool::D
sen takia yritän suosia ruottin paatteja kun en välttämäti pääse toiseen suuntaan menevään jollaan.. :( :eek: :(
hj 60/61
23.12.2013, 20:03
sen takia yritän suosia ruottin paatteja kun en välttämäti pääse toiseen suuntaan menevään jollaan.. :( :eek: :(
Kyllä sinne laivaan pääsee, kait :confused:
Mut tuolta galaxylta ei pääse maihin... Tietty laivalla sais juopotella sit sen 23 tuntii, mut toisaalta tallinnassa ois kiva käydä maissakin....
Mut toisaalta "laivailu" olis hieman nopeempaa...
Kyllä sinne laivaan pääsee, kait :confused:
Mut tuolta galaxylta ei pääse maihin... Tietty laivalla sais juopotella sit sen 23 tuntii, mut toisaalta tallinnassa ois kiva käydä maissakin....
Mut toisaalta "laivailu" olis hieman nopeempaa...
nii eihän ruottin laivakaan tartte mitn passeja,, henk kortteja yms..
pahoin pelkään/epäilen ettei mua vieläkään päästettäs maihin :eek::eek:
tarttee vaan uskaltaa kysästä :D:D
kyl sielä ruottin laivalla pitää henkilökortti, tai passi olla
hj 60/61
23.12.2013, 21:15
Hei... Muijat mukaan... Saavat ajella sitten esterataa RC offikalustolla sammuneiden HC offiporukoitten päällä... Joku väsähtänyt lahtelainen Naturaalikännipyramidi olis aika iso pistemääriltään jo :p
Oliskos se kuitenkin tuollaista...:eek::D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=Zb6BUTeHkWI
hj 60/61
23.12.2013, 21:19
Mut mitäs porukka mieltä nyt sit vaihtoehdoista. Lätäkön yli ja maihin sekoilemaan hetkeks, vai se pelkkä 23h risteily?
Ite kävisin mielelläni maissa, mut nyt saa demokratia päättää. Lähtöä ajattelin 25.1. aamu laivalle...
Byrocrat
23.12.2013, 22:47
kyl sielä ruottin laivalla pitää henkilökortti, tai passi olla
Henkilötodistus, passi, viisumi
Kaikkien matkustajien, myös lasten sekä henkilöiden, joilta ei vaadita passia tai viisumia, on pyydettäessä todistettava henkilöytensä ja kansalaisuutensa voimassaolevalla henkilötodistuksella.
Lain vaatimat matkustajatiedot tulee ilmoittaa varauksen yhteydessä. Tiedot tarkistetaan lähtöselvityksessä. Viking Line voi kieltäytyä kuljettamasta henkilöitä, joilla ei ole tarvittavia asiapapereita.
Matkustaja on itse velvollinen selvittämään tarvittavat matkustusasiakirjat. Mikäli viranomainen kieltää matkustajan pääsyn maihin tai alukseen puutteellisten asiakirjojen vuoksi, vastaa matkustaja hänelle tai varustamolle aiheutuneista kustannuksista sekä mahdollisesta paluumatkasta.
Henkilöyden todistaminen
Suomi-Ahvenanmaa-Ruotsi ja päinvastoin:
Pohjoismaiden kansalaisilta ei vaadita passia. Kaikkien matkustajien on
kuitenkin pyydettäessä todistettava henkilöytensä voimassaolevalla
henkilötodistuksella, esimerkiksi:
Ajokortti
Passi
Kuvallinen kela-kortti, alle 15 v. lapselle käy myös tavallinen kuvaton kela-kortti
Kuvallinen henkilökortti *
Viro, Latvia ja Liettua:
Kaikilla matkustajilla tulee olla voimassaoleva passi tai kuvalla varustettu henkilökortti *. Lapsen oikeus matkustaa vanhemman passilla päättyy 26.6.2012. Siitä alkaen myös lapsella on oltava oma passi. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä (vaikka matkustaja ei mene maihin).
Suomen kansalaisilta ei vaadita viisumia. Matkustajilla, joilta viisumi vaaditaan, tulee viisumin lisäksi olla myös oma valokuvallinen passi. Tämä koskee myös lapsia.
Pyydämme huomioimaan, että maihinnousu on sallittu vain rajavartioiden työaikojen puitteissa. Tästä johtuen matkustajat eivät esimerkiksi voi mennä maihin yöllä.
*Tilapäinen henkilökortti, alaikäisen henkilökortti joka on hankittu ilman holhoojan lupaa tai ulkomaalaiselle myönnetty henkilökortti ei kelpaa.
Viro, Latvia ja Liettua ovat Schengen-maita
Schengenin säännöstöön liittyneet valtiot* noudattavat yhteistä ulkorajan valvontaa. Kun liikutaan Schengenin säännöstöä soveltavasta maasta toiseen, matkustusasiakirjaa ei yleensä viranomaisen toimesta tarkasteta. Matkustajan on kuitenkin pidettävä mukanaan voimassa olevaa kussakin jäsenmaassa hyväksyttyä matkustusasiakirjaa (passia tai henkilökorttia).
* Schengen-valtioita ovat: Alankomaat, Belgia, Espanja, Islanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki, Unkari ja Viro.
hj 60/61
23.12.2013, 23:09
Henkilötodistus, passi, viisumi
Kaikkien matkustajien, myös lasten sekä henkilöiden, joilta ei vaadita passia tai viisumia, on pyydettäessä todistettava henkilöytensä ja kansalaisuutensa voimassaolevalla henkilötodistuksella.
Lain vaatimat matkustajatiedot tulee ilmoittaa varauksen yhteydessä. Tiedot tarkistetaan lähtöselvityksessä. Viking Line voi kieltäytyä kuljettamasta henkilöitä, joilla ei ole tarvittavia asiapapereita.
Matkustaja on itse velvollinen selvittämään tarvittavat matkustusasiakirjat. Mikäli viranomainen kieltää matkustajan pääsyn maihin tai alukseen puutteellisten asiakirjojen vuoksi, vastaa matkustaja hänelle tai varustamolle aiheutuneista kustannuksista sekä mahdollisesta paluumatkasta.
Henkilöyden todistaminen
Suomi-Ahvenanmaa-Ruotsi ja päinvastoin:
Pohjoismaiden kansalaisilta ei vaadita passia. Kaikkien matkustajien on
kuitenkin pyydettäessä todistettava henkilöytensä voimassaolevalla
henkilötodistuksella, esimerkiksi:
Ajokortti
Passi
Kuvallinen kela-kortti, alle 15 v. lapselle käy myös tavallinen kuvaton kela-kortti
Kuvallinen henkilökortti *
Viro, Latvia ja Liettua:
Kaikilla matkustajilla tulee olla voimassaoleva passi tai kuvalla varustettu henkilökortti *. Lapsen oikeus matkustaa vanhemman passilla päättyy 26.6.2012. Siitä alkaen myös lapsella on oltava oma passi. Sääntö koskee myös Tallinnan-risteilyjä (vaikka matkustaja ei mene maihin).
Suomen kansalaisilta ei vaadita viisumia. Matkustajilla, joilta viisumi vaaditaan, tulee viisumin lisäksi olla myös oma valokuvallinen passi. Tämä koskee myös lapsia.
Pyydämme huomioimaan, että maihinnousu on sallittu vain rajavartioiden työaikojen puitteissa. Tästä johtuen matkustajat eivät esimerkiksi voi mennä maihin yöllä.
*Tilapäinen henkilökortti, alaikäisen henkilökortti joka on hankittu ilman holhoojan lupaa tai ulkomaalaiselle myönnetty henkilökortti ei kelpaa.
Viro, Latvia ja Liettua ovat Schengen-maita
Schengenin säännöstöön liittyneet valtiot* noudattavat yhteistä ulkorajan valvontaa. Kun liikutaan Schengenin säännöstöä soveltavasta maasta toiseen, matkustusasiakirjaa ei yleensä viranomaisen toimesta tarkasteta. Matkustajan on kuitenkin pidettävä mukanaan voimassa olevaa kussakin jäsenmaassa hyväksyttyä matkustusasiakirjaa (passia tai henkilökorttia).
* Schengen-valtioita ovat: Alankomaat, Belgia, Espanja, Islanti, Italia, Itävalta, Kreikka, Latvia, Liettua, Luxemburg, Malta, Norja, Portugali, Puola, Ranska, Ruotsi, Saksa, Slovakia, Slovenia, Suomi, Sveitsi, Tanska, Tšekki, Unkari ja Viro.
Tää kyl selvittää noi "paperi-asiat" aika perinjuurin...:o
Kiitokset "byrocratille":)
Oliskos se kuitenkin tuollaista...:eek::D:D:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=Zb6BUTeHkWI
eikai saakeli tollasta :eek::eek::eek:
onnex ei oo vaimoa :cool:
Gary Grand
25.12.2013, 23:21
Kukaan ei ota kantaa ajankohtaan? Tuo 25. pvä vois olla ihan mahdollinen?
Mullekki vois toi päivä passata riippuu tietty mihin nyt mennään sillä laivalla ja kauan ollaan.
hj 60/61
25.12.2013, 23:25
Kukaan ei ota kantaa ajankohtaan? Tuo 25. pvä vois olla ihan mahdollinen?
Juu, ja eiks oteta se tallinnanlaiva...
8.30 lähtö la aamuna.. ja 21.00 takas satamassa...
Voidaan kyl tehdä pidempikin matka, mut ku nuo arkipäivät menee työmaalla...
olisko tuo meitin purkki?[/QUOTE]
Kui mulla lukee et täynnä ku paino tost linkist
hj 60/61
25.12.2013, 23:29
Mä oon niin vähän seilannut, et jos jollain on hyvii ideoita, ni otetaan kans vastaan...
hj 60/61
25.12.2013, 23:30
olisko tuo meitin purkki?
Kui mulla lukee et täynnä ku paino tost linkist[/QUOTE]
Meni linkki mutkalle...:o Mä näitä tietokoneita osaa käyttää...:D:D:D
ImacInnes
25.12.2013, 23:59
18.30 lähtö oli täynnä.
https://booking.tallink.com/?voyageType=SHUTTLE&eveningDeparture=true&withVehicle=false&from=hel&to=tal&adults=1&children=0&juniors=0&youths=0&date=2014-01-25&locale=fi&__utma=48457529.516468005.1388007007.1388007007.13 88008680.2&__utmb=48
39,- per nenä jos ei oo mitään ilmais kuponkeja käyttää!
t. Ismo Ämmä
hj 60/61
26.12.2013, 00:02
18.30 oli täynnä.
https://booking.tallink.com/?voyageType=SHUTTLE&eveningDeparture=true&withVehicle=false&from=hel&to=tal&adults=1&children=0&juniors=0&youths=0&date=2014-01-25&locale=fi&__utma=48457529.516468005.1388007007.1388007007.13 88008680.2&__utmb=48
t. Ismo Ämmä
Just tuota 8.30 lähtöö meinasin ja 10 tuntii maissa...:D:D:D:D:eek::eek::eek::eek::eek::rolleye s::cool:
Gary Grand
26.12.2013, 21:24
Tuo aamulaivalla Naapuriin- iltasella takasin ei istu oikeen mitenkään tällaselle pitemmästä matkasta tulijalle..:mad:
23h risteily olis jo huomattavasti helpompi..:cool:
Tuo aamulaivalla Naapuriin- iltasella takasin ei istu oikeen mitenkään tällaselle pitemmästä matkasta tulijalle..:mad:
23h risteily olis jo huomattavasti helpompi..:cool:
23h munkin mielestä parempi vaihtoehto.
mites hätänumeropäivä sopis ajatukseen :eek:
Sopii.
hj 60/61
27.12.2013, 06:20
jaa 11.2.? Mut sehän on keskellä viikkoo:eek:, kait se viikonvaihteeseen pitäis ujuttaa...
Gary Grand
27.12.2013, 09:51
Hätänumeropäivä on tosiaan viikolla, mutta mites tuo ruotsalaisuuden päivä? 2.2. :D
Ajankohdalla ei niin suurta väliä, kunhan on aikaa varautua.
hj 60/61
27.12.2013, 11:24
Hätänumeropäivä on tosiaan viikolla, mutta mites tuo ruotsalaisuuden päivä? 2.2. :D
Ajankohdalla ei niin suurta väliä, kunhan on aikaa varautua.
Tuo taas ei mahdu mun kalenteriin, ku ei viittis muksuja ottaa mukaan...:D:eek:
hj 60/61
27.12.2013, 17:42
Näkyyköhän tää nyt kaikille... Lähtö Turusta lauantaina 25.1.2014 klo. 8:45 ja paluu seuraavan aamuna klo. 7:35
https://booking.vikingline.fi/vl-cruises/suomi/FindKryssningsProdukter.vl
Mä otan ainaskin hytin 4 makuupaikkaa, et jotain kimppa lippuu voi pystyy varaamaan...
Gary Grand
28.12.2013, 18:12
Näkyyköhän tää nyt kaikille... Lähtö Turusta lauantaina 25.1.2014 klo. 8:45 ja paluu seuraavan aamuna klo. 7:35
https://booking.vikingline.fi/vl-cruises/suomi/FindKryssningsProdukter.vl
Mä otan ainaskin hytin 4 makuupaikkaa, et jotain kimppa lippuu voi pystyy varaamaan...
Taaskaan ei mitään responssia?!?
Lähtäänkö me kahestaan? :eek:
Mää pistän varaukseen hytin ja tuo ajankohta passaa mulle ihan mukavasti.. Samoin kelpaa länsinaapuri..:D
hj 60/61
28.12.2013, 18:20
Joo, sais alkaa tuloo vastauksii, ennen ku kaik paikat on menny. Tähän hyttiin olis sit jo kaks tulos...? Yrittäkäähän herätä muutkin mukaan matkaan...:eek:
Gary Grand
28.12.2013, 18:22
Muako sää hyttiis oot ottamassa?!?:eek:
Meinasin siis että otan ihan oman hytän..:D Seuran vuoksi..:o
hj 60/61
28.12.2013, 18:29
Ei mitään, vaik kaikille oma hytti... ei sen väliä, kunhan vain olis osallistujia....
Itekkin oon kyl laivalla 24-25.1, mutta täällä: http://www.matkavekka.fi/erikoislahdot/tulimeri/fi_FI/tulimeri/
hj 60/61
28.12.2013, 18:43
Itekkin oon kyl laivalla 24-25.1, mutta täällä: http://www.matkavekka.fi/erikoislahdot/tulimeri/fi_FI/tulimeri/
Moikataan merellä...:D:D:D:D
Gary Grand
28.12.2013, 18:45
Moikataan merellä...:D:D:D:D
Tai ainakin huudellaan rivoja..:rolleyes:
Joo, sais alkaa tuloo vastauksii, ennen ku kaik paikat on menny. Tähän hyttiin olis sit jo kaks tulos...? Yrittäkäähän herätä muutkin mukaan matkaan...:eek:
Käy mulle. Mahdutaankos me sit Aatun kans samaan hyttiin?
Hippanoppa
29.12.2013, 12:55
Eipä ole hevostalli.netissä näkynyt mainostusta moisesta risteilystä, että ei sitä naisseuraa taida paikalle ilmestyä jos ei niille vinkkaa... ;)
hj 60/61
29.12.2013, 12:56
Eipä ole hevostalli.netissä näkynyt mainostusta moisesta risteilystä, että ei sitä naisseuraa taida paikalle ilmestyä jos ei niille vinkkaa... ;)
Sen kun linkität tän sinne, jos siltä tuntuu...
Hippanoppa
29.12.2013, 13:15
Sen kun linkität tän sinne, jos siltä tuntuu...
Emmie viitsi :D
hj 60/61
29.12.2013, 14:40
Käy mulle. Mahdutaankos me sit Aatun kans samaan hyttiin?
Eiköhän me mahduta...:D Mahduttiinhan me samaan mökkiinkin synttäri-safarilla...:eek::D:D:D
Gary Grand
30.12.2013, 14:21
No, nyt on jonkinlainen vinkki sinne heitetty. :D
Hippanoppa
30.12.2013, 14:47
No, nyt on jonkinlainen vinkki sinne heitetty. :D
No onnistuuhan se teiltä miehiltäkin toi tiedon eteenpäin laittaminen... :D
Gary Grand
30.12.2013, 15:01
Kiitos, kiitos. Otan tämän kehuna..:cool:
Kaitsu67
30.12.2013, 15:41
Pitihän se hoitaa, kun itse asiaa tuolla aikaisemmin kerta ehdottelin....:rolleyes:
Hippanoppa
30.12.2013, 16:18
Kiitos, kiitos. Otan tämän kehuna..:cool:
Kyllä kannattaakin, koska mä en kovin helposti miehiä kehu ;)
Gary Grand
30.12.2013, 16:46
Kyllä kannattaakin, koska mä en kovin helposti miehiä kehu ;)
noo.. Ootkos risteilylle tulossa? Jos löytyisi lisääkin kehuttavia miehiä..
Hippanoppa
30.12.2013, 17:21
noo.. Ootkos risteilylle tulossa? Jos löytyisi lisääkin kehuttavia miehiä..
Harkitsen asiaa :)
Lähinnä mä tulin tänne palstalle siks, kun mulla on semmonen käsitys, että teillä offareilla on isot vehkeet ja mua niinku kiinnostas päästä koeajaan semmosella metsässä :D ;)
Gary Grand
30.12.2013, 17:32
Nyt kaikki isovehkeiset tarjooamaan hyviä koeajoja .metsässä.. ;-)
hj 60/61
30.12.2013, 17:57
Lyödäänkö me lukkoon nyt toi 25.1. aamu laiva 23h risteily ruotsiin päin? Kait niitä kannatais alkaa varailemaan, et olis sit sitä tilaa siellä purkissa...
hj 60/61
30.12.2013, 17:58
Harkitsen asiaa :)
Lähinnä mä tulin tänne palstalle siks, kun mulla on semmonen käsitys, että teillä offareilla on isot vehkeet ja mua niinku kiinnostas päästä koeajaan semmosella metsässä :D ;)
Ei muuta ku seurailemaan tapahtumia ja nyppimään hiasta....
Lyödäänkö me lukkoon nyt toi 25.1. aamu laiva 23h risteily ruotsiin päin? Kait niitä kannatais alkaa varailemaan, et olis sit sitä tilaa siellä purkissa...
Joo lukkoon päivä! Kaikki halukkaat saa sitten järkätä itsellensä vapaata. Pakkohan sille joku päivä on sopia, ja kun ei näytä tulvaa tulevan ehdotuksista, ni olkoon sit toi päivä. Mutta olisko iltalähtö parempi?
Gary Grand
30.12.2013, 19:46
Kyllä tuo aamu paremmin sopii..
hj 60/61
30.12.2013, 20:31
Joo, mun mielestä kans aamu on parempi... Eli nyt sit meen varaamaan itselleni ja sevelle hytin tuohon sovittuun ajankohtaan...:D:D:D:D
hj 60/61
30.12.2013, 20:45
Risteily
Turku la 25.01.2014 klo 08.45 - Tukholma la 25.01.2014 klo 18.55, Amorella
Tukholma la 25.01.2014 klo 20.00 - Turku su 26.01.2014 klo 07.35, Amorella
Matkustajat 2 Aikuista
Hytit 1 A4 ulkohytti
Tuommoinen matka on nyt sit varattu....
Gary Grand
30.12.2013, 21:18
Varattu on..:D
hj 60/61
30.12.2013, 22:07
Kansipaikat :D
Juu, saa nauttii meri-ilmastosta...:eek::D:cool:
Hippanoppa
31.12.2013, 15:08
Ei muuta ku seurailemaan tapahtumia ja nyppimään hiasta....
Pitää katsella koska ehtis jonnekin tapahtumaan paikalle :)
Uskaltaako sitä sitten vieraita miehiä alkaa nyppimään hihasta onkin eri juttu :rolleyes:
hj 60/61
31.12.2013, 15:10
Pitää katsella koska ehtis jonnekin tapahtumaan paikalle :)
Uskaltaako sitä sitten vieraita miehiä alkaa nyppimään hihasta onkin eri juttu :rolleyes:
Lähdet mukaan tuonne risteilylle, ni tutustut uusiin ihmisiin...;):D:D
Hippanoppa
31.12.2013, 15:12
Lähdet mukaan tuonne risteilylle, ni tutustut uusiin ihmisiin...;):D:D
Niin sun hyttiishän mahtui vielä nukkumaan??? :D
hj 60/61
31.12.2013, 15:14
Niin sun hyttiishän mahtui vielä nukkumaan??? :D
Juu, siel on kyl tilaa...:rolleyes:
Hippanoppa
31.12.2013, 15:19
Juu, siel on kyl tilaa...:rolleyes:
:) Kuinkahan se nukkuminen teiltä sujuiskaan, jos mä sinne sekaan änkisin?
Gary Grand
31.12.2013, 15:20
:) Kuinkahan se nukkuminen teiltä sujuiskaan, jos mä sinne sekaan änkisin?
Se riippunee paljolti humalatilasta..:D
Hippanoppa
31.12.2013, 15:24
Se riippunee paljolti humalatilasta..:D
Ai niin joo. Huono idea sittenkin. Kun mä nukun kyllä missä vaan ja milloin vaan, mutta humalaisten seurassa nukkuminen ei kauheesti innosta :rolleyes:
hj 60/61
31.12.2013, 15:27
Ei me olla humalassa...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::D:D:D:D :rolleyes:
Hippanoppa
31.12.2013, 15:30
Ei me olla humalassa...:eek::eek::eek::eek::eek::eek::D:D:D:D :rolleyes:
Minkähän takia mä en oikeen usko tota??? ;)
Minkähän takia mä en oikeen usko tota??? ;)
Super Swampperin nimeen voidaan vannoa, että humalassa ei olla :eek: Me mennään sinne keskustelemaan yhteisestä harrastuksesta, jakamaan kokemuksia & kehittämään lajia ja ideoimaan :)
hj 60/61
31.12.2013, 18:49
Super Swampperin nimeen voidaan vannoa, että humalassa ei olla :eek: Me mennään sinne keskustelemaan yhteisestä harrastuksesta, jakamaan kokemuksia & kehittämään lajia ja ideoimaan :)
Ja tuo humala saattaapi olla liian lievä käsite sille päihtymys tilalle....:rolleyes: Ehkä...:eek:
...ja kännissä kaikki ideat on hyviä...
Hippanoppa
31.12.2013, 18:57
:rolleyes: Joo joo ja lehmät lentää :D
hj 60/61
31.12.2013, 18:59
:rolleyes: Joo joo ja lehmät lentää :D
Ainakin tanskassa lehmät lentää, siellä niitä oli lentoterminaalin katto piukassa...:D:D:D:D
Hippanoppa
01.01.2014, 12:07
Ainakin tanskassa lehmät lentää, siellä niitä oli lentoterminaalin katto piukassa...:D:D:D:D
Hui! Mä en taida sit uskaltaa Tanskaan edes mennä, mutta enköhän mä sinne ritsilylle lähde. Pitää sitä senverta hevosnaisten kunniaa ja mainetta ylläpitää ;) :D :p
Byrocrat
01.01.2014, 12:22
Ja väittäväthän Pohjanmaallakin, että lehmät (itikka) lentää :D vai miten muuten ton ymmärtäs kun meilläpäin siivekkäät itikat häiritsee ininällään terassiltoja varsinkin kesäisin :rolleyes:
hj 60/61
02.01.2014, 12:57
No matkoja varailemaan nyt kaikki...:D:D:D:cool:
Juu ei ny näytäkään ryysis olevan...
JUU TAIS JÄÄDÄ VÄLII (aikas monelta?)
Olis munkin mielestä iltalähtö ollu parempi, mut en mä sen takia jätä menemättä ;)
Gary Grand
02.01.2014, 15:47
Ei jaksa nousta aamulla, vai vielä töissä sillon?
Ei se herkkua ole lähtee puol neljältä aamulla painamaan täältä Turkua kohti, mutta jos vaihtoehto on tulla myöhään illalla takasin kotiin sunnuntaina, niin parempi kuitenkin näin päin.:D
Maanantaina pitää kuiten olla kuudelta töissä:eek:
Väärä suunta, Tallinna olisi ollut parempi....:rolleyes:
hj 60/61
03.01.2014, 17:41
Väärä suunta, Tallinna olisi ollut parempi....:rolleyes:
Onks sillä mitään merkitystä missä sitä seilailee, jos laivasta ei poistuta...:confused:
Onks sillä mitään merkitystä missä sitä seilailee, jos laivasta ei poistuta...:confused:
Nimenomaan. Vitunko väliä, mihin laiva menee, kun eihän sieltä maihin mennä?
Hippanoppa
03.01.2014, 19:33
No hyvänen aika kun te miehet ette taas tajua mitään. Espoostahan on niin hankalaa matkustaa junalla Turkuun ;) :D
No hyvänen aika kun te miehet ette taas tajua mitään
Eipäs sitten yleistetä, ne on vaan noi pari Palstan viininmaistajahemmoa jokka on tajuttomia ;)
Hippanoppa
03.01.2014, 19:53
Eipäs sitten yleistetä, ne on vaan noi pari Palstan viininmaistajahemmoa jokka on tajuttomia ;)
Ja mä kun olen kuvitellut että kaikki miehet on tollasia :confused:
:D ;)
Höpöhöpö. Tsadilaiset vaan on tottunu siihen, että kaikki on ihan ääressä. Sit on niin vitun hankala lähteä mihinkään. Me muualla asuvat taasen ollaan tottuneita siihen, että mitä tahansa tehdäkseen, pitää lähteä helvetinmoiseen reissuun. Eli tsadilaiset on laiskoja ja saamattomia :D
Hippanoppa
04.01.2014, 10:02
Höpöhöpö. Tsadilaiset vaan on tottunu siihen, että kaikki on ihan ääressä. Sit on niin vitun hankala lähteä mihinkään. Me muualma asuvat taasen ollaan tottuneits siihen, että mitä tahansa tehdäkseen, pitää lähteä helvetinmoiseen reissuun. Eli tsadilaiset on laiskoja ja saamattomia :D
No hevoskauppoja ja astutusreissuja tehneenä, voin sanoa että tässä on hiukan perääkin. Etelästä on aina tuntunut olevan pidempi matka pohjoiseen, kuin pohjoisesta etelään ;)
Mutta ei sitä voi tässä(kään) kohtaa yleistää :eek:
hj 60/61
04.01.2014, 10:55
Saakohan laivalta muuten ostettua nuuskaa?
Saakohan laivalta muuten ostettua nuuskaa?
Joo tuolta Ruotsinlaivalta saa, Tallinanlaivalta ei saa.
Rolpatti
06.01.2014, 11:23
Mikä laiva mikä lähtöpaikka, saiskos jonkun linkin
Mikä laiva mikä lähtöpaikka, saiskos jonkun linkin
Tuos edellisellä sivulla on.
hj 60/61
09.01.2014, 20:39
No, ilmottautumisia??
Juu, eipä tunnu olevan tungosta tuolla....
-Kuka nyt Turkuun ja Ruåtsiin.... :rolleyes:
Ja tää Tammikuun aikataulu on edelleen huono... :(
hj 60/61
17.01.2014, 23:15
Viel saattais löytyy paikkoja...:rolleyes:
Gary Grand
23.01.2014, 20:59
osanotto taitaa olla melkonen..
Eipä siinä mitään. Väki vähenee, niin pidot paranee?
Ketäs siellä ny voi bongata? Minä olen veneessä ainakin..
hj 60/61
23.01.2014, 22:19
osanotto taitaa olla melkonen..
Eipä siinä mitään. Väki vähenee, niin pidot paranee?
Ketäs siellä ny voi bongata? Minä olen veneessä ainakin..
Ja mää ja ssuvikki... Palstanpaidat päälle, tai muuten "offihenkisyys" näköisälle... Pistän sulle privaan, ni päästää ottaa pirkat:D:D:D:D:D:eek::cool::rolleyes:
Ja mää ja ssuvikki... Palstanpaidat päälle, tai muuten "offihenkisyys" näköisälle... Pistän sulle privaan, ni päästää ottaa pirkat:D:D:D:D:D:eek::cool::rolleyes:
hei AATU hei :eek::eek::eek:,, ei laivalla myydä pirkkaa :eek::eek::eek::eek: :cool::cool: :D :eek::eek::eek::eek::eek::eek: :cool::cool: :D:D:D:D :eek::eek::eek::eek::eek::eek: ;););););)
hei AATU hei :eek::eek::eek:,, ei laivalla myydä pirkkaa :eek::eek::eek::eek: :cool::cool: :D :eek::eek::eek::eek::eek::eek: :cool::cool: :D:D:D:D :eek::eek::eek::eek::eek::eek: ;););););)
Joo mut Aatu raahaaki sitä laukullisen mukanaan laivalle.
Joo mut Aatu raahaaki sitä laukullisen mukanaan laivalle.
juu aivan varmasti,, niin vannoutunut tarkan pirkan mies se on.. :D:D :cool::cool: :D ;)
hj 60/61
24.01.2014, 11:15
Melkein pelottaa, että tunettu mut liian hyvin....:D:D:D:eek:
Gary Grand
24.01.2014, 13:08
Mitään palstan paitaa ei ny sattunu mukaan, mutta piti tulostaa vähän Boggerin jälkeä hihanauhaksi..:D Ei kai tuollasta siellä joka hihassa roiku?!?
http://www.mylppy.com/linkitettyja/bogger.png
Hippanoppa
24.01.2014, 17:36
Ku toi elämä ei mee aina niinku Strömsöössä, ni mä nyt joudun jättään tän reissun väliin :(
Pitää kahtella josko joskus toisella kertaa sitten :)
hj 60/61
24.01.2014, 17:38
Juu, yritetään hämmentää seuraava reissu niin, että osallistumis prosentti olis kovempi...
hj 60/61
25.01.2014, 00:29
Just laskeuduttiin Turkuun ja ollaan yötä täällä... Aamulla laivaan... Hajotkaa maakravut...:D:D:D
Just laskeuduttiin Turkuun ja ollaan yötä täällä... Aamulla laivaan... Hajotkaa maakravut...:D:D:D
ei me hajota,, te "deekut" kuitenki upotattte sen paatin ja sit me MAAKRAVUT :D ;)/,,,, saadaan naureskella partaamme täällä maissa.. :eek::eek: :D:D:D:D:D:D:D :cool::cool::cool: :D ;);)
no eivaa,, koska uudet risteilyt ni pääsen mukaan.. :eek::eek: :D:D:D:D ;) :D:D:D:D:D:D :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused:
ei me hajota,, te "deekut" kuitenki upotattte sen paatin ja sit me MAAKRAVUT :D ;)/,,,, saadaan naureskella partaamme täällä maissa.. :eek::eek: :D:D:D:D:D:D:D :cool::cool::cool: :D ;);)
no eivaa,, koska uudet risteilyt ni pääsen mukaan.. :eek::eek: :D:D:D:D ;) :D:D:D:D:D:D :confused::confused::confused::confused::confused: :confused::confused::confused:
Ei me upoteta. Korkeintaan tyhjätään kaljahanat. Uus risteily on heti, ku neidit ilmottaa koska sopii ja millä lähdöllä ja mikä laiva.
ehkä kelien lämmettyä ja semmonen, että päivä maissa(satamassa) tuo 24h on hivenen lyhyt aika, varsinki jos meinaa, että juteltais ja parannettas maailmaa, esim iltalähtönä 24h matkalla saattaa painottua juomiseen se ilta ja seuraava päivä hirveä kohmelo, ja aamulähtönä ongelmaks tulee se, että edellisen illan lulemat ei ole kerenny nollautumaan.
ja mikäli itse lähden, ni lapset lähtee mukaan joten ei oikein tollanen lyhyt risteily nappaa, tosin maihin en laivalta poistu.
mutta hyvää matkaa teille, toivottavasti uusi reissu isommalla porukalla onnistuu.
ps lähtöpaikalla ei sinänsä väliä, mutta luulisin isommalle isommalle osalle paremmin sopivan hki, toisaalta turun suunnalla taitaa olla eniten aktiivisia offaajia.
kiitos ja anteeksi
hj 60/61
25.01.2014, 10:13
Laivassa... Mut kaikkien janoisten sankari on hukassa...
Gary Grand
26.01.2014, 16:42
:-D
löytyhän sieltä Garykin, kun jouti hyttihommista poies..:D
Pikkasen oli kyllä suuntavaisto päivän mittaan hukassa.
Eikä karaokeakaan enää illalla päästy ihme järjestelyjen takia vetämään..
Onneks ne kaljahanat sentään pelasi niinnkuin piti.
ja nyt kuulus laittaa tänne se offihenkisyys kuva :eek::eek: ;););););) :D:D ;););););) :):):) :D ;):cool:
MISSÄ KUVA ..... :eek::eek::eek::eek::eek::eek: :confused::confused::confused::confused: :D :confused:
Gary Grand
26.01.2014, 18:37
Toivottavasti kukaan ei kuvannu salaa..:eek:
Ite en ainakaan tietosesti kuvia ottanut.
Eikä puhelimesta sellasia ole löytynyt.:D
Toivottavasti kukaan ei kuvannu salaa..:eek:
Ite en ainakaan tietosesti kuvia ottanut.
Eikä puhelimesta sellasia ole löytynyt.:D
senkin rotta,, soot ollunna kännissä :eek::eek: :D:D :confused: :eek::eek: :D:D :eek::eek::D ;);) :):cool:
Gary Grand
26.01.2014, 19:02
En tunnusta ennenkun kuvallista todistusaineistoa löytyy.:eek:
Kaikenmaailman humalaisten sanalla ei sitten ole mitään todistusarvoa..
... entäs ne daamit, jäikö yhtään ehjäks ??
Daamit joutui neekerin väristen mamujen ahdistelun kohteeksi. Seurannut painimatsi käännettiin nopeasti ja vaivattomasti offarien eduksi :D
Daamit joutui neekerin väristen mamujen ahdistelun kohteeksi. Seurannut painimatsi käännettiin nopeasti ja vaivattomasti offarien eduksi :D
... no eipä yllätä tämä !! http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-flag001.gif (http://www.freesmileys.org/smileys.php)
Gary Grand
29.01.2014, 07:48
... entäs ne daamit, jäikö yhtään ehjäks ??
..Ehjästä tiedä, mutta eilisiltana ei enää valittanut krapulaa..:D:eek:
Kysymyksen asettelu pakottaa kyllä lisäksi toteamaan, ettei yhtää uutta reikää syntynyt!?!??
Tomppaa_
07.02.2014, 18:21
Yks offari ainaki bongattavissa lauantaina rokkiristeilyllä :p Ketään muite menossa?
hj 60/61
16.02.2014, 18:29
Tuol meinas kännitopicin puolel alkaa huppari keskustelu, mut aattelin sitä jatkaa täällä...
Mikäs olis teksti ehdotus? "Offariristeily kevät/2014 melkein selvin päin" etupuolelle ja selkään "melkein selvisin"
Ehdotuksia otetaan vastaan...
Piikkiviikselle (Gary Grand) :D menee kait L-koko?
Severille menee kait XXl-koko?
Vien huomenna noi MMC:n logolle painettavat tuotteet, ni samalla voisin ne hupparit teettää...
Tuol meinas kännitopicin puolel alkaa huppari keskustelu, mut aattelin sitä jatkaa täällä...
Mikäs olis teksti ehdotus? "Offariristeily kevät/2014 melkein selvin päin" etupuolelle ja selkään "melkein selvisin"
Ehdotuksia otetaan vastaan...
Severille menee kait XXl-koko?
Vien huomenna noi MMC:n logolle painettavat tuotteet, ni samalla voisin ne hupparit teettää...
Eiku tee niinku laivalla puhuttiin. Rintaan offiristeily 1/14 ja selkään "I did it". Ja hihoihin jokku "4x4" tjsp. Juu mulle pari äxksxäää.
E: Vaikka ohan toi sunki ehdotus ihan hyvä. Saa GG päättää :D
hj 60/61
16.02.2014, 18:37
Eiku tee niinku laivalla puhuttiin. Rintaan offiristeily 1/14 ja selkään "I did it". Ja hihoihin jokku "4x4" tjsp. Juu mulle pari äxksxäää.
E: Vaikka ohan toi sunki ehdotus ihan hyvä. Saa GG päättää
Juu, voiraan tehrä nuin, mut ku on noi muistikuvat hieman hukassa risteilyltä, mitä siel on sovittu...:o:eek::D
Kumma juttu sinänsä...
Juu, voiraan tehrä nuin, mut ku on noi muistikuvat hieman hukassa risteilyltä, mitä siel on sovittu...:o:eek::D
Kumma juttu sinänsä...
Kuinka voi olla? :D:D:D:D
hj 60/61
16.02.2014, 18:40
Kuinka voi olla? :D:D:D:D
Varmaan se meri-ilmasto...
Gary Grand
16.02.2014, 18:58
Se oli pirun pahaa se meri-ilma.. Paska olo jatku koko seuraavan päivän maissa.:eek:
Joo mennään tuolla mitä siellä sovittiin. Severillä on selkeesti muisti säilynyt hyvin siellä.. Mulla jotain tuon tapaista pyöri kanssa päässä, mutten ollut ihan varma oliko unta..
Ja kyllä kai sen L koon kanssa pärjää tällainen hernekeppikin...
hj 60/61
16.02.2014, 19:03
Se oli pirun pahaa se meri-ilma.. Paska olo jatku koko seuraavan päivän maissa.:eek:
Osuikos vaatekoko arvio oikeaan?
Ja sit viel yks juttu... Kait me otetaan vetoketjulliset hupparit?
Ehdit sit jo vastaamaan...
Eli näillä mennään... YV:tä tulee, ku on tietoo kledjuista...
Ny lätkää.... Ja pirkkaa...
Gary Grand
17.02.2014, 09:15
Piikkiviiksi.. :D Nyt vasta osu sun nimittely silmään.:D:eek:
Tosta:
https://www.youtube.com/watch?v=ssCAdUgkr5A
hj 60/61
18.02.2014, 16:21
Paidat on pistetty tilaukseen, ja pitäis kait olla valmiina loppu viikosta...
Hautalintu
20.02.2014, 23:01
Tul vaan tuosta otsikosta mieleen et löytykö laivalta se paikka missä piti iskee lyhyt nelikko tupaan ja lukot päälle? Ja kenellä oli kovimmat joustot? O.o ei mulla muuta, jatkakaa! :)
hj 60/61
03.03.2014, 15:59
Nyt on hupparit saapuneet painosta... Asian osaisille tulee YV:tä...
hj 60/61
03.03.2014, 16:48
tuossa kuvia...