View Full Version : Ostettu MOPARIN OSIA
piippu79
02.12.2013, 18:08
olis kova tarve moottorin korville (niille jotka tulee lohkoo kolmellapultilla) ja peltisatseille 0500442809. tosiaan 5.2 96vuotisen grand cherokeen moottoriin eli 318 kuutiotumaa pitäis sopia kaikki pikkulohkot.
Tulee ilmeisesti sun rojekti fsj:n magnumiin? Kaverilla saattaa vielä olla yhet mun vanhat pikkulohkon peltisarjat, ovat tosin LA lohkosta ja mopen a-koppaseen, joten en osaa sanoa sopiiko miten magnumiin ja muistaakseni tais alimmat putken olla osittain lytyssä. Voisin kaverilta kysästä, jos kiinnostaa.
T:Laaksonen
Aika hyvä ostetaan ilmoitus, ei kyllä mulle auennut, mihin koneeseen??? Jeepin kuutonen on nykyään Moparin kone, ja siinäkin on korvakkeet kolmella pultilla kiinni per puoli, niitä mulla kyllä on useitakin, samoin Moparin uudempaan kasiin (4.7:aan tulee muistaakseni ainakin toinen) korvake kiinni kolmella, haluatko sellaisen?? Vähän kun yrittäis ostoilmoitukseen paneutua, ehkä osiakin joku tarjoais, ei me edelleenkään olla ajatustenlukijoita ja osata katsoa kristallipallosta, mitä kukakin rakentaa just nyt.... Sorry, aika pitkä vuodatus, mutta kun....
piippu79
02.12.2013, 22:35
Tulee ilmeisesti sun rojekti fsj:n magnumiin? Kaverilla saattaa vielä olla yhet mun vanhat pikkulohkon peltisarjat, ovat tosin LA lohkosta ja mopen a-koppaseen, joten en osaa sanoa sopiiko miten magnumiin ja muistaakseni tais alimmat putken olla osittain lytyssä. Voisin kaverilta kysästä, jos kiinnostaa.
T:Laaksonen
joo kyllä kiinnostaa
Oli kaveri hukannu peltisatsit keväällä siivotessaan.
T: Laaksonen
piippu79
03.12.2013, 19:51
Oli kaveri hukannu peltisatsit keväällä siivotessaan.
T: Laaksonen
asia kunnos. vielä tarve
piippu79
07.12.2013, 21:22
peltisatsit kiinnostaa viä koneen korvat tehty
piippu79
15.12.2013, 18:47
peltisatseja vailla
piippu79
29.12.2013, 23:20
peltisatsit tai edes laipat kansii
piippu79
07.01.2014, 11:52
eikö mistää
Linkki vinkki ,kelpaako tommoset.
http://www.rockabillyrules.fi/product.php?id_product=127
piippu79
07.01.2014, 23:00
Linkki vinkki ,kelpaako tommoset.
http://www.rockabillyrules.fi/product.php?id_product=127
katos vaan, ei pahan hintaset jos tos on molemmatpuolet. Tuli juur sopivasti tästä läheltä tekstari josta sarjat löyty. Kiitos kaikille vaivautuneille:D