View Full Version : Rotkelo
Tällasta mä oon aina halunnu!
Lähinnä kärryn vetoon ja kruisailuun ajattelin jalostaa. (ja tälläkertaa ei varmasti lähde lapasesta! Eihän... ) :rolleyes:
Laitos on siis Ramcharger -80. Leimattu viimeksi -93 ja poistettu rekisteristä -99
Porsineen 360 motin tilalle on laitettu 318 , johon on edellisten omistajien toimesta kiinnitetty mm. peltisarjaa, kaasaria, sytkärompetta.
Suht ryhdikäs ja vähäruosteinen koppa irrotettavalla katolla.
Sisusta on nähnyt hieman elämää.. :p
Pakoputket tuohon ja rakentelin (=metri putkea ja änkkäri/puoli) ja anturin istutin toiselle puolelle laajakaista lamdaa varten.
Jarrujumppaa on edessä jonkin verran, vaikka aika paljon on edellisten toimesta uusittukin. Sähköissä kevyesti ihmeteltävää (vilkku ei toimi jos laittaa valot päälle.. ) . Säätöhommaa olisi jonkin verran (kaasari, sytkä) ja peilit laittaa.
Sitten pitäisi saattaa paperit ajantasalle ja käyttää leimasetän ihmeteltävänä.
Kaikenlaista kivaa on tietysti mielessä, kunhan saadaan kilpien väliin ensin.
Näihinkin näköjään saa 33" ja 35" tossuja leimattua?
Mistäköhän kannattaisi näihin alkaa kyselemään sitä lappua, millä saa 33" alle?
Keskusautohalli? osaa varmaan rahastaa omansa.. Nyt on 31" huonot kumit alla ja 33" olis itsellä hyllyssä..
ostitkos tämän jostainpäin kymenlaaksoa?on vaan niin tutun näköinen laite ja väritys.
Lahdesta, on pyörinyt projetiasteella niillä nurkilla ja (katsastettuna) liikenteessä viimeksi tosiaan -93.
Luulen että on sama auto mikä oli täällä haminassa kun ammattikoulussa oltiin niin oli kaverilla ns.päättötyönä n.97-98. Ei ollut silloinkaan kilvissä ja se kaveri ei tuolle oikein mitään saanut tehtyä purkasi järjettömästi muistakseni ainakin koko sisustan. Jotain paikkalappuja yritti räkiä ruostepaikkoihin ja jotain tais yrittää tehdä jarruillekkin. Ei siitä hommasta mitään tullut eikä se mitään valmista saanut aikaiseksi. Trailerilla tuli koululle ja myös trailerilla lähti pois. Varmaan enemmin teki tuhoa kun hyötyä.
Ainakin on täysin sama väritys ja ja saman väriset vanteet ja samantyyliset renkaat tuommoinen astin lauta putkikin oli niinkuin tuossa.
Voin olla väärässäkin mutta tuli vaan mieleen se tapaus.
Tää on -98 ollut vielä kilvissä (tai ainakin rekisteröitynä) ja silloinen omistaja on nykyään eläkkeellä. Eli jos kyseessä ei ollut "hieman" varttuneempi aikuisopiskelija, niin saattaa tietysti olla, että joku on saanut työstää autoa ja joutunut sittemmin ostamaan sen itse, kun remontti ei oikein luonnistanutkaan. Jarrut tuohon on jossain vaiheessa laitettu ja takaosassa sisustaa on lähinnä jäljellä penkki ja joskus -07 eräs haminalaisherrasmies on ostanut tämän "kappaleina" ja kasannut pääosin nippuun. Kone on myös porsinut joskus ennen vuotta -07, en sitten tiedä oliko nykyinen lohko paikallaan silloin, vai oliko rullaava. Nykyiseen muottiinsa kone on nykerretty ilmeisesti -11 jälkeen ja sytkä ja kaasariromppeet -12 aikana. Papereihin merkityn omistajan jälkeen olen siis viides onnellinen omistaja, kaikki ovat jonkin verran saattaneet katiskaa eteenpäin ja toivoisin, että itse saisin tämän jo leimattua. Hirveen pahoja juttuja ei enää pitäisi olla.. :o
niin ei se ollut koulukaverin omistuksessa vaan hän sai sen koululle"korjattavaksi"joltain tutulta ja jos se on haminan suunnalla ollut niin kyllä tuo se sama auto on oli se silloinkin jotenkin ajokuntoinen ennenkuin koulupoika sen purkasi atomeiksi.
hyvännäköinen aihio tuo kyllä on.
Jarruhilpettä ja ameriikan tuuninkia..
http://youtu.be/1U_t5xfq5-E
Silleen varovaisesti ulkoilutettiin..
Kaikenlaista pientä on räplättykin. Sähköjä, käsijarruja, kaasaria.. jne..
Josko ensikesänä ihan maantiellä sais ajaa. :rolleyes:
Mutikkaa vanteelle..
https://www.youtube.com/watch?v=8dKnFTaZsa4
Tojotaremontin välissä isompaa starttia Rotkeen
Olis varmaan mageet saundit ku laittais vähä avarampaa putkea :cool::cool:
Nyt on virinokka, peltisarjat ja suora putki etu penkkien alle, missä tarvike pöntöt. Avarammilla putkilla ei uskaltais tarttaa pihalta ennen puoltapäivää.. :D