View Full Version : LN110 Korinkorotus
Eipä kysy&vastaa hilux -topicissa tullut vastausta joten kysytään täällä.
-91 vuoden ln110 hiluxia pitäisi korista n. 2 tuumaa korotella, mitä pitää ottaa huomioon korottaessa? Mitä pitää pidentää/muuttaa? Jos jollakulla olisi suora lista tarvittavista muutoksista....
Kiitän etukäteen
Sieltä ne olis vastaan tullu ku olis selannu mutta:
-Puskurit jää alas
-Jarruputkia nostaessa joutuu venyttämään auki tulipellistä
-Tankin täyttö jää vajaaks
-akkujen kaapelit jää pinkeelle, löysiä tai jatkoja
-Vaihdekepit jää hassusti alas
Sit ku nostelee nii seurailee samalla koko ajan ettei mitään jää pinkeelle. Toisin sanoen maltilla.
Sieltä ne olis vastaan tullu ku olis selannu mutta:
-Puskurit jää alas
-Jarruputkia nostaessa joutuu venyttämään auki tulipellistä
-Tankin täyttö jää vajaaks
-akkujen kaapelit jää pinkeelle, löysiä tai jatkoja
-Vaihdekepit jää hassusti alas
Sit ku nostelee nii seurailee samalla koko ajan ettei mitään jää pinkeelle. Toisin sanoen maltilla.
Tuhannet kiitokset, näillä mennään.
Niin ja lavan keskellä ne kuormaraudat jää ylös ja kannattaa löysätä tulipellissä oleva ohjausakselin läpivientipelti et näkee ettei jää kihnuttamaan sitä vasten.
hiluvitkutin
04.11.2013, 20:45
Rattiakselin pituus?
Tuulitunneli?
Niin ja lavan keskellä ne kuormaraudat jää ylös ja kannattaa löysätä tulipellissä oleva ohjausakselin läpivientipelti et näkee ettei jää kihnuttamaan sitä vasten.
Kuulostaa sittenkin aika isolta projektilta... Helpompaa alottaa jousituskorotuksella?
Rattiakselin pituus?
Tuulitunneli?
Ainakin runnerissa tuulitunneli on alhaalta avoin, ja rattiakselissa riittää pituus, kun löysää sen pultin sieltä kuskin jalkotilasta, rattiakselista. Siitä saa sen pari senttiä booria. yli 50mm korinkorotuksella joutuu jyrsimään sitten rattiakselin läpivientiä tulipellistä isommaksi.
Runnerissa takapuskuri on kiinni korissa, etupuskuri on vain neljällä pienellä pultilla kiinni rungossa, siihen väliin on helppo tehä korotuspalikat.
Kuulostaa sittenkin aika isolta projektilta... Helpompaa alottaa jousituskorotuksella?
käytännössä helpompaa mutta luonnollisesti kalliimpaa, 4x4 partista tuusulasta saa kyllä satsia tuohon,
korinkorotuksessa ainakin joutuu mitä itse katsellut niin tekemään. rattiakselin löysyttämään, ja ohjaustehostimen letkut taisi olla rungossa viellä kiinni? ne irrottamaan, ja jarruputkia venyttämään, tankin täyttö pidemmäksi, ja sylärin letkuista en mene takuuseen? ja keppihän tuossa tipahtaa sen 2¨ alas joten en tiedä joutuuko läpivientiä modailemaan että menee pakit yms pykälät sisään? sinäänsä ei paha homma nostaa.