28.06.2005, 21:48
Tuli tuossa hankittua ensimmäinen maasturi kaikenlaiseen vetohommaan. On tullut noita renkaita hieman katsottua tarkemmin ja myös noita laitteita joilla myös kilpailuja käydään.
Trialmoottoripyöräilyssä pito perustuu erittäin alhaiseen ilmanpaineeseen 0,3-0,4 kiloon sekä erittäin löysään renkaan runkoon. Kaikista isoin merkitys kuitenkin on erittäin pehmeällä kumiseoksella joka ei kestä tiellä juuri lainkaan ja kumma kyllä ei pidä lumella yhtään.
Mitenkä onko offiautojen varsinaisissa kisarenkaissa samoja piirteitä?
Note! This message was posted anonymously!
Trialmoottoripyöräilyssä pito perustuu erittäin alhaiseen ilmanpaineeseen 0,3-0,4 kiloon sekä erittäin löysään renkaan runkoon. Kaikista isoin merkitys kuitenkin on erittäin pehmeällä kumiseoksella joka ei kestä tiellä juuri lainkaan ja kumma kyllä ei pidä lumella yhtään.
Mitenkä onko offiautojen varsinaisissa kisarenkaissa samoja piirteitä?
Note! This message was posted anonymously!