View Full Version : Ostetaan halpa hirsi kehikko
Tulisi eräkämpäksi. Myös puutteelliset.. ajatus noin 3x4m tai 4x6ehkä jopa pienempi noufetaan jos valmiiksi osina niin olisi plussaa
0458962727
Jari
Mulla on tossa pihalla vanha hirsisauna, koko kertaluokkaa 2 x 3,5m. Ikää sillä on, mutta en tiedä paljonko, ehkä 60-luvulla tuotu tälle pihalle?
Voisin periaatteessa luopua siitä, kun en ole vielä siihen koskenut. Tuon saa varmaan pilkillä nostettua kyytiin kokonaisena.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1367&pictureid=140508
Ja kun kysyt kuitenkin vaihtamista, niin tilalle ajattelin jonkinlaisen "moottorilla siirrettävissä olevan alustan", josta tulisi korvaava sauna.
Paljos haluut askarrella?
Olisi yks vaillinainen hirsi kehikko alimmat oli märäntynyt ja jonkin verran päistä on näivettynyt kun pressun alla ollut säilytyksessä
Piiluttamalla tehty hirret
Tai sitten rellun lavalla seisoo "tee se itse" sarja joka on kaiketi mökki tai terassi, mutta purkaja oli tooosi viksu kun vesiliukosella tussilla merkitsi pahviin numeroinnin eikä kukaan älynnyt ennenkuin oli myöhäistä, että tekstithän häviää lapuista :mad:
Molemmat on purettuna.
Hintaa en osaa edes sinneppäin sanoa, mutta porukat on ens viikolla paikalla niin voit vaikka katsomaan ja tinkaamaan tulla kun matkakaan ei suuri ole ja lumet on nyt poissa :)
kivisen kanssa soiteltu ja jahkailtu.
osina olisi mun helpompi kuljettaa sijoitus paikkaansa, eli jos nikuzaill olis "hinnans sisässä, niin vois kait sitä askarrellakkin ;)
Se on kova hirsi rakentaja tuo kolmas naapuri, jos meinaat "askarrella".