Ylikessu
20.10.2013, 13:24
Juu, piti vaihtaa pari pyöränpulttia ja selvisi että napa on joskus saanut vähän "lämää". Napalukon kiinnityskierteet muutamasta kadonneet melkein kokonaan ja navan ulkoreunaan sorvautunut melkoinen ura, luultavasti ollut vanne löysällä.
Kierre myös mihin nuo laakerin kiristysmutterit tulevat on sökönä.
Eli tarvitsisin tuollaiseen:
https://files.myopera.com/Ylikessu/files/BJ40_napa.jpg
Navan ja sen putken jossa on nuo kierteet.
Rumpujarrulinen laite siis, v. 1975 BJ40
Tarkennuksena vielä vähän parempi kuva:
https://files.myopera.com/Ylikessu/files/BJ40_Napa_Vanhempi.jpg
Auto on 75 alkuvuoden malli jossa oli matalampi napa, laakeritkin on pienemmät samoin kuin pronssiholkki.
Yyveenä tai puh. nummeroon 0400 723 082
Kierre myös mihin nuo laakerin kiristysmutterit tulevat on sökönä.
Eli tarvitsisin tuollaiseen:
https://files.myopera.com/Ylikessu/files/BJ40_napa.jpg
Navan ja sen putken jossa on nuo kierteet.
Rumpujarrulinen laite siis, v. 1975 BJ40
Tarkennuksena vielä vähän parempi kuva:
https://files.myopera.com/Ylikessu/files/BJ40_Napa_Vanhempi.jpg
Auto on 75 alkuvuoden malli jossa oli matalampi napa, laakeritkin on pienemmät samoin kuin pronssiholkki.
Yyveenä tai puh. nummeroon 0400 723 082