PDA

View Full Version : kuka siellä vähentellee viestien yhteismäärää

SERMAX
15.10.2013, 23:20
viimes oli viestejä rapiat melekeen 1000 nii nyt niite oo ku 968 (ei nyt sen puoleen vitunkaan väliä kuin monta viestiä yhteensä..,,,,

Nikuzai
15.10.2013, 23:28
Samaan periaatteessa liittyen jos modet poistaa viestin niin tuleeko siitä mitään ilmoitusta?

Vähän väärään paikkaan oli kysymys eksynyt ja nyt en löytänyt koko kysymykseen liittynyttä keskustelua :confused:

SERMAX
16.10.2013, 16:18
Samaan periaatteessa liittyen jos modet poistaa viestin niin tuleeko siitä mitään ilmoitusta?

Vähän väärään paikkaan oli kysymys eksynyt ja nyt en löytänyt koko kysymykseen liittynyttä keskustelua :confused:

joojoo mutta eihän tuo nuin mee, kai tajuat sen itekki.....

JiiPee
16.10.2013, 20:25
Viestit vähenee massoittain joidenkin kohdalla, kun myynti-ilmoituksista siivotaan ajoittain pois joutavia, vanhoja uppauksia. Edellinen (kaikki edelliset) up-viesti on ihan tarpeeton sen jälkeen, kun ilmoitukseen laittaa uuden up-viestin.

Ilmoittajat saisi itse siivota ilmoituksistaan vanhaa upitusta pois. Suuri osa siivoaakin, mutta saisi olla käytäntönä kaikilla. Olisi joutavaa kuormaa pois foorumista. Muutamat ei siivoa, vaikka erikseen pyytää.

SERMAX
16.10.2013, 20:30
Viestit vähenee massoittain joidenkin kohdalla, kun myynti-ilmoituksista siivotaan ajoittain pois joutavia, vanhoja uppauksia. Edellinen (kaikki edelliset) up-viesti on ihan tarpeeton sen jälkeen, kun ilmoitukseen laittaa uuden up-viestin.

Ilmoittajat saisi itse siivota ilmoituksistaan vanhaa upitusta pois. Suuri osa siivoaakin, mutta saisi olla käytäntönä kaikilla. Olisi joutavaa kuormaa pois foorumista. Muutamat ei siivoa,pyytää.

No nii sieltähän se vastaus tulikin jo....kiitoksia

Kaitsu67
21.10.2013, 13:44
Ilmoittajat saisi itse siivota ilmoituksistaan vanhaa upitusta pois. Suuri osa siivoaakin, mutta saisi olla käytäntönä kaikilla. Olisi joutavaa kuormaa pois foorumista. Muutamat ei siivoa, vaikka erikseen pyytää.

Kerrotaankos tätä missään ohjeissa? Eikös palstan säännöt ole tähän mennessä olleet viestien poistamista ja sotkemista vastaan eli kiellettyä > ei ainakaan itselle ole siksi tullut edes mieleen poistella.... :confused:

Arska-tehtaalta
21.10.2013, 15:37
Aiemmin tais olla moisesta ohjekkin? Ajalla jolloin oli oma omv mode...

Eli nostoviestin jälkeen oli suositeltu poistaa vanha uppausviesti

JiiPee
21.10.2013, 19:05
Kerrotaankos tätä missään ohjeissa? Eikös palstan säännöt ole tähän mennessä olleet viestien poistamista ja sotkemista vastaan eli kiellettyä > ei ainakaan itselle ole siksi tullut edes mieleen poistella.... :confused:

Se myytävien kamppeiden ja pyyntihintojen poistamisen kieltäminen säännöissä liittyy niihin myytäviin kamppeisiin. Ilmoituksissa halutaan säilyvän tieto siitä, mitä on ollut myynnissä ja mihin hintaan.

Mutta ne joutavat vanhat upitukset olisi kyllä hyvä siivota aika-ajoin omatoimisesti sieltä pois, ettei ole sivutolkulla nostoviestejä. Upitusviestit ei ole myytävänä ;) eli niiden poistaminen ei ole ilmoituksen sotkemista.

Kaitsu67
21.10.2013, 19:45
Se myytävien kamppeiden ja pyyntihintojen poistamisen kieltäminen säännöissä liittyy niihin myytäviin kamppeisiin. Ilmoituksissa halutaan säilyvän tieto siitä, mitä on ollut myynnissä ja mihin hintaan.

Mutta ne joutavat vanhat upitukset olisi kyllä hyvä siivota aika-ajoin omatoimisesti sieltä pois, ettei ole sivutolkulla nostoviestejä. Upitusviestit ei ole myytävänä ;) eli niiden poistaminen ei ole ilmoituksen sotkemista.

Vois toimia nykyistä paremmin jos lisäät ton myös sinne ohjeisiin ;)

Palex
21.10.2013, 20:45
Aika iso osa porukasta ei taida edes tietää että omia viestejä on mahdollista poistaa...:rolleyes:

tleppis
10.11.2013, 04:01
joo multaki on joku hinti käyny poistaan viestejä
noin 300viestiä yhteensä
jos moden hintti homoilla ei olele parempaa tekemistä
navetan takaa löytyy tilaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tleppis
10.11.2013, 04:02
mä voin tulla henkilö kohtas sesti tulla lä hettään vittuun tuommo set kusipäät

tleppis
10.11.2013, 04:10
eikö kukaan perusta palstaa jossa ei ole näitä vitun mulkuja

Murros
10.11.2013, 09:53

Sun täytyy tehä Psycobillyt ja perustaa oma offifoorumi. Siellä saat olla itse moderaattori ja tehä mitä lystäät.

HeikkiH
10.11.2013, 10:07
noin 300viestiä yhteensä

Kuten tuossa aikaisemmin on kerrottu, myyntipalstalta siivotaan uppauksia pois. Eli ihan aiheellisia poistoja, ei niissä uppista yms viesteissä ole mitään asiasisältöä.

Ei noiden myyntipalstan ilmoitusten välttämättä tartteis edes kasvattaa viestien määrä. Esimerkiks Piratesin sivulla tais olla ainakin newbie section missä ei voi kasvattaa viestimäärää.

nalle00
10.11.2013, 10:28

Usamalla foorumilla kikkaillu aja kyllä palstalla on harvinaisen fiksut modet. Pointsit siittä.

Tojo4wd
10.11.2013, 10:58
Ja minä en ymmärrä mitä väliiä sillä montako viestiä on kirjottanut.
Vai onko porukka vaan niin tittelin kipeitä ja kauheen tärkeetä mitä tossa nimimerkin alla lukee.
Voishan sen tittelin poistaa niin ei tarvi pisteitä kerätä turhalla soopalla.:D:D

Ja herneet saa hakee kaupasta.:eek:

Arska-tehtaalta
10.11.2013, 12:39
Näppäimistön alkolukko olisi ehkä tarpeellisin väline :rolleyes:

pee
10.11.2013, 17:40
noin 300viestiä yhteensä

kerro ihmeessä lisää aiheesta, mitäs sulta nyt on hukassa, ja minkälaista apua itse tunnet eniten kaipaavasi ?

tuolta löytyy nuo tähänastiset viestisi:

http://forums.offipalsta.com/search.php?searchid=4678061

ja esimerkkinä miksi viestejä joskus "katoaa", vaikkapa tuosta myyntitopiccistasi ...

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=92046

... on poistettu 32 kappaletta uppauksia, jotka liki kahden vuoden aikana ovat kertyneet, ja venyttävät ilmoitusta - jos koet tämän kaltaisen ilmoitusten siivoamisen oikeuksiasi loukkaavaksi, ota yhteyttä ylläpitoon niin pyritään palauttamaan kyseiset uppaukset ...

lukaise kuitenkin vastapalvelukseksi O/M/V osion ohjeet, ja sisäistä ne ensin

pee
10.11.2013, 18:00

pidetään mielessä, josko tulee tarve, kenen luona erityisesti toivoisit voivasi vierailla ?

pee
10.11.2013, 18:01

yhden miehen (k)offipalsta ?

Yölento
10.11.2013, 18:04
Mutta kun siitä foorumin perustajasta yleensä tulee se ensimmäinen "forum admin" eli just se pahin m***visti... :D

lavanelikko
10.11.2013, 18:13
Mutta kun siitä foorumin perustajasta yleensä tulee se ensimmäinen "forum admin" eli just se pahin m***visti... :D

Vähän niinkuin meidän Humble Administratol Lars vai?:D

P.S. Hyvä Pee:D

Sami89
10.11.2013, 21:49
noin 300viestiä yhteensä

Ei tänne oo pakko kirjotella?
Melkee vois tuosta ajasta päätellä en on otettu ihan kaks tai kolme alkoholiannosta..:rolleyes: Melko rumaa tekstiä..:mad: Modet kuitenki ylläpitää tätä palstaa käsittääkseni ihan omalla kustannuksella..? Ei voi muuta ku hattua nostaa tän palstan modeille.:)

lavanelikko
10.11.2013, 21:53
Melkee vois tuosta ajasta päätellä en on otettu ihan kaks tai kolme alkoholiannosta..:rolleyes: Melko rumaa tekstiä..:mad: Modet kuitenki ylläpitää tätä palstaa käsittääkseni ihan omalla kustannuksella..? Ei voi muuta ku hattua nostaa tän palstan modeille.:)

X2:cool:

bluevan
10.11.2013, 22:48
Modet kuitenki ylläpitää tätä palstaa käsittääkseni ihan omalla kustannuksella..? Ei voi muuta ku hattua nostaa tän palstan modeille.:)

Totta turiset

jesse89
10.11.2013, 23:31
Totta turiset

Tosi tyytyväinen itse olen ollut foorumiin

Teme74
10.11.2013, 23:54
Kyllä minun on myös pakko kehua palstan modeja. Hienoa työtä teette. Niin se vaan on kun yhdelle kumartaa, niin toiselle pyllistää.

rane58
11.11.2013, 03:58
Jollain jäänyt lääkkeet ottamatta...? http://www.jkry.org/~drsnu/misc/epilepsia668.gif

Heguli
11.11.2013, 06:46
Jollain jäänyt lääkkeet ottamatta...?

Juurikin näin tai sitten on tullut napattua hiukkasen liikaa nappeja :D

Mutta vakavasti puhuen, vaikka kyseessä lienee kertaluontoinen alkoholin aiheuttama "häiriö", olisko varoituksen paikka ?

Niin ja tämä palstahan toimii erinomaisesti, ylilyöntejä tapahtuu erittäin harvoin. Kiitosta vaan moderaattoreille.

Nikuzai
11.11.2013, 10:06
Kehuja täältä kanssa modeille kun homma toimii :)

bj45lava
11.11.2013, 10:17
Niin ja se munan mitta ei kuitenkaan todistetusti kasva viestien määrän suhteessa.

Vois ottaa mallia vaikka noista muutamasta muusta foorumista, joissa näkyy vain esim viimeisen 3kk ajalta olevat ilmoitukset ja sitä vanhemmat vain kylmästi v*****n sieltä...

Noi vuoden ja joskus ylikin tehtyjen miljoonan uppauksen jälkeen vois alkaa ymmärtää et hinta ei "ehkä" ole oikea...

Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta mitä joku tavara on joskus maksanut

Palex
11.11.2013, 17:27
Ja täällä palstalla on muutenkin todella rento meininki, että jossain oikein pahalla natsi-moderaattorien hallitsemalla foorumilla olisi tuostakin viestiavautumisesta seurannut samantien pari kuukautta banaania!:D

Mitä noihin viestien poistamisiin tulee, niin kaikkien pitäisi jo ihan itse tajuta ne omat uppausviestit poistella, kun ei se edes ole varsinaisesti modejen tehtävä!

Seuraavalta lapselliselta kiukuttelijalta nollataan tuo viestilaskuri kokonaan!:D

Lars
11.11.2013, 17:58

Modeille tosi iso käsi täältäkin suunnalta! Kiitos!

Kaitsu67
11.11.2013, 18:09
Tuollaisen ilmeisesti pitkän "ehtoollisen" vieton jälkeisen ja melko alatyylisen "ripittäytymisen" jälkeen voisi ehkä pieni anteeksipyyntö olla paikallaan....jos meinaa palstalla vielä olla eikä banaaniakaan tarjoiltu. :rolleyes:

EDIT: onhan tosta näköjään bansku annettu

JJo
11.11.2013, 19:59
Tämän ketjun vois kyllä linkittää tuonne -> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=6331

Sen verran hyvät naurut tleppis antoi :D

Porvoon Hilma
12.11.2013, 22:38
tämä on yksi parhaiten moderoituja palstoja mitä tiedän. Keep up the good work ! jotain kyllä kertoo kirjoittajistakin, että ylläolevaan liittyvä banaani on ainoa, jonka olen täällä nähnyt. ei paha. :)

Nikuzai
13.11.2013, 00:07
tämä on yksi parhaiten moderoituja palstoja mitä tiedän. Keep up the good work ! jotain kyllä kertoo kirjoittajistakin, että ylläolevaan liittyvä banaani on ainoa, jonka olen täällä nähnyt. ei paha. :)

Täällä on mukavaa kun saa väitellä politiikasta ja muista arjen asioista ja kiroilla kun on aihetta :) :)

Jossain palstalla jota en muista oli politiikka ja kiroileminen kielletty :eek: banaani listaa kattelin niin varmaan puolet ehkä yli oli siellä :D

Bj Andy
16.11.2013, 19:42

Juurikin näin. Modeilla on ilmeisesti joko tarpeeksi painoa palleissa tai muuten vaan elämä ja asiat kunnossa kun ei tarvi palstalla kukkoilla turhien asioiden kanssa.

Ja mitä noihin aamuyön viesteihin tulee niin ne jos joku on omiaan muistuttamaan itseä kohtuukäytöstä ym. asioista.

HYVÄÄ TYÖTÄ!!!Jatkakaa.

Ex_inkkari
20.12.2013, 10:45
Kohta 10 vuotta häiriköinnyt palstalla niin uskaltaa sanoa että noi "vitun kusipäät" hoitaa hommansa ihan hyvin :) yksi parhaiten hoidetuista foorumeista !!

ps:sanoin rumasti, anteeksi siitä.

Pajares
20.12.2013, 15:23
Täältäkään mitään pahaa sanottavaa ja jos on tullut jotain munattua,Niin asiasta on huomautettu ystävällisesti ja laitettu ohjeistusta saman mokan välttämiseksi:)
Aina joukkoon mahtuu tollaisia hassuja huutelijoita,Mille kaikki on niin vitun vaikeaa...

rane58
22.12.2013, 23:33
Tämä on yksi parhain ja asiallisin foorumi missä meikä on kirjoilla! http://www.jeepforum.com/ubb/2thumbup.gif

Pauli
23.12.2013, 01:15
Kohta 10 vuotta häiriköinnyt palstalla niin uskaltaa sanoa että noi "vitun kusipäät" hoitaa hommansa ihan hyvin :) yksi parhaiten hoidetuista foorumeista !!

ps:sanoin rumasti, anteeksi siitä.

Kohta 11 vuotta minä oon häiriköiny täällä, ja 28.09.2009 alkaen modena, eikä mulla oo vieläkään yhtään kaveria ;)

Tietoja
Rekisteröitynyt
06.02.2003
Viestejä yhteensä
4.292
Blog Entries
0
Pauli's Avatar
Näytä lisää tietoja
Kaverit
Sinulla ei ole kavereita

Kuluneen viikonlopun aikana tullut oltua taas oikee "vitun kusipää", ja siivottu O/M/V-osastoa, eli poistettu n. 300 uppausta ja muuten turhaa jutustelua tai muuten vaan vanhaa epäolennaista shaissee jotka ei liity tavaran myyntiin.

akiky
05.02.2014, 22:03
Hattua täytyy moderaattoreille nostaa. Hyvin hoitavat duuninsa. Chitchatissa sana saapi lentää ja meno on sopivan holtitonta, mutta myyntipalstalla tiukempi kuri on paikallaan. Arvostan.

vekkipappa
06.02.2014, 17:36
Loistavaa moderointia kyllä. Ei turhaa kitinää mitä muilla foorumeilla paljolti näkee. Hatun nosto täältäkin