View Full Version : Myydään LED-TYÖVALOJA!
Pimeisiin iltoihin tarjolla 36w-cree led valoja.
Hintapyynti 75€ +pk, tai nouto hämeenlinnasta.
2kpl = 140€
3kpl= 200€
4kpl= 250€
Vastaava tuote teknisesti kuin tämä, mutta kiinnitys on molemmissa päissä: http://www.nettivaraosat.fi/led-tyovalo-36w-suorakaide-2520-lumen-p-1487.html
Tarkistettu hintaa alaspäin!!! 65€/kpl. On halpa. Osta!
tapsa4x4
12.10.2013, 15:03
Oisko mulla mitään gr patrollin osia mihin vaihdella?
Olis nää 24v?
Toimii 9-30v.
Onhan sulla varmasti kaikenlaista... :) Sen hätävilkku katkaisijan olen vielä pykälässä, vähennetään seuraavista ostoista jos sopii!
tapsa4x4
12.10.2013, 21:44
Toimii 9-30v.
Onhan sulla varmasti kaikenlaista... :) Sen hätävilkku katkaisijan olen vielä pykälässä, vähennetään seuraavista ostoista jos sopii!
Eiköhän se vilkku katkaisia mennyt tankin takuisiin. Mieti jos löytyy jotain vaihtari rojua.
Toimii myös ruohonleikkurissa ihan hyvin nämä valot.. :)
NYT alkaa jo olla pimeää!! Näitä hyviä lamppuja vielä saatavilla, hinta edullinen 65€/kpl. (ei sis alvia). Lumenia valmistaja lupailee ~3600, ja nimellisjännitehän on 9-30v..
On 30' valokeilalla ja 60' keilalla, itse en kyllä silmällä pysty erottamaan suurta eroa valokeilassa.. :confused:
Hämeenlinnasta noudettuna tai postiin ja kulut ostajalle.
-janne (o44O-555000)
Nostetaas ylös!! Tehokkaita lamppuja syksyn/talven/yön pimeyteen!! On hyviä.
65€, hämeenlinnasta.
Vielä löytyy muutama lamppu!!
Nostetaas ylös!! Tehokkaita lamppuja syksyn/talven/yön pimeyteen!! On hyviä.
65€, hämeenlinnasta.
Myydään viimeiset keväthintaan 50€/lamppu!! NYT on halpaa! Osta!
Voisin ottaa 2kpl, laitatko postiin ?
Voin laittaa postiennakolla, joskaan ei ole se edullisin kuljetusmuoto. Laitappa osoitetietoja niin alan paketoimaan.
NOSTO. Vielä 3 lamppua jäljellä!
Kolme lamppua löytyy vielä!! Osta!
Viirupää
15.05.2014, 19:05
Moro!!
Mikä olis paketti hinta lopuille lampuille, (3kpl) ostan kaikki jos tarjouksesta ei voi kieltäytyä :D