PDA

View Full Version : Nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi laskussa


KariSalmelainen
01.07.2003, 19:06
Uuden tutkimuksen mukaan suomalaisten nuorten alkoholin käyttö ja tupakointi on vähentynyt. Kaatokännejä pidetään lapsellisina ja sellaista käytöstä paheksuu yhä useampi nuori. Miten on oma alkoholin käyttösi laita? Miten se on viimeisen kahden vuoden aikana kehittynyt? Oletko havainnut alkoholin kulutuksessa lisääntymistä tai laskua? Entä miten suhtaudut ns. kaatokänneihin? Minuthan tunnetaan absolutistina (puritaanina)..

-ozz7pp.. ke?-

tuska
01.07.2003, 19:14
Taitaa nuorten olla nykyään helpompi saada myssyä ja muita päihteitä kuin viinaa.
quote:Minuthan tunnetaan absolutistina (puritaanina)..Otan osaa kohtalosi johdosta.

---------------------------------------------------------
http://koti.mbnet.fi/arjala/pics/sigtesti4.gif

trulez
01.07.2003, 19:17
Juominen vähentyny.

<center>-Keio™ was here-</center>

KariSalmelainen
01.07.2003, 19:17
Tutkimuksen mukaan myös huumausaineita oli tarjottu entistä vähemmän nuorille..

-ozz7pp.. ke?-

kumikana
01.07.2003, 19:41
mulla on vähentyny viimesen kevään aikana runsaasti. viimesintä kaatokänniäni en muista (siis muistihan ei oo koskaan emnny, vaan en muista millon oisin juonu itteni räkäkänniin)
kaatokännit on perseestä ja ylihumaloituneet miehet saa kenkää munille, ainakin tilanteissa.
tupakoinninkin lopetin keväällä, yks elämäni parhaista päätöksaistä!!
toivottavasti musta ei nyt tuu aiukuista....
----------------

ajatelkaa, jos maailma olisi perse. ja toinen persposki olisi ihmiset jotka tunnet ja toinen ihmiset ketä et tunne, niin silloin, sinä olisit persereikä.

mika
01.07.2003, 20:15
Ja mä taas en muista koska olisin ollut 2 viikkoa raittiina pitempään.

W


Köököö.

Tumi
01.07.2003, 20:18
Uudenvuoden luopaus pitää! En aio raitistua.

MaiklNait
02.07.2003, 00:40
Otan osaa nuorison kohtaloon. Päihteet piristää päivää.

St.Pauli ja Reeperbahn..

RonJeremy
02.07.2003, 00:48
Otan edelleen harvoin ja sen verran että se ei vaikuta isommin erektiokykyyn.

<center>---------------------------</center>
<center>yesterday I was very very drunk</center>

13.07.2003, 12:37
Tilastoja vastaan taistellaan ja Irwiniä kuunnellaan

Note! This message was posted anonymously!

leivos
13.07.2003, 18:08
No kyllä viinaa tulee aina otettua, mutta kyllä se kai on vähentyny kun on ikää tullu lisää. Mutta kyllä hyvässä kännissä on mukavaa ja tupakkakin maistuu silloin. Oon usein vetäny überkännejä ja ei se kyllä kivaa ole, mutta silti kun känni hyvin lähtee nousuun ja mikään ei ole esteenä niin kyllä yleensä tulee ne überit vedettyä. Eli ei mulla kontrollia ole noissa asioissa.

Suurin osa ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä... -Niko Nirvi, kait...

mdzz
13.07.2003, 23:32
mulla juominen on varmaan pysyny samassa tasossa...luulisin. kaatokänni on ollu viimeks...ööh...no joo..viikko sitte
argh

Nopeat syövät hitaat, eivät.