View Full Version : Myydään Pari taulua
ts2000dsp
30.09.2013, 12:54
Kaksi käsin maalattua uniikkia taulua koot 55 kertaa 115cm
1) taulu aiheena arpinaama al pacino
2) taulu aiheena matrix
Elokuva friikin unelma:cool:
Ei tule kellään samanlaisia vastaan.Tekijän nimi taulun takana ja päiväys.
yhteishinta 300e ,joka yhden taulun hinta,Virheettömät.
Meiliin voin laittaa kuvia jos on kiinnostusta.
aurassa turun kupeessa 02
Kun tää ei oo varsinaisesti mikään taide foorumi ,niin ei ehkä haittaisi myyntiä jos tännekkin
laittais suoraan kuvat tauluista ?
ts2000dsp
01.10.2013, 18:12
t.mero maalaaja,hinnassa on kyllä virhe (liian alhainen)jos kuvia, joku haluaa niin meilosoitteen laittamalla saa.Hyvä että on asiantuntia foorumilla ,joka tauluja näkemättä voi selvittää,että hinnassa voi olla paino virhe....Eihän tämä varmaan taide foorumi ole,mutta kun selaa niin tuntuu olevan koira.mopo.jopo.tv.jääkaappi ym.foorumi eli foorumin monipuolisen tarjonnan katsottuani,ajattelin ettei taulut ole mitenkään sopimaton aihe ,laittaa myyntiin.
No tuota ei mitään herneitä nenuun mutta ajattelin vaan että jos haluaa jotain saada myytyä niin useasti auttaa että on jo myynti ilmoituksessa valmiksi kuvat, mutta sehän on tietenkin jokaisen oma valinta miten haluaa myyntityötä tehdä ..
Mä oon suunnilleen 10 vuotta kelkkonu jos jonkin näköistä härpäkettä tän palstan kautta maailmalle niin kertaakaan ei oo muistaakseni kukaan kysyny kuvia koska noissa mun ilmoituksissa on ne jo valmiina ja oon huomannu että se toimii..
En minäkää oo aiemmin taulunmyynti-ilmotusta nähny ilman kuvaa. :eek: Sen verran uniikeista jutuista kyse, kaikki ny tietää miltä jääkaappi näyttää, mutta yritä ny joku matrix-taulu visioida mieleen...
Ja hinta: "yhteishinta 300e ,joka yhden taulun hinta" ei ole mitenkään selvimmin ilmaistu. Mitä tuo yhden taulun hinta on, eihän tollasille voi mitään markkinahintaa tai ovh:ta olla.
Ketä kiinnostaa ilman kuvia? Jos olis kuvat näytillä, saattais joku innostuakin.
Kuvien kysyminen on asiaa. Ne kannattaisi olla ilmoituksissa aina, ellei myytävä juttu tai sen kunto/laatu ole kaikille selvillä ilman kuviakin.
Hinnasta huomauttelu on turhaa juttelua ja siksi vastoin sääntöjä. Pyyntihinta on myyjän asia. Kyllä hinta asettuu oikeaksi tai kamppeet jää myymättä. Jos hinnasta haluaa silti kommentoida, tehdään se yksityisviestillä, eikä toisen ilmoituksessa.
ts2000dsp
05.10.2013, 12:23
Kuvia pyytäneille laitettu meiliin.Ei otettu hernettä mihinkään suuntaan.Taulut menee tai sitten ei:-)))
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1093&pictureid=139258
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=1093&pictureid=139257
ts2000dsp
05.10.2013, 16:02
Kuvat vähän huonoja,mutta luonnossa kirkkaat ja värikkäät.
Kiitokset hegulille kuvien laitosta:-)
ts2000dsp
10.10.2013, 18:16
Voidaan vaihtaa vaikka päittäin tietokoneeseen,läppäri tai pöytäkone
ts2000dsp
25.10.2013, 14:49
Jos tuntuu hinta pahalle,aina voi tarjota.Pitäisi saada seinälle tilaa uusille härpättimille:-)