SamiN
28.09.2013, 21:12
Taustaa:
Ensin meni ilmeisesti säädin, kun kovemmilla kierroksilla latausmittari pohjas , näytti jotan 30v..
ennekuin kerkesin hätiin, murkut käräytti mittarit ja valot. Itse ajelin lähinnä tyhjäkäynnillä niin ei säätimen puute haitannu..
Nyt kun vanhin murkku on hitsaillut kuskinlattiaa ja helmapalkkia niin samalla lienee mennyt jokin johto tahi rele. ei nimittäin tule valoille enää virtasta..
Kymysys 1: mistä ehjä laturi ja montako miljoonaa saa varata?
K2: tarttis jostain selvittää sulakerasian kaavio
K3: ne mittarit, onko siellä joku vastus vai onko lämpö ja ölppä mittarit totaalisen kaput?
K4: jos jollain on valmiit soa:n tekoon tarvittavat palikat, saapi otaa yhteyttä, mieluiten eilen..
Arkiöisin saa soittaa 0400-420102
Ensin meni ilmeisesti säädin, kun kovemmilla kierroksilla latausmittari pohjas , näytti jotan 30v..
ennekuin kerkesin hätiin, murkut käräytti mittarit ja valot. Itse ajelin lähinnä tyhjäkäynnillä niin ei säätimen puute haitannu..
Nyt kun vanhin murkku on hitsaillut kuskinlattiaa ja helmapalkkia niin samalla lienee mennyt jokin johto tahi rele. ei nimittäin tule valoille enää virtasta..
Kymysys 1: mistä ehjä laturi ja montako miljoonaa saa varata?
K2: tarttis jostain selvittää sulakerasian kaavio
K3: ne mittarit, onko siellä joku vastus vai onko lämpö ja ölppä mittarit totaalisen kaput?
K4: jos jollain on valmiit soa:n tekoon tarvittavat palikat, saapi otaa yhteyttä, mieluiten eilen..
Arkiöisin saa soittaa 0400-420102