neulavuori
20.09.2013, 23:46
hetken mielijohteesta ;)
olen sanonut että dusterista en luovu ikinä :eek:
mutta tilanteet joskus vaatii radikaaleja muutoksia...
pakko ei ole edelleenkään luopua ja varmasti halvemmalla saa muualta
tarvetta olisi traktorille ja lisälaitteille jolla polttopuita alkaisi tekemään pystyssä olevista puista... etu kauha olis plussaa, energiakoura ym
traktori kaivuri jcb, case... ym.
tai jopa kaksi konetta
mutta dusteri on nyt tänäkesänä ollut leimaamatta kun ei ole ollut varaa useampaa autoa pitää kilvissä...
ainut mitä leimalle tiedän tehtävää olisi takapyörän stefa (ostettu stefa/laakeri ja toiselle puolelle vaihdettu)
käytellyt olen sitä säännöllisesti
kone 318 loota 727 kiihdytysgurulla teetetty 8 kolmevarttinen perä paksuilla vetareilla
katukäyttö autonakin toimii erittäin hyvin ja maltillisella maantie ajolla pääsee pieniinkin kulutuksiin
takakontin ja katon lakkaus on hilseillyt...
mutta 40vuotiaassa autossa saattaa jotain pientä käytön jälkeä ollakin :rolleyes:
alkuperäinen suomi auto mustilla kilvillä kuitenkin museoinnilta "pelastettu" :D
alunperin ostettu kouvolaan kutos koneisena... kouvolasta kulkeutunut jyväskylään jossa on vaihdettu 5.2L v8 (318)
mikkelin suunnalla oli pidempään ja koki aika perusteellisen korin ja tekniikan kunnostuksen
kehui ajaneensa vartimailin 14,4 (oli peltisarjoilla nyt valu )
ihan tuoreita kuvia ei näköjään koneella ole
tässä muutama kuva toissa keväältä
poistin alustasta madallus palikat ja kääntelin vääntösauvoja niin että menee aikakauteen kuuluvasti perä pystyssä
muuten ei isompia eroja kuviin
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/25621_400070469896_2051391_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/25621_400070479896_7962972_n.jpg
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400070494896&set=a.45012864896.38158.596824896&type=3&permPage=1
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/25621_400070514896_793230_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/25621_400070529896_3891833_n.jpg
olen sanonut että dusterista en luovu ikinä :eek:
mutta tilanteet joskus vaatii radikaaleja muutoksia...
pakko ei ole edelleenkään luopua ja varmasti halvemmalla saa muualta
tarvetta olisi traktorille ja lisälaitteille jolla polttopuita alkaisi tekemään pystyssä olevista puista... etu kauha olis plussaa, energiakoura ym
traktori kaivuri jcb, case... ym.
tai jopa kaksi konetta
mutta dusteri on nyt tänäkesänä ollut leimaamatta kun ei ole ollut varaa useampaa autoa pitää kilvissä...
ainut mitä leimalle tiedän tehtävää olisi takapyörän stefa (ostettu stefa/laakeri ja toiselle puolelle vaihdettu)
käytellyt olen sitä säännöllisesti
kone 318 loota 727 kiihdytysgurulla teetetty 8 kolmevarttinen perä paksuilla vetareilla
katukäyttö autonakin toimii erittäin hyvin ja maltillisella maantie ajolla pääsee pieniinkin kulutuksiin
takakontin ja katon lakkaus on hilseillyt...
mutta 40vuotiaassa autossa saattaa jotain pientä käytön jälkeä ollakin :rolleyes:
alkuperäinen suomi auto mustilla kilvillä kuitenkin museoinnilta "pelastettu" :D
alunperin ostettu kouvolaan kutos koneisena... kouvolasta kulkeutunut jyväskylään jossa on vaihdettu 5.2L v8 (318)
mikkelin suunnalla oli pidempään ja koki aika perusteellisen korin ja tekniikan kunnostuksen
kehui ajaneensa vartimailin 14,4 (oli peltisarjoilla nyt valu )
ihan tuoreita kuvia ei näköjään koneella ole
tässä muutama kuva toissa keväältä
poistin alustasta madallus palikat ja kääntelin vääntösauvoja niin että menee aikakauteen kuuluvasti perä pystyssä
muuten ei isompia eroja kuviin
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/25621_400070469896_2051391_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/25621_400070479896_7962972_n.jpg
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400070494896&set=a.45012864896.38158.596824896&type=3&permPage=1
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/25621_400070514896_793230_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/25621_400070529896_3891833_n.jpg