RankeriLeke
05.09.2013, 23:07
Terve kaikki, eka viestini :)
Tulipa hankittua tämmönen 4wd vehe. Tarpeeseen tuli ja ominaisuudet tuntuu olevan kohillaan.
Öljyistä kysyn, että onko kitkaperälle parempi Castrolin Syntrax LS 75W-140 vai Mobilin Mobilube LS 85W-90 tai joku muu?
Molemmat kyseisten virmojen suosittelemia. Kokemuksia?
Näin Suomen olosuhteissa tuo 140 vaikuttaa paksuhkolta.
Ja sitten, onko tosiaankin niin, että tähän tarttee vaihtaa vetopyörästöjen litkut 20 000 km:n välein? Kuulostaa liioitellulta, olipa ajo mitä tahansa.
Sitte peileistä:
Mullon tosa kuskinpuolen peili irti pöyällä. Tarkoitus olis laittaa lämmitysvastukset sinne taakse, jotta sais huurun/jään heleposti pois, isot peilit kun on.
Pölijää on, että takalasi on lämmityksellä, mutta peilit ei. Mikä hiton takalasi :)
Onko tämä peili liimattu kiinni?
Ellei, niin löytyiskö vinkkiä miten sinne taakse pääsee?
Kaikki ruuvit ja irtoavat osat ovat jo irti, en vaan viittis särkiä mitään.
Timo
Tulipa hankittua tämmönen 4wd vehe. Tarpeeseen tuli ja ominaisuudet tuntuu olevan kohillaan.
Öljyistä kysyn, että onko kitkaperälle parempi Castrolin Syntrax LS 75W-140 vai Mobilin Mobilube LS 85W-90 tai joku muu?
Molemmat kyseisten virmojen suosittelemia. Kokemuksia?
Näin Suomen olosuhteissa tuo 140 vaikuttaa paksuhkolta.
Ja sitten, onko tosiaankin niin, että tähän tarttee vaihtaa vetopyörästöjen litkut 20 000 km:n välein? Kuulostaa liioitellulta, olipa ajo mitä tahansa.
Sitte peileistä:
Mullon tosa kuskinpuolen peili irti pöyällä. Tarkoitus olis laittaa lämmitysvastukset sinne taakse, jotta sais huurun/jään heleposti pois, isot peilit kun on.
Pölijää on, että takalasi on lämmityksellä, mutta peilit ei. Mikä hiton takalasi :)
Onko tämä peili liimattu kiinni?
Ellei, niin löytyiskö vinkkiä miten sinne taakse pääsee?
Kaikki ruuvit ja irtoavat osat ovat jo irti, en vaan viittis särkiä mitään.
Timo