Kirjaudu sisään

View Full Version : Myyty Venepukit, terästä, syyshintaan

Porvoon Hilma
25.08.2013, 15:59
Teräksiset venepukit, isompi ja pienempi. Sopii loiva-V-pohjaiselle moottoriveneelle. Toinen pukki eteen kölin alle ja toinen taakse tukien paattia pohjasta sivummalta. Keskelle voi sitten laittaa kölin kohdalle pienen tuen. Miehen kannettavia, painaa alta 30 kg kappale. Menee farkun takakonttiin (ehkä,en oo testannut)

Maksaa yhteensä 30 euroa eli ei edes teräksen hintaa noudettuna Porvoosta.

Mulla ei ole tarpeeksi käärepaperia että saisin noi postipaketiksi, joten vain nouto onnistuu.

Kuvat ilmestyy heti maanantaina.

Nyt on kuvat. edessä iso pukki ja takana pikku pukki.

Halavalla meni mutta tarpeeseen :)

vepele
25.08.2013, 17:28
Ei mitenkään kulkeutus Imatra,Ruokolahti suuntaan?,eioo kiirettä nääs Saimaa eioo viell jäätymäss

Porvoon Hilma
25.08.2013, 17:35
Ei mitenkään kulkeutus Imatra,Ruokolahti suuntaan?,eioo kiirettä nääs Saimaa eioo viell jäätymäss

Tuo suunta on helppo kun saattaa olla tuloa raivaussahan ulkoilutukseen... :D,

Varataankos tää pukkisatsi sulle vaikkei ole kuviakaan vielä?

Z22
25.08.2013, 20:10
Ei tartte varaa, mä ostan nämä ja tulen vielä hakemaankin! :)

vepele
26.08.2013, 05:56
Tuo suunta on helppo kun saattaa olla tuloa raivaussahan ulkoilutukseen... :D,

Varataankos tää pukkisatsi sulle vaikkei ole kuviakaan vielä?

Jos menee kaupaks kuskaamatta,niin anna mennä,mut jos jää jalkoihin pyörimään niin laita viestii ku oot tännepäin tuloss otan nuo siintapauksess

Porvoon Hilma
26.08.2013, 11:01
Ei tartte varaa, mä ostan nämä ja tulen vielä hakemaankin! :)

Tämä kuulostaa selkeältä ostotarjoukselta ja kaupalta. Tervetuloa noukkimaan nuo pois.

Z22
26.08.2013, 15:36
Tämä kuulostaa selkeältä ostotarjoukselta ja kaupalta. Tervetuloa noukkimaan nuo pois.

Laitatko yhteystietojasi tulemaan : teucca81@gmail.com niin päästään tekemään loppusilaus kaupoille :)