Kirjaudu sisään

View Full Version : REILUA KAUPPAA!!

mikakoli
16.08.2013, 21:55
JO 3s KAUPANTEKIJÄ TEKEE OHARIT!!!!! VITUN HIENOA TEHDÄ KAUPPAA TÄÄLLÄ!!!! YKS EI JAKSA PAKATA V.LAATIKKOA ETTÄ MH KULJETTAIS, TOINEN MYY VANTEET KU SAA 5€ ENEMMÄN, KOLMAS MYY RENKAAT KU TOINEN TARJOAA ENEMPI.......TÄHÄNKÖ OLLAAN TULTU..........?????KELE!!!!!:mad:

mäksä
16.08.2013, 21:58
JO 3s KAUPANTEKIJÄ TEKEE OHARIT!!!!! VITUN HIENOA TEHDÄ KAUPPAA TÄÄLLÄ!!!! YKS EI JAKSA PAKATA V.LAATIKKOA ETTÄ MH KULJETTAIS, TOINEN MYY VANTEET KU SAA 5€ ENEMMÄN, KOLMAS MYY RENKAAT KU TOINEN TARJOAA ENEMPI.......TÄHÄNKÖ OLLAAN TULTU..........?????KELE!!!!!:mad:

NO MITÄ SINÄ MYYT.. :eek: :confused::confused::confused::confused: :mad::mad: :eek: :confused:

mikakoli
16.08.2013, 22:05
MITTA TÄYTEEN KU KOETIN OSTELLA OSIA/VANTEITA/RENKAITA......:mad:

mikakoli
16.08.2013, 22:07
Väärän otsikon alla...piräis olla tuolla keskusteluissa......

mäksä
16.08.2013, 22:07

ELI ET OSTA MITÄÄN.. :eek: :mad::mad::mad::mad:

eli eix tää sun juttu kuulus tonne et mikä vituttaa.. :eek: :mad::mad::mad::mad: :eek: :confused:

mikakoli
16.08.2013, 22:11
mut en löytäny sellasta vituttaa-osastoa..:confused:

Yölento
16.08.2013, 22:16
Vaikka tuosta --> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559

hazzinen
16.08.2013, 22:16
juu tähän ollaan tultu, koita vaan omaksua...

mikakoli
16.08.2013, 22:19
pitää vissii vaa si omaksua.........mut ihmetyttää kuiteski...

mäksä
16.08.2013, 23:10
Vaikka tuosta --> http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=105559

X2 :mad::mad:

mäksä
16.08.2013, 23:20

NII KOITAS NY LUKEA NÄÄ OTSIKOT JA OHJEET :eek::eek::eek:
ITKIT ONGELMAAS MUN MIELESTÄ AIVAN VÄÄRÄSSÄ TOPICISSA.. :eek: :mad::mad:

EN MISSÄÄN KOHTAA VÄITÄ OLEVANI TÄYDELLINEN,, MUTTA TUTUSTU PALSTAAN ENNENKUIN VINGUT MITN.. :eek:

JJ90
17.08.2013, 06:48
Myyjän markkinat, ei sulle oo kenenkään pakko myydä, pakata tai varailla mitään. Ei muutako welcome to the internets ja parempaa onnea tuleviin kauppoihin.:)

Late_
17.08.2013, 07:53
Hintatieto on pakollinen!

mikakoli
17.08.2013, 08:13
Yölennon ja Mäksän viittoittamassa suunnassa..

Timo_L
17.08.2013, 08:56
Niiinno, jos kauppaa ei vielä olla kokonaan sovittu tai vaikka jotain sovittua etumaksua maksettu niin myyjän markkinathan ne yleensä on -> joku tarjoaa enemmän niin sille myydään. Yllättävän usein ostajatkin tekee ohareita jo sovituista kaupoista, vituttaa se sitten myydäkkin jotian vähän kallimpaa turhaksi jäänyttä romua kun yleensä käy vielä niin että sen sovitun kaupan oharin jälkeen kukaan ei kyselekkään mitään pariin kuukauteen.

Itsellä onneksi on aika hyvin yleensä kaupat onnistuneet puolin ja toisin, ja toisaalta sovituista kaupoista pidän kiinni. Jos ostaja haluaa että pidän tuotetta hänelle varattuna pidemmän aikaa niin sitten yleensä siitä haluan jonkun nimellisen summan varausmaksuksi niin tietää että on tosissaan.

Toki homman pitäisi olla niin, että jos kauppa on sovittu niin sitten se on sovittu - sillä hintaa ja sille henkilölle myydään mistä on "nimet paperissa".

aslakki
17.08.2013, 09:16
kauppiaita ja ostajia on vähä jokalähtöön... kaikkeen pitäs vissiin suhtautuu hjuumorilla :(
ehkä v-maisin tilanne oli ku kaveri sopi patrollista kaupat, nosti vekselin ja sopi kuljetukset. oli tarkotus seuraavana aamuna lähtee matkaan ni ilta kymmenen jälkeen tuli TXT viesti et ei myykkään, kiukutti aika kovasti vaikkei omasta lehmästä kyse ollukkaan
:mad:

hazzinen
17.08.2013, 10:28
juu ja rehdisti sitten se hinta siihen ja heti perään ilmotusta jos ei huvita tinkiä penniikään, vaikka jotta "tällä hinnalla tai sitte mieluummin lahoaa romut pellon reunaan, ei oo pakko myydä yhtään kelleen tarvitsevalle". hintapyyntihää ei ymmärtääkseni ole kuin pyynti josta lähetään neuvottelemaan, saattaa tietty olla etten köpsänä ole huomannut jos tämä on muuttunut...

Racingrabbit
17.08.2013, 11:35
hintapyyntihää ei ymmärtääkseni ole kuin pyynti josta lähetään neuvottelemaan, saattaa tietty olla etten köpsänä ole huomannut jos tämä on muuttunut...

Mites se sitten merkitään jos hinta on myyntihinta eikä pyyntihinta?
Vai onko tapana vaan aina tinkiä,oli sitten kyse vaikka maitopurkista lähikaupan kassalla?

Omalla kohdalla yksi Roverin vaihdelaatikon myyntihalukkuus oli aika laimeaa,kun 80€ laatikkoa piti alkaa pakkaamaan lavalle ja toimittamaan 50km päähän Kaukokiidon terminaaliin samaan rahaan.:D

lepa77
17.08.2013, 11:50
hyvin täällä mun mielestä kaupat menee.tietysti joskus jotain pientä on.kyllä se tietysti harmittaa kun joku soittaa ja vannoo ostavansa ja sovitaan asiat esim puhelimessa niin sen jälkeen ostajasta ei kuulu mitään,niin siinä kohtaa miettii kun ostajasta ei kuulu mitään että vois ostaja sanoa oikeesti että miettii vielä tai katsoo jotain muita. kun luvata tulla vkl hakee.sitte on välillä myynti ilmotuksia missä myydään tavaraa ja kun saat myyjän kiinni niin sanotaan että en minä sitä myykkään jää itselle.eikö siinä kohtaa pitäis jättä osa pois ilmotuksesta mitä ei myykkään.

hazzinen
17.08.2013, 12:17
Mites se sitten merkitään jos hinta on myyntihinta eikä pyyntihinta?
Vai onko tapana vaan aina tinkiä,oli sitten kyse vaikka maitopurkista lähikaupan kassalla?

Omalla kohdalla yksi Roverin vaihdelaatikon myyntihalukkuus oli aika laimeaa,kun 80€ laatikkoa piti alkaa pakkaamaan lavalle ja toimittamaan 50km päähän Kaukokiidon terminaaliin samaan rahaan.:D

Eikait sitä tarvii kaupassa juurikaan tinkiä, mutta jos kyseessä on käytettyä tavaraa myynnissä ajatuksella että poies jaloista, niin oose kumma että siittä ei sitte ollakaan luopumassa kun joku tarjoo. Ja tuo laimee laatikkoleikki jäis kyllä monelta muulta tekemäti, mutta jos olet viittinyt asian toimittaa nii se on sitä TIIM SPIRITTIÄ! Itelläkii vajaa 30 kilsaa lähimpään matkahuoltoon ja on tullu välistä kannettua sinne tavaroita pelkällä vastaanottaja hoitaa rahdit- touhulla (köpsä mikä köpsä...). Laimeeta on kaupankäynti mutta ei anneta periksi! Tiukkaa neuvottelua hinnoista eikä heti välittömästi lyyvä köyhää hamaralla kasvoihin jos ei ihaa haluukkaan täyttä hintaa maksella =0)##

Racingrabbit
17.08.2013, 12:27
Kyllä sekin vaihteisto loppujen lopuksi läksi Kaukokiidolla Kajaaniin,pestynä ja kuormaliinalla pikkulavaan sidottuna.

Nykyään olen pyrkinyt keräämään muutaman "asiakkaan" samalle sunnalle ja vienyt tavaran pihaan asti pikku rahtikorvausta vastaan.

hazzinen
17.08.2013, 12:31
Laitetaas tänne vielä eräs todella positiivinen tapaus tämän palstan myyntitouhusta, muistaaksein viime vuodelta. Siis oli datsunin SDkansipaskana25 kaupan erittäin pitkää, lopulta laitoin notta saa hakea poies ja pulla kahweet tarjoon sen juhlan kunniaksi että tuo hiivatin paskaläjä poistuu tontilta. Eräänä päivänä soitti joku villi veikko Mäntyharjusta, lupas tulla hakeen koneen ja kiikutti mulle vielä lavan kaljaa tuosta pihteisen pannusta. Eli ei kaikki toivo olekkaan heitetty sittenkään.

0ltzi
17.08.2013, 12:33
kyllä joillain on tapana että pakko saada tinkiä. tyylii itku kurkussa tai sitte raivon partaalla jossei tingata :D

kyllä tinkiä saa. mutta ei niin että puhelimessa tivataan "viimeistä hintaa".

ite en tinkaamista niinkää harrasta vaan jos tuntuu sika hintaselta ni tarjota saa aina. ja jos jotain tarjoot ni se on sitte kaupat jos myyjä hyväksyy hinnan. eikä niin että tarjotaa 500e vehkeestä 300e nauraen ja jos myyjä hyväksyy sen niin sitten vieläkin jäädään miettimään.

hazzinen
17.08.2013, 13:34
juu en miekää semmosta ämpyilyä jaksa harjoittaa, jos saahaan hinta mieleiseksi neuvoteltua nii sillo kaupat tehrään.

Nikuzai
17.08.2013, 13:48
kun luvata tulla vkl hakee.sitte on välillä myynti ilmotuksia missä myydään tavaraa ja kun saat myyjän kiinni niin sanotaan että en minä sitä myykkään jää itselle.eikö siinä kohtaa pitäis jättä osa pois ilmotuksesta mitä ei myykkään.

Tätä samaa monesti kironnut myynti palstoilla jos autosta on myyntivanteilla kuvat niin miksi pitää vielä ne alut/offi renkaat siihen pariin kuvaan laittaa

Paras mitä olen nähnyt nettiautossa oli jätesäkit renkaitten päällä ja myyntirenkaista erilliset kuvat ei ollut hankalaa miettiä mitä on myynnissä ja mitä ei

Toinen mikä vituttaa on se että ERIKSEEN kuvataan asioita tai kohdetta joka ei kuulu kauppaan
esim. lisävaloista erillinen kuva ja vielä 33" renkaista, mutta hinta on kyllä osien kanssa kokoinen.

Lerssinen
17.08.2013, 16:20
Kyllä sekin vaihteisto loppujen lopuksi läksi Kaukokiidolla Kajaaniin

Tämän vaihteiston muuten lastasin Oulun autoon (sieltä menee Kainuuseen kaikki). Tuli terminaalissa touhutessa pongattua että mikäs se tämä on :D

D_Bar
17.08.2013, 17:23
Mulla on kyllä jääny semmonen mielikuva, että tällä palstalla toimii tuo kaupankäynti yllättävän hyvin.

Itellä ainakin kaikki kaupat onnistuneet molemmin puolin kivuttomasti :)

Tokihan aina löytyy kaikenlaisia ostajia ja myyjiä, niin kuin aiemminkin jo mainittiin.. Ei vaan oo minun kohdalle sattunu, mitä nyt muutaman kaupan täällä tehnyt

JiiPee
17.08.2013, 19:46
Itsellä onneksi on aika hyvin yleensä kaupat onnistuneet puolin ja toisin, ja toisaalta sovituista kaupoista pidän kiinni. Jos ostaja haluaa että pidän tuotetta hänelle varattuna pidemmän aikaa niin sitten yleensä siitä haluan jonkun nimellisen summan varausmaksuksi niin tietää että on tosissaan.

Toki homman pitäisi olla niin, että jos kauppa on sovittu niin sitten se on sovittu - sillä hintaa ja sille henkilölle myydään mistä on "nimet paperissa".

Samalla periaatteella toimin ainakin itse ja odotan sitä kauppakumppaneiltakin, eli se pitää, mitä on sovittu. Jos A ja B sopivat kaupasta ja siihen liittyvistä asioista, niin sovitut asiat pysyy loppun asti, eikä siihen tule enää mitään C:tä säätämän väliin jotakin muuta.

vmt
17.08.2013, 20:33
Samalla periaatteella toimin ainakin itse ja odotan sitä kauppakumppaneiltakin, eli se pitää, mitä on sovittu. Jos A ja B sopivat kaupasta ja siihen liittyvistä asioista, niin sovitut asiat pysyy loppun asti, eikä siihen tule enää mitään C:tä säätämän väliin jotakin muuta.

Näinhän se on. Sovitun pitää pitää!

Itselläkin tullut vastaan tällä palstalla ilmoitetussa, että innokkaana ostaja soittaa ja on sovittu kaupat. Sitten kun itse on sovitusti saanut tavarat sovittuun kuntoon, niin ostaja ei vastaakaan viesteihin eikä puheluihin... Eikä tuossakaan ollut kuin noin satasen kaupasta kyse. On se vaan joillekin näköjään vaikeeta..!

Vaan kyllähän kaikenlaisia kaupantekijöitä riittää, valitettavasti.

BJ-40/76
17.08.2013, 21:39
Siis MINUSTA ei ole hätävarjelun liioittelua, että pistää sähköpostilla/yksityisviestillä: siis sovimme puhelimitse että: Minä maksan tilille xxx tänään xx pankista ja myyjä lähettää tavaran xx tavalla kun maksu näkyy hänen tilillä. hinta sisältää postikulut. pistä vastaus OK jos/kun vastaa sovittua.

Ja kannattaa kirjoittaa nimenomaan yksiselitteisellä tavalla!
samalla tulee lähetettyä yhteystiedot ja osoite.
Jos joskus tulee sitten epäselvyyttä, ja vastapuoli ei ole noteerannut, siis vastannut viestiin, niin voi ainakin osoittaa, että minä yritin....

-> siis molemmat voi tarkistaa omista "viesteistä", mitä sovittiin.

Ja toinen juttu, mikä hirvittää; Kun esim. ostin useamman tonnin auton, niin myyjä kurkisti kirjekuoreen, missä oli 20e, 50e ja 100e seteleitä, tuumasin hänelle että sinun vuoro laskea; Myyjä totesi vaan että olethan sinä laskenut! ja otti setelit, ja pisti taskuun! Ja mulle antoi tuon tyhjän kirjekuoren, ja totesi että hän ei tarvi tätä!

-> Suurimmat ongelmat tulee siitä, että on OLETETTU jotain, kokemusta on molempiin suuntiin:o

Racingrabbit
18.08.2013, 06:35
Sattui 90-luvulla itsellekin erikoinen tapaus autoa myydessä...

Minulla oli myynnissä vanha Land Rover,jossa oli myytävänä lappu ikkunassa. Ajelin Ilosaarirockin aikaan kaupungilla ja yksi juhlija pysäytti minut suojatien kohdalla ja kysyi paljonko auto maksaa? Sanoin että jos 20 000 markkaa löytyy,niin tehdään kaupat vaikka heti.
Hinnan kyselijä otti puhelinnumeron ylös ja lupasi palata asiaan...

Seuraavana päivänä tuli soitto,että olisiko autoa mahdollisuus koeajaa. Kävin näyttämässä autoa ja koeajon jälkeen tuli "tarjous" 19 000mk. Sanoin että hinta on aikas lähellä sopivaa. Sovittiin että laitan autosta pari pientä vikaa ensin kuntoon ja tehdään sitten kaupat.

Seuraavalla viikolla vein autoa ostajalle ja mentiin pankkiin tekemään rahansiirtoa ja papereita.
Annoin ostajalle pankkitilin numeron ja aloin täyttämään sillä aikaa auton luovaria. Sitten pätkähti mieleen,että auton lopullinen hintahan on vielä sopimatta ja menin tiskille perässä.
Mainitsin tämän ostajalle ja hän sitten kysyi mikä se lopullinen hinta sitten on? Sanoin että voin minä sen sillä 19 000 markalla myydä ja ostaja huikkasi samantien pankkineidille,että otappas siitä siirtosummasta tonni pois! Olisi maksanut täyden pyyntisumman,jos en olisi mennyt asiasta kyselemaään. :D

Noo,molemmat oli ihan tyytyväisiä kauppaan.. :)

.

vartiainen
18.08.2013, 18:00
Nyt kun tuota LJ:tä olen pikkuhiljaa poistelemassa kalustosta ja sitä olen käynyt ystävällisesti käynyt esittelemässä ympäri suomenmaan niin yleisin tinkimisen syy tuntuu oolevan ettei tyttöystävä/vaimo tykkää jos ostellaan 9tonnin maasturia. Eli autossa ei ole mitään vikaa mutta hinnasta pitää saada tonni tai kaksi pois kun eukko suuttuu muuten. Aika äijiä...

Porvoon Hilma
18.08.2013, 19:03
Mun kaupat on kaikki onnistuneet täällä. Sekä myynnit että ostot. Se pidetään mikä luvataan. Kerran olen jopa saanut maksuttoman sponsoroinnin vinssiprojektiin- nää hyvät jutut ei niin vaan unohdu :D:D

PunisherFIN
21.08.2013, 18:19
liekö savolainen tapa, mutta meillä päin aika yleistä käytettyjen vermeiden kaupoissa on heittää pikku tinkaus aina mukaan, tyyliin jos kaveri pyytää jostain kikaleesta 120 ja hinta on jo ihan yleisellä tasolla linjassaan, niin kysästään josko tavara vaihtaisi omistajaa vaikka 110 eurolla. sen kummemmin sitä ei aleta tinkaamaan ja tivaamaan, itelleni ainakin opetettu, että se on loukkaus myyjää kohtaan jos viellä vingut hintaa alemmas kun kaveri on ilmoittanut pyyntihinna olevan netto. tosin on muutama auto jäänyt myyjälle kun ei ole hinta pudonnut tyyliin hp: 2700€ kulkineesta pyöreempään 2500 ekuun. itelläni on periaate, että käytetyn auton kaupoissa tingitään hinta pyöreemmäksi aina, eikä netottajien kanssa kauppaa tehdä ;) se pyynti on aina kuitenkin katottu sillai, että siihen jää pieni tinkivara, tai sitten myyjä on höperö :D

sjeeppi
21.08.2013, 19:00
liekö savolainen tapa, mutta meillä päin aika yleistä käytettyjen vermeiden kaupoissa on heittää pikku tinkaus aina mukaan, tyyliin jos kaveri pyytää jostain kikaleesta 120 ja hinta on jo ihan yleisellä tasolla linjassaan, niin kysästään josko tavara vaihtaisi omistajaa vaikka 110 eurolla. sen kummemmin sitä ei aleta tinkaamaan ja tivaamaan, itelleni ainakin opetettu, että se on loukkaus myyjää kohtaan jos viellä vingut hintaa alemmas kun kaveri on ilmoittanut pyyntihinna olevan netto. tosin on muutama auto jäänyt myyjälle kun ei ole hinta pudonnut tyyliin hp: 2700€ kulkineesta pyöreempään 2500 ekuun. itelläni on periaate, että käytetyn auton kaupoissa tingitään hinta pyöreemmäksi aina, eikä netottajien kanssa kauppaa tehdä ;) se pyynti on aina kuitenkin katottu sillai, että siihen jää pieni tinkivara, tai sitten myyjä on höperö :D
Kyllähän se vaan on niin, että myyjä määrää hinnan ja saa tinkiä jos haluaa, mutta tietyissä tuotteissa on varmasti nettohinta olemassa ja jos ei kelepaa, myyjä varmaan mielellään pitää tuotteen edelleen omanaan.
Käyn päivittäin näitä samoja asioita läpi.

Mutta kaikki mitä tingit ei tartte maksaa.

Mutta mihin perustuu se että pyyntihinnassa on muka aina tinkimis varaa, kyllä Suomesta löytyy paljon ihmisiä, jotka kertoo mihin hintaan jonkun tuotteen saa ja jos ei kelepaa nii hae jostaki muualta, näitä minä ainakin arvostan eniten.

sjeeppi
21.08.2013, 19:06
Ai niin ...
Yleisimmät vastaukset on että tuolta saa halavemmalla, ku teiltä

Vanha juttu jo...
Samoin, no mie käyn automaatilla hakemassa rahaa

Omia juttuja kun olen myynyt, olen sanonut että ole varovainen se automaatti on syönyt tänään jo ainakin kolme ihmistä.

Se vielä kun joku sanoo, että pidä varattuna tuun hakemaan kohta ja jos pyytää rahaa vastineeksi varauksesta aletaan huutamaan, tässä vaiheessa olen sanonut että en myy sinulle mitään, tarjoappa mitä haluat.

Nämä on hienoja kokemuksia kun myy omia tavaroitaan joskus netissä.

sjeeppi
21.08.2013, 19:08

Kiitokset huutamisesta täälläkin palstalla (nettietiketti)

Porvoon Hilma
21.08.2013, 20:39
Kiitokset huutamisesta täälläkin palstalla (nettietiketti)
TUOSTAHAN SE JO OTSIKOSTA ALKOI... :D, ehkä ensi kerralla löytyy ne pienetkin kirjaimet:D

PunisherFIN
22.08.2013, 06:42
sillähän mie sitä sanoinkin, notta liekö savolainen tapa, ollaan kait sen verta kovia kauppamiehiä, että laitetaan pieni tinkivara hintaan jos joku höperö haluaa maksaa täyden hinnan = voittoa ja jos toinen älyää kysästä netottamista niin saahaan tyytyväinen ostaja :)

ja niiko sanoin niin sitä ei sitten aleta kärttämään jos kaveri ei halua puottaa nimellisesti hintaa alaspäin, äänestää jaloillaan tai tuumaa, että tulipahan yritettyä ja tekee kaupat pyynnillä. isommissa ostoissa on aina se, että niissä katellaan hinnat kohilleen.

nuo tuollaset paskanjauhajat vois oikiasti painua hevon **ttuun muiden kauppoja sotkemasta, ihe pitäny aina kaupoista kiinni jos oon lyöny lukkoon, vaikka ois tunnin päästä tullu pikkasen halvempi tarjous, niin en ykköskymppien takia ala sanaani syömään ja jos on tullu tyrkylle selkeesti kovempi tarjous niin sitten reilusti sanonu, että nyt kävi tälleen. lähinnä tuo pätee työkuvioissa, en muistaakseni ole muiden yksityisihmisten kanssa tarvinnu kauppoja perua ikinä. työpuolella sitten tilausvahvistus on sitova ja niitei enää pysty perumaan, eikä ole tainnu olla ikinä tarviskaan. tuota sähköpostitse tehtävää "tilausvahvistusta" olisi varmaan ihan jees noudattaa, ainakin isommissa ja arvokkaammissa kauppoloissa myös yksityisten välillä, joku 500 euroo alkaa olla jo sellanen summa, että ihtee ainakin sapettaisi jos kaveri sitten katookin sinne automaatin syövereihin tms..

D_Bar
22.08.2013, 10:44
Ai niin ...
Yleisimmät vastaukset on että tuolta saa halavemmalla, ku teiltä

Vanha juttu jo...
Samoin, no mie käyn automaatilla hakemassa rahaa

Omia juttuja kun olen myynyt, olen sanonut että ole varovainen se automaatti on syönyt tänään jo ainakin kolme ihmistä.

Se vielä kun joku sanoo, että pidä varattuna tuun hakemaan kohta ja jos pyytää rahaa vastineeksi varauksesta aletaan huutamaan, tässä vaiheessa olen sanonut että en myy sinulle mitään, tarjoappa mitä haluat.

Nämä on hienoja kokemuksia kun myy omia tavaroitaan joskus netissä.

Nämä pitää kyllä paikkansa... Töissä on kyllä hyvä, kun näkyy ikkunasta parinkymmenen metrin päästä automaatti.
Näkee sitte ihan livenä, jos ajtomaatti "syö" asiakkaan :)

Sitten esimerkiksi kotiinkuljetuksesta tai jonkun laitteen asennuksesta sanotaan, että ei siitä viimeksikkään ole tarvinnut maksaa.. sitten kun kyselee,niin viimeksi on ollut 10-20 vuotta sitten kyseistä tuotetta ostamassa :D

PunisherFIN
23.08.2013, 07:02
ottakeeha videoo jos näätte automaatin syövän aikuisen miehen ja juutubeen plus tietty linkki tanne foorumille.. naiset ja lapset ei kelepaa, mie halluun kylä nähä ko aikunen raavas mies jää pankkiautomaatin uhriksi! :D :D

mie oon ite joutuna joskus automaatin uhriksi sillai, notta ne nostetut sataset (markka-aikaan) huus miun lompakossa jotta myyjän kanssa pittää käyvä ottamassa autokauppojen harjakaiset ja siinä tuli joku virhe sitten hommassa ja ne harjakaiset veny sen verta, etten piässy autollani ennee kottiin ja taksilla ajellessa mäni sen 500mk corollan hinta varmaan kahteen kertaan, vai liekö olluna sitten se lähipuari ja myöhemmin yökerho...? muistikuvat on luovareiden kirjotuksen jälkeen vähän hataria... :D