14.06.2005, 07:28
Tervehdys!
Tätä samaa taas jauhetaan. Se jo tiedetäänkin (yllätys yllätys) että Rankun perävälitys on 5,3.
He he no siis 3,54 tai jotakin sitä luokkaa.
Mutta noviisina oon ihmeissäni siitä kun poijaaaat laitta 35" kumeja alle niin muutatteko laatikon välityksiä tai periä kun mulla jo 235/85 16 Machoilla (~33") maantiepuoli on lähes liian harva ja varsinkin ykkönen koettaa olla iso pykälä kun lähtee liikenteen seassa risteyksisiä ym. Maastopuoli on suunnilleen ok ja nelonen ihan ok mutta voimakin vaan tahtoo loppua, Rankku ei vaan kiihdy. Koneena fiiun NC, joka vissiin pitää turbottaa ensiapuna.
Onko siis 35" Rankuissa voimansiirtoa mulkattu?
TT
Note! This message was posted anonymously!
Tätä samaa taas jauhetaan. Se jo tiedetäänkin (yllätys yllätys) että Rankun perävälitys on 5,3.
He he no siis 3,54 tai jotakin sitä luokkaa.
Mutta noviisina oon ihmeissäni siitä kun poijaaaat laitta 35" kumeja alle niin muutatteko laatikon välityksiä tai periä kun mulla jo 235/85 16 Machoilla (~33") maantiepuoli on lähes liian harva ja varsinkin ykkönen koettaa olla iso pykälä kun lähtee liikenteen seassa risteyksisiä ym. Maastopuoli on suunnilleen ok ja nelonen ihan ok mutta voimakin vaan tahtoo loppua, Rankku ei vaan kiihdy. Koneena fiiun NC, joka vissiin pitää turbottaa ensiapuna.
Onko siis 35" Rankuissa voimansiirtoa mulkattu?
TT
Note! This message was posted anonymously!