View Full Version : Ostetaan Toyota corolla ke 20 hakusessa
Tietääkö ketään et mistä sais hyvänkuntoisen ke 20 korin johon löytyisi paperit ja kilvet?
Mulla olis ke 35 jos päädyt hienompaan.
Oliskohan tämmönen ke 35 kallis jos T.A.T.U a kiinnosta. mua myös kiinnostais huonommatkin tuon aikakauden korit corollat carinat... olis yks tekniikka jouden jäälle mut koppa puuttuu eikä viittis ihan mihin vaan istuttaa....
Oliskohan tämmönen ke 35 kallis jos T.A.T.U a kiinnosta. mua myös kiinnostais huonommatkin tuon aikakauden korit corollat carinat... olis yks tekniikka jouden jäälle mut koppa puuttuu eikä viittis ihan mihin vaan istuttaa....
Jos kiinnostaa niin voi soittaa, jääautoksi en edes koppaa myy. Auto hiekkapuhallettu ja vedetty inerta suojaksi. Lähes kaikki mädät rälläköity pois ja laitettu 1,25mm uutta pelliä tilalle. Repsikanpuolella vielä pari aukkoa rälläkän jäljiltä odottaa uusia peltejä. Papereissa ainoastaan merkintä 1,6l, esim 4agelle mainio koppa.
Edittiä sen verta että löytyy kyllä yksi hooteen koppa mutta taitaa olla niin huono ettet halua maksaa siitä mitään.
-axu 0456785740
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=111627
Topikki menee ihan kaupankäynniksi, joten siirtyy nyt tekniikasta myyntiosastolle.