PDA

View Full Version : Tatuoinnit.

ssuvik
01.08.2013, 17:13
Palstalla on taatusti paljon henkilöitä, joilla on tatuointeja. Mullakin niitä löytyy vähän joka puolelta, vaikka tilaakin vielä on. Tämän topicin tarkoitus ei ole moralisoijien tuoda esille näkemyksiään. Eli älkää jaksako :) En rupea laittamaan kuvia omista leimoistani. Toivon ennemminkin yleistä keskustelua aiheesta. Ja toki niitä kuvia voi laittaa, vaikken minä niin teekään.

Mulla on molemmissa käsissä kuvia, ja seuraavaksi on tarkoitus ottaa "full sleevet" (Aikataulu kylläkin pitkä). Oman kotiseutuni tatuoijista kukaan ei tee haluamaani tyyliä eli yksityiskohtia ja värejä, joten kyselisin suosituksia? Enkä tarkoita "Rapea, joka leimaa autotallissa kaljakorista." Vaan joku ammattilainen, jolle voi maksaa sen mukaisen hinnan :) Onko koku palstalaisista itse tatuoija? Vai onko jollakin peräti oma studio? Tähän asti olen käyttänyt vain His Masters Tattoon tatuoijia, joten he ovat tuttuja.

E: Käytin kyllä hakua.

E: Mersuforum (http://www.mersuforum.net/forum/viewtopic.php?f=13&t=138079)

Lord of flies
01.08.2013, 21:03
Onhan noita kuvia itessäkin muutama.
Ja lisää tulee, kuvat on jo valmiina kuhan raskis käydä ne hakkauttamassa nahan alle.
Ite olen suosinut Jkylässä olevaa Kanthima studiota. Sinne meinaan mennä teettään seuraavatkin.

Itellä on ollut sellanen periaate kuvien suhteen, että jokainen kuva mikä nahkaan lyödään niin liittyy vahvasti muhun itseeni tai tapahtumaan mun elämässä. Ja toinen periaate on että ne on mun itse piirtämät. Silloin ainakin kuvasta tulee oma ja eipähän kellään ole sitten samanlaista.
Ja jokaisella kuvalla on kaksi merkitystä. Julkinen, minkä voi kertoa kaikille ja henkilökohtainen, mitä ei kerrota kuin todella harvoille.

Tosta linjasta tulee poikkeamaan yks kuva minkä otan selkään, aika iso kokonen. Mutta tuokin kuva on sellainen että se tulee pohjaksi muille kuville. Tavallaan siitä syntyy "elämänpuu" mun selkään. Vaikka ei se kyllä ole koskaan puuta nähnytkään.

young n dum
01.08.2013, 21:48
on ja jos joskus sais teetettyä loppuun vaikka. eihä se oo keske ollu montaa vuotta :D

itelle ei mitää hiton väliä liittyykö elämään tai mihikkä muuhukkaa kuha itteeni mielyttää:)

Nostokurki
01.08.2013, 22:50
Oikeaa olkapäätä tuonne kyynärpäähän asti komistaa itse piirtämä leima, ja lisää tekis mieli. Nykyinen on musiikkiaiheinen ja heijastuu siihen hetkeen, kun tajusin että elämää voi elää myös niinkuin itsestä hyvältä tuntuu!

Seuraavasta olisi tarkoitus tulla toinen sydäntä lähellä oleva asia, eli koneteemalla mennään... Hahmotus vielä vähän hukassa, sekä hyvä neulaaja, jolta onnistuisi sellaisen tunnelman ikuistus minkä haluaisin.

Kala92
02.08.2013, 09:36
Tekstiä löytyy. Jokaisella tatuoinnilla on joku elämään liittyvä tarina. Enemmän merkkaa itelle nuo tekstien sisällöt, kuin se miten upea tatuointi on.

susiraja2
03.08.2013, 00:51
jokainen taaplaa tyylillään tässä asiassa
pää asia että kuva tai teksti mielyttää
itellä on kuvalla kaksois merkitys ja ite piirretty
laitetään nyt kuva ja lapset ei saa katella:D

hunter x
07.08.2013, 18:22
juup. onhan sitä tullunna nahkapiirturilla käytyä muutaman kerran, ja vielä on paljon suunnitelmia mitä nahan alle tulee. eikä o pahemmin kukaan tullu moralisoimaan eikä kyllä vaikuta hevonv...ua vaikka joku niin tekiskin. viime syksynä tuli 6h pötköteltyä piikattavana. oikeeseen käsivarteen hieman paksumpaa tribaalia piirreltiin olkapäästä käsivarren puoliväliin asti ja nyt tänä syksynä jatkuu tribaali rinnuksen päälle. hartioihin on teksti tulossa ja pohkeeseen jottain ja vasempaan käsivarteen jottain lisää...

Ville.
11.08.2013, 11:51
Onhan noita muutama tullut otettua, eilen viimeksi hakattavana.

hazzinen
14.08.2013, 13:25
joka talvi on tullu melkein käytyä jokunen tunti istumassa piikattavana. tilaa on vielä reilusti kun puolet vielä käsistä tyhjillään ja jalatkii vielä lähes puhtaat. rinnuksessa ja seljässä myös jotahii kuviointia havaittavissa.

Gary Grand
18.02.2014, 20:53
Tänään viimein pääsin pitkän odotuksen jälkeen piikattavaksi.:cool:
Kuvahan on olkavarressa ja jokseekin sama kuin tuo ava, mutta mustana.

Merkityksiä sillä on mulle ihan kotitarpeiksi ja saatan niistä sopivassa etunojassa avautuakin.:D

Eräilves
19.02.2014, 09:14
Ei ole vielä tatuointia, mutta suunnitteilla on..

Haluaisin udella teiltä tatuoinnin ottaneilta, minkä hintasia nuo oikein on? Jos jonkun nimen ottaa, taikka kuvan pohkeeseen yms..?

Gary Grand
19.02.2014, 09:22
Itse pidin tuota omaa yllättävänkin edullisena..
No, onhan se rahaa ja tällaiselle P.A.:lle vielä enemmän, mutta elämä on..
Yleistä hintatasoa en tiedä, mutta jos se on vaan joku pieni ja yksinkertainen, niin alle 200 joka tapauksessa. Mulla maksoi 280 tää nyt otettu..

Eräilves
19.02.2014, 09:31
Itse pidin tuota omaa yllättävänkin edullisena..
No, onhan se rahaa ja tällaiselle P.A.:lle vielä enemmän, mutta elämä on..
Yleistä hintatasoa en tiedä, mutta jos se on vaan joku pieni ja yksinkertainen, niin alle 200 joka tapauksessa. Mulla maksoi 280 tää nyt otettu..

Hyvältä kuulostaa... Eli eikun miettimään lissää :D

ImacInnes
19.02.2014, 10:50
Ite olen joskus nuorenamiehenä tai vähän sitäkin nuorempana naputellut arpakuution vasempaan käteen ja tänävuona kun täytän 50v niin on tarkoitus mennä se siistimään ja mahdolisesti lisäämäänkin siihen jotain.
On jo sovittu asiasta tutuntutun tatuointi liikken kanssa.

Näin 50v ei enään tarvi ketään mielyttää kun työurakin rupeaa olemaan jo pikkuhiljaa alamäessä, niin voipi nahalleen tehdä mitä mielii ja nyt kun rupeaa olemaan hiljalleen tiedossa mitä haluaa.

t. Ismo Ämmä

lepa77
19.02.2014, 15:26
niskaan tuli kaksos poikien nimet kaiverrettua.

Hippanoppa
19.02.2014, 15:31
Onhan noita pari kappaletta tullut ajan myötä otettua ja kolmas on suunnitelmissa.

Molemmat on aika pieniä ja maksoivat 100€.

Murros
19.02.2014, 15:41
Mielstäni joku perus tribaaalikiekura on suhteellisen kökkö juttu.
Tatskalla pitäs olla aina joku merkitys tai viesti.
Itsellä on molemmissa olkavarsisssa jonkunlaiset raapustukset, toinen kuin 4v. raaputtama ja toisessa suhteellisen hyvän olonen.

Suosittelen Samia kuvan tikkaajaksi. Sillä taitaa olla nafti vuoden jono jos on vähänkin työteliäämpi kuva.
Linkkiä en viitti laittaa mutta netistä löytyy samin sivut nimellä
edit. Niin ja se parempi kuva.
http://www.ramin.fi/Kuvat/ramitattoo.jpg

-Captain-
19.02.2014, 16:15
tommone kuva tuli jokunen vuos sitten hommattua, tarkotus olis toiseenki olkapäähän joku raapustus ottaa jossai vaihees, kunhan varmistuu kuvan viimeistely.. hahmotelmat olemas vasta omas päässä :)

Turbo Isuzu
19.02.2014, 22:00
Kewwäämmällä tulee käsivarteen "Ascona B"

Ei siinä sen kummempia, isävainaalla oli n. 35 vuotta ympärivuotisena käyttöautona takavetonen Opel Ascona, oma ensimmäinen auto oli B Ascona ´79 ja nytkin niitä on omistuksessa kaksi kipaletta.

:)

Mojoman
19.02.2014, 22:53
Onhan tuota nahkaa tullut työkseen jo tovi tervattua.
PORTFOLIO (http://putka.galleria.fi/kuvat/ILE/) jota kyllä pitäisi hieman päivitellä..

wikke
20.02.2014, 08:05
PORTFOLIO (http://putka.galleria.fi/kuvat/ILE/) jota kyllä pitäisi hieman päivitellä..

Salaa harjoiteltu...

popo99
20.02.2014, 08:16

Päheitä kuvia!

ssuvik
20.02.2014, 10:49
Mojoman saa yyveetä.

Mojoman
20.02.2014, 11:21
Mojoman saa yyveetä.

Asun toistaiseksi Sveitsissä, mutta palailen kyllä Suomeen noin vuoden päästä.

ssuvik
20.02.2014, 12:28

Asun toistaiseksi Sveitsissä, mutta palailen kyllä Suomeen noin vuoden päästä.

No saat yyveetä vuoden päästä :D

Hautalintu
20.02.2014, 15:07
tommone kuva tuli jokunen vuos sitten hommattua, tarkotus olis toiseenki olkapäähän joku raapustus ottaa jossai vaihees, kunhan varmistuu kuvan viimeistely.. hahmotelmat olemas vasta omas päässä :)

Scania miehiä! Vai Pähkähullu Saabisti? :D

Itel on tos haaveis ollu nimimerkin mukainen olento hakkuuttaa vasempaan käsivarteen niin että levittyy lavan ja rinnan päälle myös.. pyrstö johonkin kyynärpään kohteelle ja pää johonkin kaulan tasolla.. eli pieni kuva ;)

Lord of flies
20.02.2014, 15:10

Taitaa Mojoman saada asiaksryntäyksen offipalstalta.
Kävi meinaan itelläkin mielessä että seuraavaa kuvaa teettään sulle, kerta realistisia kuvia haluat naputtaa.:)

-Captain-
20.02.2014, 15:45
Scania miehiä! Vai Pähkähullu Saabisti? :D

kyl tuo eka meni kohallee, Scania on ainoa oikee kuorma-auto, oon joutunu kyl valitettavasti ajamaa muillakin mut vaan yks voi olla paras :) ja onhan tuo oma kuljetusbussiki scania :)

saabismi on sairautta, ja siihe en oo sekaantunu enkä tuu sekaantumaa!

Mojoman
20.02.2014, 16:39
Taitaa Mojoman saada asiaksryntäyksen offipalstalta.
Kävi meinaan itelläkin mielessä että seuraavaa kuvaa teettään sulle, kerta realistisia kuvia haluat naputtaa.:)

No ryntäät käy minulle. :)
Teen toki kuvia täällä alppimaisemissakin, jos joku haluaa yhdistää lomailun ja nahan leimaamisen. Mutta tosiaan vuoden päästä olen taas mukana kuvioissa Tampereella. Nyt on taas aikaa harjoitella hieman lisää. Täällä käy aika paljon asiakkaita ihan suomestakin asti.

Hautalintu
20.02.2014, 17:16
kyl tuo eka meni kohallee, Scania on ainoa oikee kuorma-auto, oon joutunu kyl valitettavasti ajamaa muillakin mut vaan yks voi olla paras :) ja onhan tuo oma kuljetusbussiki scania :)

Ollaan samassa veneessä... There's only 1 true diesel V8! Scania \,,/

popo99
20.02.2014, 20:53

saabismi on sairautta, ja siihe en oo sekaantunu enkä tuu sekaantumaa!

noh noh pojat, eipäs pilata hyvää topiccia mauttomuuksilla...
nimimerkillä "ennemmin vaikka ivecolla" :D

Hautalintu
20.02.2014, 21:27
noh noh pojat, eipäs pilata hyvää topiccia mauttomuuksilla...
nimimerkillä "ennemmin vaikka ivecolla" :D

Laatutietoisuus ei näemmä istu jokaiseen ihmiseen... ;) TheEndOfOfftopic!

Nisseriina
22.02.2014, 11:10

EI EI EI JA EI POJAT! Kaanialla leikitään hiekkalaatikolla ja SISULLA tehään työt....kohta syttyy sota..savu haisee jo :D

Niin asiaan.Yksi tatuointi löytyy ja lisää havittelis kun sais oikee päätettyä mitä se olis..yks idea jo menny myttyyn mutta uusia miettiessä.

PunisherFIN
22.02.2014, 11:51
itellä ollu tuon vasemman puolen rinnuksesta peittävän lohikäärmeen lisäksi hakkuuttaa vastaavalle paikalle tiikeri, molempien katsoessa kivellä istuvaa pientä reppuselkästä koulutyttöä. tällekin on merkityksensä omassa elämässä ja se tyttö yllätys kuvastaa omaa muksua ja oon lohhari horoskoopiltani, eli isä vahtii tytärtään teemalla ois tarkotus mennä :D tietty oon mie niihin aatellu kaikenlaista pikkujuttua, mitkä sitten kuvastaa luonteenpiirteitä ja muitakin tapahtumia omasta elämästä, ei ole vaan eistyny suunnitelma nahkalle asti :o

-Captain-
22.02.2014, 17:22
EI EI EI JA EI POJAT! Kaanialla leikitään hiekkalaatikolla ja SISULLA tehään työt....kohta syttyy sota..savu haisee jo :D

sorrry OT mut pakko kommentoida..

valitettavasti oon joutunu sisullaki tekemää töitä mut ajomukavuus sama ku katujyrässä!!!! pari vuotta vanhaa sisua voi verrata johoki 3-sarjan scaniaa ajettavuudeltaa :)

Nisseriina
22.02.2014, 20:25
sorrry OT mut pakko kommentoida..

valitettavasti oon joutunu sisullaki tekemää töitä mut ajomukavuus sama ku katujyrässä!!!! pari vuotta vanhaa sisua voi verrata johoki 3-sarjan scaniaa ajettavuudeltaa :)

:D:D:D arvasin tämän siks piti iha piruuttaa vähä sohasta muurahaispesään.

Arpe
23.02.2014, 10:40
:D:D:D arvasin tämän siks piti iha piruuttaa vähä sohasta muurahaispesään.

Vähän ot, mut herkästi roihahti:)
Tuo Södertäljen uskonto on verrattavissa ääri-islamiin,yhtä ehdotonta:D:D

Hautalintu
24.02.2014, 03:24

Scania! <3 eiku... tähä piti vissiin kirjotella että aamen tai jotain...

Nisseriina
25.02.2014, 19:05

:D:D:D

ssuvik
25.02.2014, 19:18
http://cdn.memegenerator.net/instances/500x/46475749.jpg

mozlac
04.03.2014, 03:34
Terrrwe eli valaiskaapas tyhmää otin tuossa noin viikko sitten ekan kuvan ikina nahkalle, nyt on alkanu kutiseen niin vietävästi tirdän kyllä että kutina kuuluu paranemis prosessiin mut onko olemassa jotain salvaa mikä ehkäsis vähän paremmin sitä kun nyt oon käyttäny helosania... kuinka pitkään tää kutina oikeen jatkuu :D oisko pebanthen parempi ?

mozlac
04.03.2014, 03:39
Terrrwe eli valaiskaapas tyhmää otin tuossa noin viikko sitten ekan kuvan ikina nahkalle, nyt on alkanu kutiseen niin vietävästi tirdän kyllä että kutina kuuluu paranemis prosessiin mut onko olemassa jotain salvaa mikä ehkäsis vähän paremmin sitä kun nyt oon käyttäny helosania... kuinka pitkään tää kutina oikeen jatkuu :D oisko pebanthen parempi ?

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1897868_10152320869457318_1658373668_n.jpg

mozlac
04.03.2014, 03:40
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1/1897868_10152320869457318_1658373668_n.jpg

Piti linkittää naamakirjasta tää kuva kun en vieläkään osaa kovalevyltä laittaa kuvaa :eek:

Gary Grand
04.03.2014, 08:46
Bepanthenia olen ite pistänyt.. En tiedä miten hyvin salva toimii, mutta kyllähän se välillä kutisee.:D
Ihan pirusti..:mad:

-Captain-
04.03.2014, 09:46

Bepanthenia ite käytin alusta asti, toki kalliimpaa ku helosan mut myöskin parempaa iholle.. Joko on alkanu iho uusiutumaan? Ei kannata säikähtää sit ku kuoriutuu se ohut pintakerros pois.. Ja kannattaa ainakin muutaman kuukauden ajan rasvata aina suihkun jälkeen tosin ei siitä myöhemminkään haittaa oo..

Mojoman
04.03.2014, 09:52
Helosanin koostumus muuttunut sen verran, että ei suositella sitä enää kenellekkään. Beba-rasva parempi.
Kutinaan auttaa myös kelmun pitäminen rasvan pällä. Tässä tosin pitää käyttää maalaisjärkeä, eli muistettava se säännöllinen peseytyminen ja perus hygienia.

Murros
04.03.2014, 10:32
Bepanthenia ite käytin alusta asti, toki kalliimpaa ku helosan mut myöskin parempaa iholle.. Joko on alkanu iho uusiutumaan? Ei kannata säikähtää sit ku kuoriutuu se ohut pintakerros pois.. Ja kannattaa ainakin muutaman kuukauden ajan rasvata aina suihkun jälkeen tosin ei siitä myöhemminkään haittaa oo..

Oikein hoidettuna ei kuoriudu minkäänlaista kerrosta pois eikä tule mitään rupea.. Ei ainakaan multa eikä emännyydeltä kuoriutunu.

wikke
04.03.2014, 11:14
Päässyt kuivahtamaan jos kesii.

-Captain-
04.03.2014, 12:52
Oikein hoidettuna ei kuoriudu minkäänlaista kerrosta pois eikä tule mitään rupea.. Ei ainakaan multa eikä emännyydeltä kuoriutunu.

ei oo kuivanu ja hoidettu ohjeiden mukaan, ja kyllä tuo ihon pintakerros uusiutuu :)

en mie tarkottanu mitää semmosta kuoriutumista ku esim auringonpolttamat tms..

luepas kohta 9 : http://www.artlinetattoo.com/hoito.html

muitakin ohjeita:

http://www.tattooshop.fi/jalkihoito/
http://www.hismasterstattoo.com/fi/info

-Captain-
04.03.2014, 12:53
Päässyt kuivahtamaan jos kesii.

kuka mistää kesimisestä on puhunu?

Murros
04.03.2014, 12:58
ei oo kuivanu ja hoidettu ohjeiden mukaan, ja kyllä tuo ihon pintakerros uusiutuu :)

en mie tarkottanu mitää semmosta kuoriutumista ku esim auringonpolttamat tms..

luepas kohta 9 : http://www.artlinetattoo.com/hoito.html
Taidan ollla poikkeava kun sitä rupea ei tullu.
Puhun vain ja ainoastaan omasta kokemuksesta.
Tiedän että useilla on sitä rupea tullut mutta epäilen että ei ole jaksettu rasvata riittävän useasti ja kauan.
Turha tätä on vääntää tätä enempää.

wikke
04.03.2014, 13:57
kuka mistää kesimisestä on puhunu?

Minä. Mulla on muutamissa kohdissa kuivahtaessa kesinyt. Rupea ei ole koskaan tullut. Ranteista kaulaan ylävartalo inkitty.

mozlac
04.03.2014, 17:22

Juu kyllä on alkanu kuoriutuu se ylimääränen muste ihan siitä pintanahkasta, suihkun jälkeen kun rasvas niin sormiin jäin pieniä musteisia nahkasäikeitä :p mutta tiedossa oli että pintakerros uusiutuu.

wikke
04.03.2014, 18:25
ihan siitä pintanahkasta, suihkun jälkeen kun rasvas niin sormiin jäin pieniä musteisia nahkasäikeitä :p mutta tiedossa oli että pintakerros uusiutuu.

Tuota tuolla kesimisellä tarkoitin. Ja jos kuivahtaa, niin helpompi huomata.

Kipparille: http://www.tohtori.fi/?page=4069997&search=kesiminen Google haun ensimmäinen tulos, kun et nyt nähtävästi tajunnut mitä hain takaa.

-Captain-
05.03.2014, 08:36
Juu kyllä on alkanu kuoriutuu se ylimääränen muste ihan siitä pintanahkasta, suihkun jälkeen kun rasvas niin sormiin jäin pieniä musteisia nahkasäikeitä :p mutta tiedossa oli että pintakerros uusiutuu.

Tota mie tarkotin, itellä lähti kans rasvauksen yhteydes semmosii mustia pieniä "rakeita" siitä pinnasta.. Ja kunhan tuo on uusiutunut kokonaan niin väri on tasaisempi :)

Kala92
15.06.2014, 14:18
Hei onko kellään suositella tatuoijaa Helsingin alueelta, joka osaisi tatuoida turbon kuvan realistisesti nahkaan? Ideana turbo ja pieni tekstin pätkä reippaan kämmenen kokoisena. Haluaisi mahdollisimman realistisen kuvan.

vaiskitin
16.06.2014, 09:46
Hei onko kellään suositella tatuoijaa Helsingin alueelta, joka osaisi tatuoida turbon kuvan realistisesti nahkaan? Ideana turbo ja pieni tekstin pätkä reippaan kämmenen kokoisena. Haluaisi mahdollisimman realistisen kuvan.

Satyr Max Vantaalta... Löytyy ainakin facebookin kauttaa tolla nimellä taikka sitten SMX Underground INK.

mozlac
19.06.2014, 18:02
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10390155_10202994676845294_4380468785248286852_n.j pg

pee
22.06.2014, 19:38
Aika hyvä idea:

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=35&pictureid=157717

mozlac
23.06.2014, 17:34
Aika hyvä idea:

http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=35&pictureid=157717

Varsin hieno ajatus, kaveri tuumasi tuossa taannoin että jos värittömällä uv musteella tekis viikse mitkä näkyis ainoastaa ykerhoissa :D

NewJuhani
11.07.2014, 17:00
http://foreignlegion.info/2013/07/08/french-foreign-legion-tattoo/
Huvittava lainaus:

Which tattoos are inconvenient for the Foreign Legion?

* the*Nazi*and*racist*tattoo (Nazi-swastika,*A.Hitler,*Ku-Klux-Klan*for example)

* a*stupid*tattoo on your face/arms, even if it seems to be small
(if you have a little drop near your eye, you can try to join; if you have a vagina tattoo between your eyes or a penis tatoo on your arm, stay at home)

* a larger tattoo*across your face*(a genuine tribal tattoo is allowed in some cases)

So, can you join the French Foreign Legion if you have tattoo? Yes, except for those already noted. Be aware, as a legionnaire, you will represent the Foreign Legion during your service years. So, if you have a tattoo, look at it and ask yourself: “Will my tattoo harm the Legion in public?” If your answer is NO, do not worry and go to join in.

mozlac
10.02.2015, 02:09
Ai jumanklavita että kutisee... puol vuotta on viime leimasta aikaa ja olin kerinny jo unohtaa tässä ajassa että miten kuva alkaaaan kutiamaan muutaman päivän hakkaamisen jälkeen eikä saa raapia...

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/10389086_10153153118167318_9187791177570882765_n.j pg?oh=4b8578878a9dc37a611418a8d986105b&oe=55627B5D

hutikka
10.02.2015, 09:02

Tarkkana sitte mallikuvan kanssa ettei käy näin: https://www.riemurasia.net/kuva/Turbotatuointi/155128 :rolleyes:

Itellä vas. olkapäässä se "perus tribaalit" ja jin jang,otettu 2006 eikä merkkaa mitään.On vielä ne tribaalit epäsymmetriset ja muutenkin huonosti piirretty,lähinnä huvittaa vaan.Kunnon redneck tatska :D:D:D

Gary Grand
10.02.2015, 09:58
Ai hitto.. Oliskin hyvä vetästä joku 35A Bosch isolla selkään..:D:cool:
No, no, noo..:eek::eek::eek:

parin tunnin päästä olis aika seuraavan kuvan teolle..:p Ja sitten kutisee..:(

t0ny
10.02.2015, 23:44
Ranteista, kyynärpäihin liekit löytyy, toisessa sisäsyrjässä H-D teksti,moottori ja pääkallo jolla on brittiarmeijan kypärä päässä paskaks ammuttuna :D
ja toisessa teksti : Ride to Hell.

Ei ole mitään tarinaa tai muuta vastaavaa... Ite Piirrän paljon... Niin oon toteuttanut ihoon sitten kuvatukset mitkä on miellyttänyt... :)

wikke
18.03.2015, 19:13
Jumalauta että on pitkät jonot vähänkään nimekkäämmille/tunnustetummille laatu naputtajille!

Puolisko kävi audienssilla pariviikkoa sitten kuvan suunnittelun ja mitoituksen suhteen (1/2 selkäkuva) arvio oli että kesälle menee, mutta sai tuossa soiton suunnittelun suhteen ja tiedon että toukokuun lopussa olisi peruutusaika...

BigDane
18.03.2015, 19:33
Tuosta Boschista tuli mieleen, et kaveri otti rakkaudesta työhönsä ja lempi työkaluunsa vedoten 3M 120 tatuoinnin :D
Itselläni on oikea käsi kokonaan hakattu.. ns. "Hiha". On karppia, yakuza aihetta, lootuksen kukkasia, lohikäärmettä, samuraita ja tietysti hannya-maski. Olkavarsi värejä vailla valmis.. Projektiin menny täs vaihees pyöreesti kivuliaat 60h ja pari vuotta..
Joku kuitenkin kysyy, niin kyllä, kaikella on merkityksensä ja tuossapa "lukee" kuvakielellä koko elämän taistelut, voitetut ja hävityt jne..

wikke
18.03.2015, 20:54
No ei sinulla sitten ainakaan mikään tylsä tavan Suomi duunarin "Mein kampf" elämä tähän mennessä ole ollut...

Edit: Lisätty Pee taisteluun...

hitoy
18.03.2015, 21:14
Pk seudulta kaivataan hyvää tekijää!. Oikeesta kädestä löytyy suojelusenkeli ja vasurissa tribaali josta löytyy nimikirjaimet + roomalaisin numeroin syntymävuosi. 10 kuvaa kun on täynnä niin sit loppuu... ehkä..

wikke
18.03.2015, 21:30
Pk seudulta kaivataan hyvää tekijää!. Oikeesta kädestä löytyy suojelusenkeli ja vasurissa tribaali josta löytyy nimikirjaimet + roomalaisin numeroin syntymävuosi. 10 kuvaa kun on täynnä niin sit loppuu... ehkä..

http://www.hiddenbones.fi/

vexi4x4
19.03.2015, 08:37
http://www.hiddenbones.fi/

Verkkosivu ei ole käytettävissä

wikke
19.03.2015, 13:40
Kyllä se ainakin minulla klikatessa aukeaa...

vexi4x4
19.03.2015, 14:56
Kyllä se ainakin minulla klikatessa aukeaa...

juu joku kännykkähärö. aukee mullaki tietokoneella

FunJam
21.03.2015, 15:46
Perus inkkarisulkateema löytyy olkapäästä, hakattu -90 luvun lopulla ammattilaisella.
n. 15 vuotta piti ottaa seuraava, mutta en ottanut mitään paniikkia, kun ei oikeen löytynyt miellyttävää aihetta.
Viime vuonna naapuri hakkas muksujen (3kpl) kämmenten ääriviivat rintaan sydämmen päälle. Eikä edes hirveen nätisti, vaan tarkoitus oli saada ne näyttämään lasten piirtämiltä.
Seuraavan otan, kun taas keksin jonkun miellyttävän aiheen. Viikatemies pohkeessa on pyörinyt mielessä aika pitkään, mutta katsotaan.. :cool:

Mojoman
14.07.2015, 21:43
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6665&pictureid=178557

Tänään tuhertelin tämänkin projektin maaliin saakka.

hunter x
16.07.2015, 20:56
Aivan helkatin hieno!!!!

mehtämörö
16.07.2015, 21:52
oikeessa kädessä aika liki rystysistä olkapäähän, vasurissa yksittäisiä kuvia melko kattavasti, niskassa yks ja koivissa kolme yhteesä.
Ja suurin osa ei liity mihinkään omassa elämässä eikä ole mitään tosi heinoo tarinaa takana. Oikeessa kämmenselässä on käden luut, ranteesta kyynerpäähä liekit jotka on värjätty "väärin päin", kyyner päässä hämpyn seitti ja vieressä musta leski, olkapäässä tuollanen helvetin perkele jossa vähä kaikkea rojua. Niskas pääkallo jonka takana männät/kanget ristissä. Oikeessa pohkeessa luurangon käsi joka näyttää sentteriä. Toisella puolella jalkaa paavo pesusienen patrik jolla naulattu lankku otsaan. Vasemmassa pohkeessa teksti what is your major malfunction numbnuts. ja ja...nii ja vasemmassa kädessä on "jemmassa" karvinen pyjamassa ja pupu tohveleissa pitämässä kahvikuppia ja ajatus kuplassa teksti i hate mondays. ja ohan noita kaikkia muita mut noi on ne mitkä suoraa tulee mieleen :D

Mojoman
06.02.2016, 13:46
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=6665&pictureid=187983

Välillä jotain (keskeneräisiä) töitä esille tännekkin.

Kala92
06.02.2016, 13:52
Unohtunut ihan tämä topicci! Mut kesällä tuli tämmänen otettua.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5098&pictureid=187985

Pahoittelen kuvan asentoa :(

perkei
17.04.2016, 12:38
Onkos täällä kellään tietoa hyvästä ja kivasta tatskapaikasta jossakin Lohja/Vihti/Raasepori/Salo, eli siis kiinnostaisi nää maalaispuljut enemmän kuin piäkaupunkiin päin meno.
Sen verran täytyy rajata, että ensinnäkin joku taso täytyis kuitenkin olla ja toisekseen minkään moottoripyöräkerhon support-paikoihin en mene.
Näin ollen esim. mulle jo ehdotetut Antsu's Tattoo, Black Swan Tattoo ja Hell's Tattoo ei käy. :rolleyes:

vellihousu
17.04.2016, 13:22
Eikös nummelassa oo joku, olikohan Tapola?

perkei
17.04.2016, 14:26
No se on näitä Support 81, eli ei jatkoon.
Edit: onko Kirkkonummen tilanne mikä?

vellihousu
17.04.2016, 15:31
No se on näitä Support 81, eli ei jatkoon.
Edit: onko Kirkkonummen tilanne mikä?

Jaa a. Vuosia sitten ainakin masalassa oli pätevä hakkaaja, ainakin kaverit siellä kovasti kävi.
Itehän en näijen päälle mitää ymmärrä.