View Full Version : Myydään XJ 2.1TD purkuun
Tommonen -90:nen XJ 2.1 Rellun turbodieselillä menee purkuun, osa osista jo mennyt (kun on kimppa-purkuauto), toistaiseksi melko täydellinen auto, perjantaina alkaa tosipurku, kunhan kimpan osapuolet tulee ottamaan omansa, kaikkea ylimääräistä, mitä tuohon jää, voi kysellä.... Ja voi kysellä muutakin... o4oo-812 535
... ja niitä hintoja esiin - kiitos !
No vaikeahan noita on hinnoitella, riippuen osasta 1 euro - 1000 euroa.... Jonkun ruuvin tai prikan saa ihan vaikka sentillä...
Noh, eikös ole mitään tarpeita XJ-koppaisiin, eipä tartte noita sitten enempää enää purkaa....
Mikä jakoloota?
Dieselissä on aina XJ:ssä NP-231
Mulla saattas kans kiinnostaa tuo jakis mutta tarvis olla c-malli, vai onnistusko tohon vaihtaa se sisäänmeno ratas 27-booriseksi?
Mulla saattas kans kiinnostaa tuo jakis mutta tarvis olla c-malli, vai onnistusko tohon vaihtaa se sisäänmeno ratas 27-booriseksi?Kelpaiskos sulle NP-233C?? Olis yksi sellainenkin...
Kelpaiskos sulle NP-233C?? Olis yksi sellainenkin...
Aivan uus tuttavuus mulle, mutta kelvannee seki jos 2,7 tai hitaampi välitys ja 27-boorinen sisäänmeno. Mitä eroa 231C:hen tai 241C:hen? Onko mekaaninen vai sähkönen ohjaus? Minkä hintanen? Laita vaikka YV.
Aivan uus tuttavuus mulle, mutta kelvannee seki jos 2,7 tai hitaampi välitys ja 27-boorinen sisäänmeno. Mitä eroa 231C:hen tai 241C:hen? Onko mekaaninen vai sähkönen ohjaus? Minkä hintanen? Laita vaikka YV.On sähköinen ohjaus, spooreista en osaa vielä sanoa, pitää laskea...
On sähköinen ohjaus, spooreista en osaa vielä sanoa, pitää laskea...
OK, vähän arveluttaa laitta tuota sähköä tuonne auton alle, mutta lienee muutettavissa mekaaniseksikin. Mutta laskeppa splinet ja laita hinta.
-Janne-
OK, vähän arveluttaa laitta tuota sähköä tuonne auton alle, mutta lienee muutettavissa mekaaniseksikin. Mutta laskeppa splinet ja laita hinta.
-Janne-Oliskohan 27 spoorinen ja hinta sama kuin tolla toisella, projektilaatikot on ton hintaisia, ihan niinkuin runkoveloitus on nettikaupassa koskien noita tehdaskorjattuja jakolaatikoita....
Jakis on mun. Kato listaa!
Jakis on mun. Kato listaa!
Juu, niinhän mä teinkin ;)
Pahus, huomas kermele, että yritin myydä sen omaisuutta...... :) :) :) ;)
Löytyykö etukardaani ja mihin hintaan?
Löytyykö etukardaani ja mihin hintaan?Ei oo sitäkään...