J0nttu
04.06.2013, 13:35
Projekti Rusinalaiva
Tuli ostettua tommonen rusinalaiva ja saada se leimalle pienellä budjetilla. Noh homma lähti sitten vähän hanskasta tässä on viime syyskuusta blazzun matka tähän päivään:
-Ostopäivän jälkeen auto lähti vallilan takomolle että saatiin rusinalaiva kulkemaan suorassa eli uudet jäykemmät lehtipakat taakse
-Uusi nokkapelti, konepelti ja sisälokarit lahdesta
-Uudet ovet luovutti Suburban nurmijärveltä ja toisen lokasuojan
-South West Tradista ostin uuden ulkolokasuojan toiselle puolelle
Kun oltiin pellit saatu kuntoon, laitoimme kaverin kanssa sähköt toimimaan, takajarrut uudet jouset ja kengät.. ei muuta ku leimalle. Noh takajarrut eivät toimineet yhtään ja hetken tutkiessamme selvisi että vetarin stefa oli antanut periksi. Noh peräkoppa auki ja sieltähän paljastu paljon muutakin. Perän lukosta oli hampaita kadonnut ja veti aivan viimesiä. Hetken aikaan etsiskellen eikä sopivaa varaosaa löytynyt, sain kaverilta väliaikasen taka-akselin joka on tälläkin hetkellä alla. Päätin siis tilata amerikasta uuden eatonin perän, uudet vetarit, laakerit ja iskarit. Vanha akselikoppa on hiottu ja maalattu vasaralakalla.
-Auto on hiottu sisältä ja maalattu nyt happomaalilla, pohja on hitsattu.
Tuli ostettua tommonen rusinalaiva ja saada se leimalle pienellä budjetilla. Noh homma lähti sitten vähän hanskasta tässä on viime syyskuusta blazzun matka tähän päivään:
-Ostopäivän jälkeen auto lähti vallilan takomolle että saatiin rusinalaiva kulkemaan suorassa eli uudet jäykemmät lehtipakat taakse
-Uusi nokkapelti, konepelti ja sisälokarit lahdesta
-Uudet ovet luovutti Suburban nurmijärveltä ja toisen lokasuojan
-South West Tradista ostin uuden ulkolokasuojan toiselle puolelle
Kun oltiin pellit saatu kuntoon, laitoimme kaverin kanssa sähköt toimimaan, takajarrut uudet jouset ja kengät.. ei muuta ku leimalle. Noh takajarrut eivät toimineet yhtään ja hetken tutkiessamme selvisi että vetarin stefa oli antanut periksi. Noh peräkoppa auki ja sieltähän paljastu paljon muutakin. Perän lukosta oli hampaita kadonnut ja veti aivan viimesiä. Hetken aikaan etsiskellen eikä sopivaa varaosaa löytynyt, sain kaverilta väliaikasen taka-akselin joka on tälläkin hetkellä alla. Päätin siis tilata amerikasta uuden eatonin perän, uudet vetarit, laakerit ja iskarit. Vanha akselikoppa on hiottu ja maalattu vasaralakalla.
-Auto on hiottu sisältä ja maalattu nyt happomaalilla, pohja on hitsattu.