Morjenz
01.06.2013, 11:40
Pikkusipistelyllä veikeä katuauto. Ensimmäiset testilenkit käyty heittämässä ja kaikki tuntuu pelaavan hienosti.
Ennen rekisteröintikatsastusta tulee pissapoika kiinnittää konehuoneeseen ja kuskin etulattia vaihtaa (korjaspala hommattu)
Myyn mieluiten rekisteröitynä, muutoskatsastettuna ja moottori säädettynä (säädettävissä myös RE85 polttoaineelle)
Sitten sitä tekniikkalistaa, jotain varmasti unohtui, joten älä pelkää ottaa yhteyttä.
- B21ET lohko, porattuna 92,47mm kokoon, dekkitaso plaanattu
- Männät Mahlen taotut
- Sten Parner Motor H-profiilikiertokanget
- Uudet punametallilaakerit ja tiivisteet
- Bofors tykkiteräs kampiakseli
- Ruotsissa portattu 531 kansi, r-seetit ja k-linerit
- Ruotissa valmistettu noin 12mm nostolla oleva nokka-akseli
- Tommis Billet säädettävä alumiini nokkapyörä
- Pakosarja TIG-hitsattu jaetulla kollektorilla ja ulkoisen hukkaportin lähdöllä (eteen ylös)
- Toritech 60mm hukkaportti
- Ahdin Holset HX40 Super #14
- Pakoputkisto 4" alusta loppuun yhdellä isolla vaimentimella
- Ahtoilmanjäähdytin Scania kuorma-autosta muokattuna
- Suuttimet 1200cc Trickflow (120lbs/hr, 2,2ohm)
- Suutintukki Billetkiskosta koneistettu
- Moottorinohjaus Megasquirt todella fiksulla johtosarjalla
- Laajakaistalambda PLX mittareineen
- Polttoainepumput 2x 044 Bosch
- Isot teräspunosletkut, AN-liittimet, y-block, pestävät rosterisuodattimet ym (Kestää RE85:sella ajoa)
- Jaz Racing Fuel Cell turvatankki vaahdolla
- Polttoaineenpaineensäädin Aeromotive mittarilla
- Hukkakipinäpuola, VR-anturi, triggerilevy + muunninpiiri
- Accel kilpatulpanjohdot
- Ahtimen öljynkiertoletku teräspunosletkuin
- Öljynjäähdytin, ryöstölaippa, tiivisteet ja uudet letkut
- Sähköflekti
- Optima Yellow Top akku takakontissa tukevassa telineessä
Voimansiirrosta tiehen vastaa:
- Teräsvauhtipyörä Pasi Ojennus PO-metalli
- AP-Racing 240mm kisa-asetelma Ford Mustang (väännönkesto noin 800-900Nm, puristusvoima 1850kg, todella looginen käytökseltään)
- Nelilapainen jousittamaton sintterilevy
- GT-corollan painelaakeri ja ulostuova holkki
- M90 vaihteisto vahvistehitsattuna, uudet öljyt ja tiivisteet
- Järeä vaihteiston tukipalkki järeällä kumilla
- Vaihdevälinlyhennin ja kestävä keppiteline
- Kardaani Ko-Met OY
- 1031 akseli, Teknodurilla maalattuna
- Powertrax tasauspyörästönlukko (veto päällä 100%, silti hyvä ajaa kadulla)
- Perässä uudet laakerit ja tiivisteet
- Hardynkiekko kardaanissa
Ja jottei homma menisi pelkäksi sutimiseksi:
- Rallyracen huoltamat R-sport etuiskarit (Group A rataluokasta)
- AVO säädettävät 16 naksuset takaiskarit
- Madallusjousisarja
- Uudet yläjousilautaset
- IPD säädettävä Panhard tanko
- IPD säädettävät ylätukivarret
- Polyuretaanipuslat taka-akselilla
- Polyuretaanipuslat etutukivarsissa
- Sinkityt etutukivarret
- Boxatut ja maalatut takatukivarret
- Ulosjoustonrajoittimet
- Turbomallin kallistuksenvakaajat
- Uudet jarrusatulat
- Uudet jarrulevyt
- Asennussarjat ja palat
- Uudet jarrulinjat
- Jarrukilvet
Korikin on vielä asiallisessa kunnossa, vaatii pohjatyöt ja maalauksen, jos siistin haluaa. Pientä vetelyä maalipinnassa, ei tosin vaikuta moottorin lyöntiin :)
- Group-A rataluokan takasiipi maalattuna
- Kirkkaat takavalot
- Merkitön maski
- Lukkopesät poistettu
Vanteet ja renkaat:
- 2kpl 8x15 valkoista Revolution rallivannetta, jako 5x108, ET 0, teräskartioin ja suorasovitteinen keskireikä, kumeina Toyon 215/45/15 sporttikumit, joissa vielä hyvin pintaa.
- 4kpl 1000km ajetut nastarenkaat Volvon alkuperäisvantein
- 2kpl 15" aidot Virgo alumiinivannetta iskemättömillä 235/60/R15 Mickey Thompson ET Street Radial kiihdytysrenkailla (nämä lisähinnasta mukaan)
-2kpl 15" aidot Virgo alumiinivanteet matalavierintävastuksen 185/65/R15 renkailla varttimailiajoa varten eteen
Mukaan saa FHRA 8,5 sekunnin nopeusvaatimuksen täyttävän turvakaarikehikon, nyt paikalla asiallisessa kunnossa oleva sininen sisustus
Suora kauppa ensisijainen, vaihtoakin saa toki tarjota.
Hintapyynti: 10 600 €
Ilkka / 0503070063 / Klaukkala
Tässä linkki myynti-ilmoitukseen ja kuviin:
http://www.nettiauto.com/volvo/242/5620781
Ennen rekisteröintikatsastusta tulee pissapoika kiinnittää konehuoneeseen ja kuskin etulattia vaihtaa (korjaspala hommattu)
Myyn mieluiten rekisteröitynä, muutoskatsastettuna ja moottori säädettynä (säädettävissä myös RE85 polttoaineelle)
Sitten sitä tekniikkalistaa, jotain varmasti unohtui, joten älä pelkää ottaa yhteyttä.
- B21ET lohko, porattuna 92,47mm kokoon, dekkitaso plaanattu
- Männät Mahlen taotut
- Sten Parner Motor H-profiilikiertokanget
- Uudet punametallilaakerit ja tiivisteet
- Bofors tykkiteräs kampiakseli
- Ruotsissa portattu 531 kansi, r-seetit ja k-linerit
- Ruotissa valmistettu noin 12mm nostolla oleva nokka-akseli
- Tommis Billet säädettävä alumiini nokkapyörä
- Pakosarja TIG-hitsattu jaetulla kollektorilla ja ulkoisen hukkaportin lähdöllä (eteen ylös)
- Toritech 60mm hukkaportti
- Ahdin Holset HX40 Super #14
- Pakoputkisto 4" alusta loppuun yhdellä isolla vaimentimella
- Ahtoilmanjäähdytin Scania kuorma-autosta muokattuna
- Suuttimet 1200cc Trickflow (120lbs/hr, 2,2ohm)
- Suutintukki Billetkiskosta koneistettu
- Moottorinohjaus Megasquirt todella fiksulla johtosarjalla
- Laajakaistalambda PLX mittareineen
- Polttoainepumput 2x 044 Bosch
- Isot teräspunosletkut, AN-liittimet, y-block, pestävät rosterisuodattimet ym (Kestää RE85:sella ajoa)
- Jaz Racing Fuel Cell turvatankki vaahdolla
- Polttoaineenpaineensäädin Aeromotive mittarilla
- Hukkakipinäpuola, VR-anturi, triggerilevy + muunninpiiri
- Accel kilpatulpanjohdot
- Ahtimen öljynkiertoletku teräspunosletkuin
- Öljynjäähdytin, ryöstölaippa, tiivisteet ja uudet letkut
- Sähköflekti
- Optima Yellow Top akku takakontissa tukevassa telineessä
Voimansiirrosta tiehen vastaa:
- Teräsvauhtipyörä Pasi Ojennus PO-metalli
- AP-Racing 240mm kisa-asetelma Ford Mustang (väännönkesto noin 800-900Nm, puristusvoima 1850kg, todella looginen käytökseltään)
- Nelilapainen jousittamaton sintterilevy
- GT-corollan painelaakeri ja ulostuova holkki
- M90 vaihteisto vahvistehitsattuna, uudet öljyt ja tiivisteet
- Järeä vaihteiston tukipalkki järeällä kumilla
- Vaihdevälinlyhennin ja kestävä keppiteline
- Kardaani Ko-Met OY
- 1031 akseli, Teknodurilla maalattuna
- Powertrax tasauspyörästönlukko (veto päällä 100%, silti hyvä ajaa kadulla)
- Perässä uudet laakerit ja tiivisteet
- Hardynkiekko kardaanissa
Ja jottei homma menisi pelkäksi sutimiseksi:
- Rallyracen huoltamat R-sport etuiskarit (Group A rataluokasta)
- AVO säädettävät 16 naksuset takaiskarit
- Madallusjousisarja
- Uudet yläjousilautaset
- IPD säädettävä Panhard tanko
- IPD säädettävät ylätukivarret
- Polyuretaanipuslat taka-akselilla
- Polyuretaanipuslat etutukivarsissa
- Sinkityt etutukivarret
- Boxatut ja maalatut takatukivarret
- Ulosjoustonrajoittimet
- Turbomallin kallistuksenvakaajat
- Uudet jarrusatulat
- Uudet jarrulevyt
- Asennussarjat ja palat
- Uudet jarrulinjat
- Jarrukilvet
Korikin on vielä asiallisessa kunnossa, vaatii pohjatyöt ja maalauksen, jos siistin haluaa. Pientä vetelyä maalipinnassa, ei tosin vaikuta moottorin lyöntiin :)
- Group-A rataluokan takasiipi maalattuna
- Kirkkaat takavalot
- Merkitön maski
- Lukkopesät poistettu
Vanteet ja renkaat:
- 2kpl 8x15 valkoista Revolution rallivannetta, jako 5x108, ET 0, teräskartioin ja suorasovitteinen keskireikä, kumeina Toyon 215/45/15 sporttikumit, joissa vielä hyvin pintaa.
- 4kpl 1000km ajetut nastarenkaat Volvon alkuperäisvantein
- 2kpl 15" aidot Virgo alumiinivannetta iskemättömillä 235/60/R15 Mickey Thompson ET Street Radial kiihdytysrenkailla (nämä lisähinnasta mukaan)
-2kpl 15" aidot Virgo alumiinivanteet matalavierintävastuksen 185/65/R15 renkailla varttimailiajoa varten eteen
Mukaan saa FHRA 8,5 sekunnin nopeusvaatimuksen täyttävän turvakaarikehikon, nyt paikalla asiallisessa kunnossa oleva sininen sisustus
Suora kauppa ensisijainen, vaihtoakin saa toki tarjota.
Hintapyynti: 10 600 €
Ilkka / 0503070063 / Klaukkala
Tässä linkki myynti-ilmoitukseen ja kuviin:
http://www.nettiauto.com/volvo/242/5620781