View Full Version : Pitää olla V8: Eli tarinaa yhden Blazerin kunnostuksesta.
kelervotti
01.05.2013, 21:02
:)Elikä aloitan projekti tarinan jonka toivon kestävän korkeentaan vuoden tän auton osalta, yksilöhän on -77 chvy Blazeri jaka nähnyt mailmaa sen verran että jotain satunnaisia osia joutuu lainaamaan vara osa autoista, tekniikka koostuu Moparin osista liki kokonaan eli 440cid/TF727 jakolaatikko 208 tai 203 akselit "jotka ei vielä ole kotona mutta kauppa sovittu" dana 60/70 dodgesta, vapun kunniaksi liki puhallukseen valmis blazeri pääsi kuviin paljon enempää siintä ei ollut säästettävää:D
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=5862&pictureid=129443
Renegade
01.05.2013, 21:18
Niin pitääkin olla V8! Toi lihalaatikko näyttää kyllä pikkulohkolta...:D:D:D Runkohan näyttää jopa kohtuu terveeltä, miltäs kori näyttää..?
Renegade
02.05.2013, 10:16
Eli vanhasta ei jäänyt sitten sitäkään jäljelle...:confused: No hyvähän se on että löytyy vaihtoehtoja! Onnea projektiin!:)
Tommosia koneita tein toissa talvena pari kun saatu olemaan osia kotona toinen menee tuohon meijä Plymouht Dusteriin mutta toinen on tarkoitus kevyesti muokata tuohon Blazeri projektiin sopivaksi ja varmaan kaasarin tilalle rakentaa jonkinlainen ruisku systeemi annostelemaan soppaa, vaihteistokin pitää vielä käyttää vähän auki ja vaihtaa ulostulo akseli lyhyempään, turbiiniakin pitää miettiä uudestaan paremmin tuohon käyttöön sopivaksi samoin nokan vaihdan koneeseen sekin onneksi on kotona valmiina pitää vaan laskeskella noita puristuksia uudelleen hypää helposti käyntipaineet korkeeksi kun loiventaa nokkaa mut se on sen ajan ongelma.
ei se haittaa yhtään jos ne johonki yli kympin menee, ajat viinalla sitte vaan....
suosittelen gm: omaa tbi:tä, ei olisi ihan niin herkkä kaikelle mitä offitouhuissa tulee vastaan...
Se vois olla ihan hyvä ja halpa vaihto ehto mut miten lie sitä sais niin paljon härrätyy et soppa riitäs tuolle toi pienempikin kone 512cid läppärungonhan vois tehdä 1050 dominaattorin raadosta ja ostas sopivat suutime Ebayn ihme mailmasta :rolleyes:
no sullahan oli toi tunnel rami jo valmiiksi, laittaa kaks 454:n läppärunkoa, odLtä löytyy kyllä tekiä sitte sopivalle promille siihen.
Aivan sillonhan siinä tulis toi korotettu ilman otto mikä kuulemma on tärkee;)
Tota ruisku asiaa pitää tosiaan kysellä tuolla OD puolella, et sais sellasen mahdollisemma yksinkertasen pommin varman ja liki kaasaria vastaavan, toi 2x454 läppärunko suutimineen vois hyvinkin pelittää jos löytäs amerikan ihmemaasta valmiin tarvike johtosarjan ja jonkun perus tbi ohjelmoitavan boksi aihion.
kattele ainakin Janiluo ja sporttruck nimimerkkien juttuja tbi:stä
MotorPsycho
04.05.2013, 09:03
megaguirt 1 esim. liittimet nipeli tepolta ja loput myyntipalstoilta. minullakin olis periaatteessa joutava 454 läppärunko.ei kylläkään ole muuta kuin runko eli ei suuttimia. jos sytytystä ei laita mukaan moottorin ohjaukseen niin ei jää kuin polttoainekarttojen ym teko.
MotorPsycho
05.05.2013, 17:58
Joskus aijemminkin olen tuota megaa tutkinut ihan kelpo hinta laatu suhde ja sytkää ei ole tarkoitus tuohon yhdistää, jos uuden ostan niin sellasen version mihin saa laajakaista lamdan suoraan kiinni, miulla on Finn Boostin laajakaista mittari millä voi joihinkin vanhempiin siirtä tietoa sisään tuossa mittarissa on datalockeri itsessään ja sen tiedon voi siirtää ja uudempiin bokseihin voi syöttää kokoajan tietoa mitarin kautta.
pitäisi tuohon ykköseenkij saada kiinni. minulla innovate ja mega ykkönen menossa tuohon corveten tpi moottoriin ja se sit camaroon.
Gary Grand
27.05.2013, 07:25
Makoisan näköistä tavaraa alkaa tontille kertymään..
Ei sua sattuisi kiinnostamaan täysin ruosteeton Blazerin kori?
Itsellä tuntuu tuo kalusto päivittyvän koko ajan maantieystävällisempään suuntaan(-90-97 alkaa kaluston valmistusvuodet olla..), niin taitaa Blazerin koppa jäädä hunningolle :(