View Full Version : O: Renkaat suzukiin
Mallia all terrain, eli ei mitkään mutahirmut mutta kuitenkin vähän vakiorenkaita karkeammat. Tällä hetkellä alla 205/70(tai 75?), kaikki siitä isommat kiinnostaa. Kunto saisi olla kohtalaisen hyvä, ja hinta todella hyvä. Ja vannekokohan on 15". Ja jos vielä löytyy jostain pk-seudulta tai lähimailta niin plussaa.
Tarjouksia tähän alle tai vaikka sähköpostiin, hannu5(*at*)luukku.com
HEKULIINI
30.05.2005, 07:16
Cooper Discoverer AT 31/10,5/15. Pintaa kahdessa 6mm ja kahdessa 8mm h.150€. Puh: 044-5486098. Renkaat Porin lähistöllä.
--Koskahan sitä aikuistuis, ettei tarttis muitten hävetä???--
....o_o_o_o
./| ,[_____],
|¯¯¯L--O|||||||O
()_)¯()_) ¯¯¯ )_)
^^Leikkiauto^^
Proom! Proom!
Eli unohdin sitten tietenkin laittaa että maksimikoko on se 235/75, minkä kuulemma saa vielä ilman muutoskatsastusta.
235/75 r15 on suurin koko minkä saa muutoskatsastettua suzukiin.
Hapella pääsee... ja työntämällä loput
Näinkö on? AKE:n sivuilta:
"
Renkaiden ja vanteiden muutokset
Lmp auton rakenteen muuttamisesta 23.10.1998/779, luku 3, 10 §:
Vanteiden vaihdon seurauksena akseliston raideväli saa muuttua enintään 30 mm alkuperäiseen verrattuna, ellei auton valmistaja muuta ilmoita.
Auto on muutoskatsastettava, jos:
vanteen nimellishalkaisija poikkeaa alkuperäisestä yli 26 mm
renkaan leveys poikkeaa alkuperäisestä yli 30 mm
"
Eli mä käsitin että jos pysytään noiden lukujen sisällä niin ei tarvitse muutoskatsastaa.
no jos sulla on otteessa 205/70 niin silloin taitaa mennä tuo 235/75 r15 ilman muutoskatsastusta. Samuraissa taitaa olla tämä koko otteessa mutta sj suikissa 185 tai 195 leveet renkaat vakiona.
Hapella pääsee... ja työntämällä loput
Ahaa, sitä meinasit. Enpä itseasiassa ole katsonut mitkä on otteessa, mutta alla on nyt 205/75 ja niillä on viimeksi katsastettu, eli kaipa ne myös otteessa on...ja malli on siis juurikin samurai.
Mulla on nuo Cooperit "tyrkyllä".
http://www.petrisimolin.com/ThePalsta/topic.asp?TOPIC_ID=15971
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään.
http://offroad.eimihikaa.com
quote:
Mulla on nuo Cooperit "tyrkyllä".
Joo, kattelin kyllä vähän jo noita. Minkälainen se vuotokohta on?