Kirjaudu sisään

View Full Version : Onko HJ:n ja LJ:n simpukat samat?

Jare
03.04.2013, 20:18
Eli sopiiko HJ:n simpukka LJ:n runkoon ja sopiiko ohjausvarret/rattiakseli myös??? Vai onkos niissä jotakin eroa. Kuulemma vanhan Radical Cruiserin ohjaus alkanu temppuileen.....nyt jo:p Ilmeisesti simpukka olis rikki, en tosin vielä ite ole ehtiny asiaa toteamaan, mutta luotetaan saatuihin tietoihin:rolleyes::D:D

tapsa4x4
03.04.2013, 21:06
Simpukka on erinlainen läjässä kuin hoojiissa ja myös kääntövarsi on erinlainen. Ja hj 60 on eri kiinnitys jako kuin 61:ssä

Arpe
04.04.2013, 19:40
Miul on läjässä paikallaan Hj:n simpukka. Rattiakseli sopii,eli poori on sama. Kääntövarsi sopii läjän simpukasta eli ulostuloakselin poori on sama.
Muistaakseen kaks kiinnityspulttia sopii paikalleen suoraan,mut kahen pultinreikää pitää hiukan avartaa,eli pulttijako ei oo identtinen.
Sitä ei tarina kerro onko tuo simpukka 60 vai 61 mallista,eli jos noiden kesken on viel jotain eroa pulttijaoissa?

Jare
05.04.2013, 06:56
Ok. Eli voi olla, että käy simpukat ristiin tai sitten ei. Vellu kun ei aivan tarkkaan muista Radicalin historiaa, mutta muisteli, että siellä saattais olla ehkä HJ:n simpukka. Ainakin yhdestä simpukasta olivat ajaneet ulostulo akselin poikki, kun poika oli hieman harjoitellu ajamista:D

Henkka85
14.11.2013, 08:40
Minua kiinnostais kans onko hj60 ja lj70 simpukoissa muuta eroa ku kiinnitys ja tuo varsi?
selvisikö Jarelle asia, minkä simpukan laitoit? Onko voimassa mitään eroa?

Olis tohon Suzuki rojektiin tulossa hj60 simpukka, katotaan passaako.

Jare
14.11.2013, 10:56
Minua kiinnostais kans onko hj60 ja lj70 simpukoissa muuta eroa ku kiinnitys ja tuo varsi?
selvisikö Jarelle asia, minkä simpukan laitoit? Onko voimassa mitään eroa?

Olis tohon Suzuki rojektiin tulossa hj60 simpukka, katotaan passaako.

Tää rojekti on ilmeisesti edelleen vaiheessa.....eli auto kun ei enään ole mulla "huoltovastuussa", niin ei ne ole tainnu vielä "ehtiä" sitä vaihtaan:D