PDA

View Full Version : IPadi ei pääse tänne


Porvoon Hilma
26.03.2013, 22:03
mikähän mulla on vikana kun iPadi heittää sen ilmoituksen la-aamulta klo 0547 eikä pääse palstalle. Pöytäkoneella ja tällä puhelimella pääsee, mutta miksei iPadilla ?

Edelleen tulee sama ilmoitus ja nyt tulee database-errorkin. Tuolla iPadilla pääsee kyllä vaikka minne muualle. Missä vika ?
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat.

Arctic Rhino
26.03.2013, 22:20
En tiedä muuta sanoa kuin että itse olen tässä ipad 2 retinalla nyt ja hyvin toimii. Kokeilit varmaan dasboottia?

Joskus selainhistorian tyhjentäminen auttaa myös pikkuongelmiin.


-Joel

Porvoon Hilma
27.03.2013, 08:24
En tiedä muuta sanoa kuin että itse olen tässä ipad 2 retinalla nyt ja hyvin toimii. Kokeilit varmaan dasboottia?

Joskus selainhistorian tyhjentäminen auttaa myös pikkuongelmiin.


-Joel

Kiitos,

selainhistorian tyhjäys ei auta, edelleen tulee joko se ilmoitus 5:47 huollosta tai sitten database errorista. :( tää on onkelma, koska oon selaillut palstaa jo pitkään iPadilla ja nyt se ei enää toimi :(

jospa arvon modet / gurut keksisi jotain sitten kun ehtivät, ei tää nyt niin akuuttia ole, pääsen tänne kuitenkin jotenkin :)

Porvoon Hilma
02.04.2013, 21:42
ei toimi edelleenkään, mutta voihan tuo iPadikin olla jotenkin riza... Ihan kaikkialle muualle se vaan menee, mutta ei tänne. Harmillista. Oiskohan sille joku isompi bootti tarpeen ?

lavanelikko
02.04.2013, 23:11
ei toimi edelleenkään, mutta voihan tuo iPadikin olla jotenkin riza... Ihan kaikkialle muualle se vaan menee, mutta ei tänne. Harmillista. Oiskohan sille joku isompi bootti tarpeen ?

Valitettavasti ei osaa sanoa mikä auttaisi ongelmiin, mutta omalla iPadilla ja iPhonella palsta rokkaa vallan loistavasti. Koitapa tyhjentää kaikki mahdollinen (historia, googles, jne...) netin historiasta. Itellä joskus auttoi johonkin toimivuus ongelmiin. Ja jos ei muuta niin palauta tehdasasetukset ja päivitä softa uusiksi... Kyllä se siitä...

Porvoon Hilma
03.04.2013, 17:02
Kiitos vinkeistä.

Resetoin laitteen ja nyt taas pääsee... Sorry vaan kaikki, saatte taas kärsiä mun postauksista :)