View Full Version : bj:n päästöt korkeat
ny meni käsi päähän.leimamies mittas 8 kertaa 9,22 6,86 4,63 5,93 4,76 3,84 3,92 3,67. **hylätty** jyvä on 3.4d -81.voiko ite tehä asialle mitään? ei ollu ihan tasanen käynti ku anto happee koneeseen.antakaa vinkkejä pliis!!
suuttimet loppu jos käy paukkumaan yläkierroksilla kärjet vaihtoon ja painelevyt sekä suihkun säätö niin taas toimii eikä rötää ylhäällä.
"näin se homma etenee"
mistä osat kantsii hankkia,onko kalliita ja onks ne helppo vaihtaa?
Ahosensetä
24.05.2005, 18:14
Tyhmä kysymys: Miksi savutus vähenee (melkein) joka yrityksellä, jos suuttimissa on oikeesti vikaa?
Ainakin noi 5 ensimmäistä ovat olleet palotiloista ja pakokanavasta irtoavaa nokea. Kannattaisiko vielä tehdä seuraava koe: Aja kuumalla koneella kovalla kaasulla muutama kilometri ja mene mittaukseen (vaikka toiselle konttorille pelkkään päästömittaukseen, 22 e ainaski Turussa) ja jos saat kelvolliset arvot, niin näyttämään sitä lappua ensimmäiselle konttorille.
T, Antti
Tai käyt dieselkorjaamolla hakemassa hyväksytyn lapun. Ainakin täälläpäin ryntäytetään kunnes kelpaa, jos lukemat kokoajan paranee!!
Jeep Wagoneer Limited w/360V8 + TH-400 + Quadra-Trac !!!!
Jeep Comanche p/u w/4.0 + Aisin Warner 4 + New Process 231 !!!!
Asiaa sivuten... tiedoksi BJ40 omistajille kuka ei satu vielä tietämään, B-padan savutusarvo (k) maksimi on tavallisesta imukoneen ylärajasta 2.5 poiketen 3.0. Mutta 3B:ssä raja on tuo normaali 2.5.
voiskohan syöttöä pienentää?? myös huippu kierroksia voi olla turhan paljon..!!
Note! This message was posted anonymously!
kaveri käski laittaa syöttöö pienemmälle ja ei ku konttorille ja läpi meni.autosta tuli aikas laiska mutta väänsin syötön takas heti konttorin pihassa.kai ne suuttimet olis hyvä joskus tsekata.kiitos kaikille!