Gary Grand
23.05.2005, 13:55
Otsikon mukainen kitka"lukollinen" taka-akseli.
(tuho)Poltetusta autosta, akselissa ei vikaa vain maalit yläpinnalta kärähtäneet.
Kilometrejä autossa oli Nissanin huollon mukaan 15000-30000(käynyt 15tkm huollossa vähän aiemmin), eli myös jarrut kuin uudet. Akselin välitys 4.875:1 ja Nissanin tyyppi C200.
Tarjouksia?
Edit:
Samasta autosta löytyisi myös etuperä, purettuna. Stefat sökönä, mutta ainakin poskilaakerit ja välitys vaikutti OK:lta. Siitä sen välityksenkin taisin laskea, 39/8. Etumurikka on neljällä pikkutasauspyörällä olevaa mallia ja tyyppi R180A
Pistetään parille pohjahinnaksi 520?
Ja erikseen 50? etumurikka, 500? taka-akseli.
Edit:
Onko hintaa liikaa, vai eikö ketään kiinnosta...
Autoon löytyy myös etujarrut, tukivarret, etujouset, ym pikkuosaa joista voisin luopua.
"Ei se raudan määrä, vaan se oikea mitoitus ja muoto"
Edited by - HDJ80 on 23/05/2005 16:26:17
Edited by - HDJ80 on 24/05/2005 09:05:48
(tuho)Poltetusta autosta, akselissa ei vikaa vain maalit yläpinnalta kärähtäneet.
Kilometrejä autossa oli Nissanin huollon mukaan 15000-30000(käynyt 15tkm huollossa vähän aiemmin), eli myös jarrut kuin uudet. Akselin välitys 4.875:1 ja Nissanin tyyppi C200.
Tarjouksia?
Edit:
Samasta autosta löytyisi myös etuperä, purettuna. Stefat sökönä, mutta ainakin poskilaakerit ja välitys vaikutti OK:lta. Siitä sen välityksenkin taisin laskea, 39/8. Etumurikka on neljällä pikkutasauspyörällä olevaa mallia ja tyyppi R180A
Pistetään parille pohjahinnaksi 520?
Ja erikseen 50? etumurikka, 500? taka-akseli.
Edit:
Onko hintaa liikaa, vai eikö ketään kiinnosta...
Autoon löytyy myös etujarrut, tukivarret, etujouset, ym pikkuosaa joista voisin luopua.
"Ei se raudan määrä, vaan se oikea mitoitus ja muoto"
Edited by - HDJ80 on 23/05/2005 16:26:17
Edited by - HDJ80 on 24/05/2005 09:05:48