Kirjaudu sisään

View Full Version : SJ 410


Raikku77
13.03.2013, 15:18
Elikkäs mistä mahtais suzukin 410 -82 saada etupyörän laakeria.

HRD
13.03.2013, 15:33
Motonetistä niitä on tullu ite osteltua, näyttää vaan nykyste hyllyt tyhjiltä, joskos ne niitä tarvittaessa hommais.
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=21-1169

LaaLaa
13.03.2013, 15:41
Mitä jos kysyisit ihan paikallisesta varaosa liikkeestä? Varmasti vielä pystyvät hankkimaan.

GaryRock
13.03.2013, 16:03
AD:llä makso noin 50e yhteen pyörään ja laakerikaupassa noin 15-20e per laakeri, eli 30-40e yhteen pyörään.
Ite tilasin eilen motonetistä ja menee pari päivää, vaikka hyllyt näyttääkin tyhjältä, niin tulee siitä huolimatta nopeasti.

GaryRock
13.03.2013, 16:07
Aiheeseen liittyen..
Konttorilla inssi heilutteli rengasta ylä- ja alareunasta todeten pyöränlaakereiden olevan väljät. Mikä on todennököisyys, että kingpinnin laakeri on väljä pyöränlaakereiden sijaan? Vai heiluuko se edes samoin kingpinnin tapauksessa?

AlluK
13.03.2013, 16:37
^^ Jos kyseessä on pyöränlaakerin väljyys niin se loppuu jarrua painaessa.

-MaTTi-
13.03.2013, 22:00
Mikä on todennököisyys, että kingpinnin laakeri on väljä pyöränlaakereiden sijaan? Vai heiluuko se edes samoin kingpinnin tapauksessa?
King pin = olkatappi suomeks. ;)

Jare
15.03.2013, 09:54
Siis suizan etufillarin laakerinhan voi säätää, jos siinä on vaan välystä:o

Mut tietty jos se on rikki, niin sitten uutta tilalle.

toyota4x4
15.03.2013, 10:02
patrollissa kun sääti pyöränlaakeria niin puolen vuoden päästä hirtti kiinni motarilla 100 vauhissa kaverilla kävi myös toisessa gr patrollissa sama homma aikasemmin. kannattaa uusia pyörän laakerit (jos joillain asioilla on väliä tässä elämässä.)

waffen
15.03.2013, 10:16
ainakin itse olen ihan turvallisesti kiristäny pyörän laakereita autossa jos ne on ollut kiristettävää mallia. kannattaa muuten laittaa kierre lukitetta mutteriin. on muutaman kerran laakerin mutteri auennut ajossa!!! ilmeisesti aika yleistä (maastorenkailla)..

Nuhapumppu
15.03.2013, 10:23
patrollissa kun sääti pyöränlaakeria niin puolen vuoden päästä hirtti kiinni motarilla 100 vauhissa kaverilla kävi myös toisessa gr patrollissa sama homma aikasemmin. kannattaa uusia pyörän laakerit (jos joillain asioilla on väliä tässä elämässä.)
Liian tiukalle jos vetää niin hirttää kiinni,kiristettävässä laakerissa pitää olla kevyt käyntiväljys,uudessa vähän pienempi kuin vanhassa,koskaan ei saa kiristää väljyksettömäksi. Itseltäkin säätänyt laakerit ja hyvin on jo yli vuoden menneet ilman mitään ongelmia.

Ja tuo mutterin avautuminen johtuu aikapaljolti huonosta lukituksesta,esim pajerossa mutteri lukitaan 4x6mm ruuvilla joita vasten tulee sitten napalukko,irtoaminen käytännössä mahdottomuus,kun taas joissakin mutteriin lyödään pieni vekki sellainen kolon kohdalle.

cybress
15.03.2013, 17:35
"onneksi" meillä on nyt monta suzuki aiheista topiccia, ei kannata käyttää hakua,ei missään nimessä...

aktiivinen suzuki topic ja samalla sivulla vielä...

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405


nii ja ei herneitä,sorry :rolleyes:

Palex
15.03.2013, 17:44
"onneksi" meillä on nyt monta suzuki aiheista topiccia, ei kannata käyttää hakua,ei missään nimessä...

aktiivinen suzuki topic ja samalla sivulla vielä...

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=95405


nii ja ei herneitä,sorry :rolleyes:
Niinpä! ihan käsittämätön otsikkokin taas vaihteeksi... Mitä enemmän näitä turhia ketjuja aloittaa, niin sitä vaikeampaa on tulevaisuudessa mitään löytää palstan syövereistä.:mad:

Ja herneitä joka reikään ihan kunnolla vaan!:D:D:D