PDA

View Full Version : Ostetaan Stereon viritin(vahvistin)

LaaLaa
13.03.2013, 15:04
Löytyiskö keltään ylimääräistä ja ehjää kotistereoiden viritintä?

Eli sellainen n.40cm leveä viritin(vahvistin). Vahvistinta tuossa ei tarvi välttämättä olla, mutta ei se haittaakaan. Mieluiten musta, mut hopeinen käy myös. Merkillä ei väliä.

Talliin tarvisi saada paremmat popit ja vanhat kunnon stereo-hilppeet jo löytyisi, mutta viritin tarvittaisiin ylex:n kuunteluun.

Saa olla digitaalinen tai analoginen, kunhan muutaman radiokanavan voi pikavalintoihin tallettaa.

Mieluusti Lahden lähettyviltä tai sitten jos on oikein hyvä ja edullinen niin matkahuoltoa voidaa harkita.

Privalla tai puhelimella 050 3 6 4 3 7 8 6 tarjouksia tulemaan

vellihousu
13.03.2013, 20:42
Mulla on aidot lidlin ministereot ilman kaiuttimia, saa ilmatteeks jos täällä päin pyörit.

-sami-
14.03.2013, 10:54
Mulla pitäisi olla harman/kardonin viritin ylimääräisenä. Väriltään on musta viellä. Ikää n 10v. Mitä tosta sais?

-sami-

LaaLaa
14.03.2013, 11:35
Mulla on aidot lidlin ministereot ilman kaiuttimia, saa ilmatteeks jos täällä päin pyörit.
Grundigin ministereot tallissa tällä hetkellä, eli ei tarvetta.

Mulla pitäisi olla harman/kardonin viritin ylimääräisenä. Väriltään on musta viellä. Ikää n 10v. Mitä tosta sais?

-sami-
Tallikäyttö huomioon ottaen en mahdottoman isoa summaa ole tähän ajatellut käyttää. Sinulla kuitenkin on joku haju millä tuosta voisit luopua, eli poksauta vaikka privalla jotain hintahaarukkaa tulemaan.

jv
14.03.2013, 19:14
se mistä soittelin nii joutaa, uus härveli pelaa tarpeeks hyvin, yks kanava neljästä :D noo kait tuo 4ohmii kestää...