Kirjaudu sisään

View Full Version : bj 40 vakuutukset

VOLIATTI
12.03.2013, 21:57
eli olen ostamassa berttaa, ja mietityttää millaset vakuutukset\d.vero on
auto on 2.4d kakspaikkanen paku. onko kokemuksia jollain jakaa:confused:

pee
12.03.2013, 22:03
ei jaksa kaivaa vakuutuspapruja, mutta suuntaahan saat esim vakuutusyhtiöiden sivuilta, lyö laskuriin rekkari

jollet muuta keksi, niin käytä tuota meidän Bertan kilpeä, vm 1980 2+4 paku BJ 40 - rektunnus VJE-792

pikkuisenhan asiaan vaikuttaa myös asuinpaikka, omistajan/haltijan ikä ja jotku muut kuun asennot

käyttömaksut taas löydät Trafin sivuilta

mikkocap
12.03.2013, 22:03
vakuutuksia varmaan kannattaa katella ihan vaan netistä eri laskureilla. kilpailluttaminen kannattaa.. Itse en sitä konttorilla vakuutuksen ottoa enää käytä ollenkaaan vaan ostan netin kautta vakuutuksen... säästää kummasti

Edit. pikkusen oli pee nopeempi... :D

pee
12.03.2013, 22:04
2.4 d muuten kuulostaa oudolta ... 3.0 tai 3.4 ois looGisempi ...

VOLIATTI
12.03.2013, 22:21
joo 3.0 se olikin, hyvä että tällä ollaan hereillä:D

Infernaalinen
15.03.2013, 14:32
Omalla kohdalla suurin osa yhtiöistä väitti, että huoltoauto on erikoisajoneuvo ja vakuutukset sen mukaan, jotka olisivat olleet jopa tuplat ns. maastopakuun verrattuna! Tätit puhuivat jopa verrannollisesti ambulansseihin yms. Tapiola oli ainoa, joka piti huoltoautoa ja maastopakettiautoa samalla viivalla vakuutusten kanssa. Tiedä sitten onko menettely miten yleistä, mutta minun berttaani kohtaan olivat hyvin allergisia nuo yhtiöt Tapiolaa lukuunottamatta.

Korpikumpu
15.03.2013, 18:50
Omalla kohdalla suurin osa yhtiöistä väitti, että huoltoauto on erikoisajoneuvo ja vakuutukset sen mukaan, jotka olisivat olleet jopa tuplat ns. maastopakuun verrattuna! Tätit puhuivat jopa verrannollisesti ambulansseihin yms. Tapiola oli ainoa, joka piti huoltoautoa ja maastopakettiautoa samalla viivalla vakuutusten kanssa. Tiedä sitten onko menettely miten yleistä, mutta minun berttaani kohtaan olivat hyvin allergisia nuo yhtiöt Tapiolaa lukuunottamatta.

Kyllä on oma Pajero huoltoauto, samoin Land Cruiser. Ei oo koskaan moista tullu vastaan. Ja vakuutukset pirun halvat molemmissa. Pajerossa ilman bonuksia yms 298e vuosi. Cruiserissa muistaakseni, kun viimeksi ajossa oli, jotain 390 paikkeilla.

EDIT: Ja siis tämä useiden kilpailutuksien perusteella.

pee
15.03.2013, 19:13
Juu, kyllä IF myös ymmärtää frouvan BJ n pakuks

Ainiin, mutta sehän onkin 2+4 paku :p

Kuupo
24.03.2013, 13:20
Mulla Ifissä ilman mitään alennuksia vakuutuksen lähtö 398,53e. Paikkakuntana Lahti. Auto on 2 paikkanen paku