Kirjaudu sisään

View Full Version : Ostin lällärin

TeTaVa
09.03.2013, 02:17
Eräs myyjä myi paljon tavaraa. Siellä löytyi Mocoma LA-puhelin jota olen haaveillut omaan VaPePa-Toyotaan (Turtle)
Yhteydenpitotäydennykseen ajattelin. Hinta oli 30€. Maksoin myyjän ilmoittamalle tilille 35€.
Sain matkahuollon kautta lunastaa paketin vähän yli 13€ ja siinä tuli Nordikin työvaloja 2 kpl. Arvo mulle -50€, eli kaatopaikkajäte, koska led-valoja on jo katto täynnä.
Kyselin mitä tehdään kun kaveri kuitenkin on tällä sivustolla "ammattilainen" ja minä aloittelija.
Vastausta tuli sen verran, että matkahuollon tyttö on paketit sekoittanut.
Muuta ei ole kuulunut lähes kahteen viikkoon ja kyselenkin tämän sivuston rehellisyydestä???
En ikinä olisi uskonut ns. kolleegaa jymäytettävän, kun jo 5€ löin extraa, kun moisen laitteen haluan.
En ikinä tule enään ostamaan näiden sivustojen kautta, muutoin kuin noutamalla tavaran itse. Olisihan tuolle LA-puhelimelle tullu hintaa.

Jos itselleni Lapin rehellisenä ihmisellä olisi moinen sattunut, niin olisin yhteydessä henkilöön jolle virheen olen tehnyt, tosin tavalla tai toisella selvitelläkseni tilanteen.

Mitä mieltä muut ovat? Enhän mie oo ku aloittelija, vitunko väliä sille on.

Ainakin olen pahalla päällä, koska tällainen antaa tosi huonon kuvan koko porukasta.
En ole se ensimmäinen avun antaja, kuin sille omalle tutulle porukalle.

Terveisin Tapio Vasara Tornio ja se Turtlen kuljettaja.

0ltzi
09.03.2013, 06:40
Eräs myyjä myi paljon tavaraa. Siellä löytyi Mocoma LA-puhelin jota olen haaveillut omaan VaPePa-Toyotaan (Turtle)
Yhteydenpitotäydennykseen ajattelin. Hinta oli 30€. Maksoin myyjän ilmoittamalle tilille 35€.
Sain matkahuollon kautta lunastaa paketin vähän yli 13€ ja siinä tuli Nordikin työvaloja 2 kpl. Arvo mulle -50€, eli kaatopaikkajäte, koska led-valoja on jo katto täynnä.
Kyselin mitä tehdään kun kaveri kuitenkin on tällä sivustolla "ammattilainen" ja minä aloittelija.
Muuta ei ole kuulunut lähes kahteen viikkoon ja kyselenkin tämän sivuston rehellisyydestä???
En ikinä olisi uskonut ns. kolleegaa jymäytettävän, kun jo 5€ löin extraa, kun moisen laitteen haluan.
En ikinä tule enään ostamaan näiden sivustojen kautta, muutoin kuin noutamalla tavaran itse. Olisihan tuolle LA-puhelimelle tullu hintaa.

Jos itselleni Lapin rehellisenä ihmisellä olisi moinen sattunut, niin olisin yhteydessä henkilöön jolle virheen olen tehnyt, tosin tavalla tai toisella selvitelläkseni tilanteen.

Ainakin olen pahalla päällä, koska tällainen antaa tosi huonon kuvan koko porukasta.

ei kai noi myymiset millään tavalla palstaan liity. vahinkoja sattuu kaikille. vieny kaks pakettia matkahuoltoon ja laput väärinpäin.

vai onko tässä nyt tosiaan muka huijattu? eikä vain vahinko käynyt. kannattaa nyt olla yhteydessä myyjään että mihin toinen paketti on mennyt. jossain on toinen ostaja joka koittaa valaista sun lällärillä :D

wuntzikka
09.03.2013, 08:06
no oudolta hieman vaikuttaa jos ei saa myyjää kiinni millään tavalla.

Kaitsu67
09.03.2013, 08:38
Itsellä ei ole kyllä ollut ongelmia palstalaisten kanssa kaupanteossa, tosin kukaan ei ole ollut ns. tulokas, eli ovat postailleet ja myyneet täällä aikaisemmin, itseni mukaanlukien.

Paras olisi tosiaan ottaa yhteyttä ja koittaa selvittää jos menny lähetykset ristiin, se toinen ostaja saattaa kaipailla niitä valoja...

Ja jos taas paljastuu oikeasti huijariksi, niin ei muuta kuin nimi/nimimerkki esiin ettei pääse jatkamaan huijauksia!

Kaitsu

Paavo
09.03.2013, 09:07
Ei kaupanteossa tartte olla ammattilainen, että saa sen mistä on maksanut.

Onneksi kyse on kuitenkin kohtuu pienestä rahasta, joten myyjänkin kannattaa hoitaa homma kuntoon ettei muutaman kympin takia mene offipalstan maine.

Oot varmaan yrittänyt myös suoraa yhteyttä (puhelin/tekstarit)? Jos ei kohtuuajassa tule vastauksia niin asiaa julki vaan. Kannattaa kuitenkin antaa myyjälle riittävä aika selvittää asiaa ja vastata (niinkuin olet jo tehnytkin), ihmisillä on muitakin kiireitä kuin pienet osien myymiset.

Saattaahan se tavoitella vaikka sitä työvalojen ostajaa, että sais siltä sen tun lällärin takas. Mutta luulis että olis sulta kysellyt niiden työvalojen perään sitten...

Viikko ta kax on kyllä riittävä aika normaali-ihmiselle vastata, varsinkin jos kuvittelee vielä joskus jotain myyvänsä.

-Paavo

-MaTTi-
09.03.2013, 10:44
Tästäköhän kyse? Löytyy Mocoma ja Nordicit: http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=106976&highlight=Mocoma

toyota4x4
09.03.2013, 10:58
alko naurattaa toi lause.."Lapin rehellisenä" oma kohtaisella kokemuksella sieltä lapista löytyy se ainut tällä palstalla joka on vieläkin mulle pystyssä rahaa tai volvon osia .

rocky86
09.03.2013, 12:18
on matkahuollossa kerran menny munkin lähettämät paketit vääriin osoitteisiin kun ne samalla kertaa lähetin, mutta juttu selvisi kun soitin kummallekki ostajalle ja ite lähettivät tavarat toisilleen, ettei tuossa välttämättä ole mitään huijausta mukana.

Porvoon Hilma
09.03.2013, 13:42

Jos tuo tavara, jota olit ostamassa, on MaTTi:n postaaman ilmon laite, niin profiilista löytyy kaksikin numeroa, joihin voi soitella. Mie en kyllä ihan oikeasti usko, että on tahallista. Tavaraa sen verran myynnissä, että saattaa sekaantua. Ja nyt joku ihmettelee ihan samaa saamastaan lälläristä :cool:

Soita ja laita vaikka yv:kin myyjälle. Eiköhän tuo ratkea positiivisesti, eikä aloittelijuudella ole sen kanssa mitään tekemistä.

Mä olen aina täältä ostaessa saanut just sen mitä pitikin, kiitosta vaan.

Heikki L
09.03.2013, 14:55
Jos olisin myyjä ja kamat olis menny sekasin minulla, ottaisin yhteyttä molempiin että vaihtavat ja maksaisin ylimääräiset postikulut kummankin tilille.
Kumma että myyjä ei ole tuota tehnyt jo jos on tietoinen asiasta, tai sitten on vaan saamattomuus iskenyt.

Ittelläkin meiinänny mennä paketit joskus sekasin, niin olen varmistellu ne niin että kirjoitan pakatessa pakettiin tussilla lähetys tiedot. Ja varmistanut matkahuollossa että täti liimaa oikeet laput.

0ltzi
09.03.2013, 16:51
just kesällä vein kaks pakettia matkahuoltoon. ja parin päivän päästä soitti äijä että ostin sulta pakosarjan ja lähetit mulle levikkeet :D

noo pari puhelua ja homma selvis. omaksi onneks molemmat paketit sattu menee pohjanmaalle ja 40km etäisyyttä toisillaan :D. maksoin sitte toiselle bensa rahat.

Reetu
10.03.2013, 00:06
Joskus lunastin matkahuollosta chevyn tiivisteet ja sain 4kpl 30x9,5-15 renkaita... Et ei välttämättä oo lähettäjänkään virhe.

Seuraavana päivänä tuli tiivisteet ilman rahtikirjoja ja tovi niin tuli renkaiden laput bussiennakolla. :D

ärjyy70
11.03.2013, 11:06
Eli kyseessä on toi ilmoitus http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=106976

Mulle tuli se lälläri ja sulle mun valot. 15e makso viäl vastaanottaminen...

Myyjä ei vastaa spostiin ei yv.seen eikä puhelimeen txtarilla tai soitolla... En suosittele kenellekkään. Se ei ole myyjän vika jos matkahuolto paketit sekoittaa mutta ei se kyllä asiakkaan vikakaan ole... Vituttaa kyllä tämmönen toiminta että heti ku saa rahat nii ei olla enää yhteyksissä.

Yleisesti ottaen palstalaisten paketit ovat saapuneet ja olleet siinä kunnossa mikä on mainittu ilmoituksessa :)

En siis usko että myyjä lähetti paketit tahalteen vääriin osoitteeseen mutta tahalteen hän jättää vastaamatta.

Nimimerkillä ^^spesialisti^^ liikkuu. Jos kaveri korjaa asian omalla kustannuksella niin päivitän tänne mutta ei siltä vaikuttas.

Kaitsu67
11.03.2013, 11:43
Kyselin privalla (ja olikohan sähköpostillakin) tästä lisätietoja / kuvaa:

käsikäyttönen rengaskone 40€ uusi!!

Eipä ole kaveri siihenkään vastannut mitään....?

Reetu
11.03.2013, 14:17
Onhan aina mahdollista, että elämäntilanteessa voi olla jotain sellaista, että nettihommat ei ole päällimmäisenä...

BJ-40/76
11.03.2013, 14:29
Onhan aina mahdollista, että elämäntilanteessa voi olla jotain sellaista, että nettihommat ei ole päällimmäisenä...

Tai jopa täysin mahdottomia liikkumisrajoituksista johtuen!

Siis tästä henkilöstä ei mitään tietoa/kokemusta!
Mutta kerran yritin ostaa perämoottoria, ja ei sitten enää saanut puhelimella kiinni, niin viikon kuluttua tehdessä oli uutinen, että poliisi oli saanut selvitettyä murtosarjan, jonka tekijä oli kiinniotettu:o
Ja kaveri kertoi aivan asiallisesti mistä, ja milloin on k.o koneen ostanut, ja että oli vielä vaihtanut vesipumpun imbellerin vuosi sitten, ja että ei jaksanut kuskata busteria, pitää ostaa pykälää isompi, ja vaihdossa ei saa kun sen ja sen verran, kun uusi kone on tarjouksessa.
Minuun tarina kyllä upposi puhelimessa, ja vastasi vielä omalla nimellään, ja omaan numeroonsa (tarkistin numerotiedustelusta)

pee
11.03.2013, 15:23

näyttäspä tuo tänään viimeks palstalla käväisseen ...

tuolta kun kaivelee jäsenen nick llä, näkee viimeisimmän vierailun :

http://forums.offipalsta.com/memberlist.php?do=getall

wuntzikka
11.03.2013, 15:53

viestin alkuvaiheessa oli mielessä tämä, että tällä palstalla on jokin tuommoinen mut en jaksanut silloin sitä alkaa ettimään. mutta nyt se sitten on tuossa^^

Porvoon Hilma
11.03.2013, 16:58
No sitten kait teille ostajille on kohtsillään tulossa edullinen vaihtotarjous valot vastaan lälläri.:D

ärjyy70
11.03.2013, 19:09
No sitten kait teille ostajille on kohtsillään tulossa edullinen vaihtotarjous valot vastaan lälläri.:D

Aika kalliiks tulee taas lähetellä ympäriinsä. Ei mitä järkee... Pitää kattoa jos vaikka lapin reissulla kesällä viedä sinne päin mocomaa tai jotai?

ärjyy70
11.03.2013, 19:10

Joo itekki huomannu että palstalle ilmestyy päivittäin muttei vastaa minkäänlaisiin yhteydenottoihi...

Porvoon Hilma
11.03.2013, 20:06
Aika kalliiks tulee taas lähetellä ympäriinsä. Ei mitä järkee... Pitää kattoa jos vaikka lapin reissulla kesällä viedä sinne päin mocomaa tai jotai?

Niin, meinasin tarjouksen tulevan sieltä mistä tämä sekaannus alkoikin...:cool:

TeTaVa
12.03.2013, 11:26
ärjyy70
Jaa sulle tuli la-puhelin. Olen Vaasassa ollu viikonlopun ja täällä vieläkin tuon biovoimalan avajaisjärjestelyissä. Tänään puretaan kamat ja huomena Torniota kohti. Ai ei ole sullekaan vastaillut ollenkaan. No vaihdetaan joskus nuo paketit keskenämme. Voisin pistää tulemaan mutta hintaa tulee noille lähettämisille sen verran, että valot saisi uutena kaupan hyllyltä. Se mocoma on kuitenkin sellainen joita ei juuri enää ole ja ennen rekkakuskina ollessani totesimme Mocoman 27 ja 45 parhaimmiksi puhelimiksi, niin siksi sen haluaisin. VHF on tietysti kantavampi ja se mulla on, mutta kun kaikilla ei sitä ole ja la-löytyy, niin saapa sitten yhteyden sillä. Siinä on myös ns. pa eli saa vaikka komentokaiuttimen kytkettyyä jos joskus olis sellaisesta hyötyä esim. Vapepa:n toiminnassa.

ärjyy70
12.03.2013, 11:39
ärjyy70
Jaa sulle tuli la-puhelin. Olen Vaasassa ollu viikonlopun ja täällä vieläkin tuon biovoimalan avajaisjärjestelyissä. Tänään puretaan kamat ja huomena Torniota kohti. Ai ei ole sullekaan vastaillut ollenkaan. No vaihdetaan joskus nuo paketit keskenämme. Voisin pistää tulemaan mutta hintaa tulee noille lähettämisille sen verran, että valot saisi uutena kaupan hyllyltä. Se mocoma on kuitenkin sellainen joita ei juuri enää ole ja ennen rekkakuskina ollessani totesimme Mocoman 27 ja 45 parhaimmiksi puhelimiksi, niin siksi sen haluaisin. VHF on tietysti kantavampi ja se mulla on, mutta kun kaikilla ei sitä ole ja la-löytyy, niin saapa sitten yhteyden sillä. Siinä on myös ns. pa eli saa vaikka komentokaiuttimen kytkettyyä jos joskus olis sellaisesta hyötyä esim. Vapepa:n toiminnassa.

Vastattu YV.llä :)

Kaitsu67
12.03.2013, 12:04
Alkuperäinen ilmoitus on näköjään nyt merkattu myydyksi ja puhelinnumerokin poistettu.....ehkä en olis ostanut tän homman jälkeen tältä kaverilta, tosin ei vastannut mihinkään tiedusteluihinkaan et se siitä.

pahvi_
12.03.2013, 12:36
On tuolla profiilissa vielä numero näkyvissä jos joku haluu koittaa onneaan.

Kumma kaveri, luulis olevan miestä hoitaa homma kuntoon.

Porvoon Hilma
12.03.2013, 12:39
mites modet palkitsee tällaisen myynnin jälkihoidon ja virheenkorjauksen ? Vaiko eikö mitenkään ? Banaania myyntilistalle ? luottamus tuppaa menemään kerralla...

ärjyy70
12.03.2013, 13:34
Näyttää tänäänkin noin puolisen tuntia sitten käyneen palstalla :D

Seuraa varmasti tätä threadia ja sen mukaan laittaa ilmonsa myydyksi jne. Naurettavaa.

Onneksi ei nyt mistään isosta summasta ollu kyse ja todnäköisesti pystytään korjaamaan tilanne TeTaVa.n kanssa keskenäämme.

Eikä tuo Spesialisti varmaan nyt ihmisenä ole huono, mutta sen verran pitää miestä/naista olla että kykenee korjaamaan tilanteen... Nuorelta kaveri näyttää tietojen mukaan olevan ehkä ei oo kerinny luonnetta vielä kasvattamaan. Tosin minä olen vielä nuorempi :o

hitoy
12.03.2013, 16:03
Ei muuta kun offarit kuljetus ketju käyntiin ja tavarat liikkumaan. Itse jos liikun ylemmäs täältä etelästä voin hyvinkin napata laa-an jostain ja viiä seuraavalle. ;) Kaipa tuo myyjä nyt miettii että tavaroista saadut rahat menee tavaran uudestaan kuskaukseeni. Itse pitäisin nimeä ehkä tärkeempänä asiana... :rolleyes: Nooh ihmisiä me vaan ollaan ja kukin tavallaan.

Any way. EHKÄ 25% tod. näköisyydellä olen liikkumassa tällä viikolla välillä k-nummi --- Ikaallinen.

0ltzi
12.03.2013, 18:29
pääsiäisenä mun kyydissä pääsis etelästä kuhmon korkeudelle..

rulez
12.03.2013, 18:30
Sen verta ketuttaa nämä ei vastata puhelimeen jos kauppa ei menny kuten piti niin koittakaas joku muu josko vastais.
Numero vanhasta ilmosta: 0404487913

sen verta paljon tulee itekkin netissä kauppaa väännettyä jotta jokainen näistä vastaamattomista tai "kusettajista" pitäs saada jollain tapaa kitkettyä ja osoitteet ja nimet esille vois olla ainakin jossain määrin toimiva ratkaisu !
Ketään ei toki saa yllyttää näissä osoitteissa käymään jottei seuraamukset ole sen mukaiset mutta pieni pelko vierailiasta kyllä luulisi osaa kylmäävän ainakin korjaamaan virheensä vaikka itselle siitä kustannuksia kertyiskin ;)

Ja jos nuori herra kyseessä niin sanontahan mänee että minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ja tässä tapauksessa ei liene paras toimintamalli !

h-a-r-z-a
12.03.2013, 18:44
pääsiäisenä mun kyydissä pääsis etelästä kuhmon korkeudelle..
Minä ajelen Vantaan kautta perjantaisin kohti Saloa.

pee
12.03.2013, 20:07
selvyyden vuoksi, oliko tää pakettien sekaannus nyt

a) lähettäjän / myyjän virhe

vai

b) matkahuollon virhe

ärjyy70
12.03.2013, 21:46

vai

b) matkahuollon virhe

Tämä jäi kyllä multakin vähän epäselväks mut mitä myyjä ilmoitti niin oli vissiin ihan ite laittanu väärinpäin vahingossa osotteet eli Tornioon nordicit ja Vantaalle mocoman eikä siinä mitään ihmisiä tässä kaikki ollaan.

Asiallisesti YV:tä vielä pukkas päivä ennen paketin saapumista että tuotteet menny väärinpäin. Tähän sanoin että mitä nyt tehdään niin siitä lähtien alkanu mykkäkoulu vaikka päivittäin palstalla käy... Ei txtarilla ei soitolla (myyjällä mun numero tiedossa). Pitää koittaa soittaa eri numerolla ja kattoo vastaako ja mitä vastaa :D Ja on tässä yhteyttä TeTaVan kanssa koitettu ottaakin eli kyse ei todellakaan ole mistään kertayrityksestä...

-MaTTi-
12.03.2013, 23:19
Näyttää tänäänkin noin puolisen tuntia sitten käyneen palstalla :D

Seuraa varmasti tätä threadia ja sen mukaan laittaa ilmonsa myydyksi jne. Naurettavaa.

Ja nyt n. 30 €:n takia pilaa maineensa... :eek: tyhmä!

ärjyy70
12.03.2013, 23:49
Ja nyt n. 30 €:n takia pilaa maineensa... :eek: tyhmä!

Juu. Onneks TeTaVa osas laittaa tänne chitchattii asiasta niin löydettiin toisemme :D

Harmihan tuo on kun kaveri on vielä aktiivijäsen eli tätä palstaa käyttänytkin jonkun verran ja osas kyllä hoitaa hommansa ihan hyvin kunnes aloitti mykkäkoulun...

TeTaVa
13.03.2013, 10:16
Kylläpä tuli keskustelua aiheesta. Yllätti minut positiivisesti. Kiva huomata, kuinka hyvää ns. porukkahenkeä täällä on.
Vaihdetaan tavarat joskus keskenään ja annamme asian unohtua. Mitä tästä opimme... Sen saa jokainen itse päätellä. Olihan tämä viestiketju eräänlainen "mainos" ja suositus.

^^spesialisti^^
13.03.2013, 14:39
hoplaa!!täällä ollaan!sori on ollu vähä huonot ajat sättäillä netissä töitte ja kaiken muunkin takia!en oo mikää kusettaja jos siitä lähetään ja jos pojille/miehille käy nii lähettätte paketit keskenänne ja laitatte mulle tilinumerot ja matkakulut!?!?käykö?eli homma meni niin että vein 2 kpl pakettia matkahuoltoon ja sanoin että mikä menee mihinkin,mutta jossai välissä se muija sit vissiin laitto ne tarrat väärin päin........ja joku mainitti että puhelimella ei saa kiinni, se on paskapuhetta!

tapsa4x4
13.03.2013, 16:26

vai

b) matkahuollon virhe

En usko matkahuollon virheeseen yli 300 pakettia pari vuoden sisällä lähettäneenä ei yhtään väärään osoitteeseen. Itehän ainakin lahdessa ne osoite kortit pitää pakettiin liimata.

Oliskohan mahdollista avata oma topicki tänne johon vois laittaa offipalstan mustaa listaa ostajista ja myyjistä. Muutama olis heti laittaa listaa esim nimimerkki ja syy miks pääs listalle.

^^spesialisti^^
13.03.2013, 16:40
no nyt ei ollakkaan lahessa.

Porvoon Hilma
13.03.2013, 18:38
No täähän näyttää päättyvän onnellisesti :D.

^^^^^^ :D

Mukavaa :D:D

pee
13.03.2013, 20:45
Noni, nyt on oikee meininki - hommat kuntoon ja pahat mielet pois !

Julle vaan
14.03.2013, 10:34
Ei nyt juuri tähän kauppaa liity, mutta itse kun olen osia myynyt ja sattunutkin joku pieni ero olemaan ettei passannut vaikka niin oletin (ja yleensä ostajakin olettanut...) niin olen laittanut ostajalle rahat takasin tilille, ostaja saanu pitää osan ja kärsiä matkahuoltokulut. Olleet vajaan satasen hintasia osia niin ei se paha hinta ole reilun kauppamiehen maineesta. Itseltä vähenee kuitenkin romut nurkista vaikka rahat jää saamatta:D Kovin edukkaita kamppeita kun ei kannata montaa kertaa lähetellä edestakas.

^^spesialisti^^
16.03.2013, 21:52
no ei niitä tilinumeroita oo paljo kuulunu?!?ja "rulez" tuolla aikasemmin mainitti näistä kotikäynneistä, niin terve tuloa vaan.......

Heguli
17.03.2013, 07:53
ja "rulez" tuolla aikasemmin mainitti näistä kotikäynneistä, niin terve tuloa vaan.......
Mitkä ovat alabaman karttakoordinaatit ?

ärjyy70
17.03.2013, 14:17
hoplaa!!täällä ollaan!sori on ollu vähä huonot ajat sättäillä netissä töitte ja kaiken muunkin takia!en oo mikää kusettaja jos siitä lähetään ja jos pojille/miehille käy nii lähettätte paketit keskenänne ja laitatte mulle tilinumerot ja matkakulut!?!?käykö?eli homma meni niin että vein 2 kpl pakettia matkahuoltoon ja sanoin että mikä menee mihinkin,mutta jossai välissä se muija sit vissiin laitto ne tarrat väärin päin........ja joku mainitti että puhelimella ei saa kiinni, se on paskapuhetta!

Älä viitsi naurattaa koska oot kuiteski palstan tietojen mukaan kerinnyt käydä palstalla aika paljon ja väität ettei oo aikaa :D Olen soittanut ja tekstiviestiä myös lähettänyt ja tämä ei ole paskapuhetta.

Jos mun aikaisempia viestejä tässä threadissä katot niin huomaat että en ole sanonut sinua kusettajaksi, päinvastoin sanoin että ihmisiä me kaikki ollaan ja virheitä sattuu, mutta sanon että oikeasti tosi huonosti hoidettu tää homma. Se ei ole asiakkaan ongelma että sulla on elämässäs kiireitä eiköhän meillä kaikilla työssäkäyvillä ole...

Kyllä siinä varmasti joku mättää ku TeTaVa ja mä ollaan epätyytyväisiä.

Ole rauhallisin mielin en tule käymään ovella :) ja homma hoidossa TeTaVan kanssa.

JJ90
17.03.2013, 16:34
Älä viitsi naurattaa koska oot kuiteski palstan tietojen mukaan kerinnyt käydä palstalla aika paljon ja väität ettei oo aikaa :D

Mulla ainaki firefoxi avaa offipalstan selaimeen aloitussivukimarassa, avasi sen kuka tahansa. Eli tätä ei ihan sinisilmäisesti kannata vouhottaa että varmasti oot käyny palstalla...
Esimerkkinä mun omaa henkilökohtaista konetta käyttää muutkin ja saattaa vahingossa avata mun profiililla selaimen ja tadaa - oon käyny offipalstalla.

Tuohon puheluun/viestiin vastaamiseen en ota kantaa, huomautinpa vaan tämmösestä teknisestä pikkuseikasta, joka on mahdollinen.

TeTaVa
17.03.2013, 17:26
Ei sole pojat mikhään homma ko met ärjyy70 homma hoiethan pois, nii siinä tilinumeroita tarvita.
Ei ole tavaralla niin kiire... eihän tässä seksuaalisilla asioilla olla (silloin olisi kiireempi).
Ihmisiä ollaan ja kaikki on mahdollista. Ota spesialisti ihan rauhallisesti ja anteeksi omalta osaltani, kun tässä on negatiivista ionia päällesi laskeutunut.
Jatketaan elämää ja ollaan varovaisia siellä ulkona, kuten eräässä tv-sarjassa sanottiin.

TeTaVa
17.03.2013, 17:46
Jäi sanomatta, että on meillä omat kiireemmee itse kullakin. Mulla lojuu vinssin matoruuvi vielä tallin lattialla, vaikka "bemaripoju" on sen aikonut ostaa jo pari viikkoa sitten. En vaan ole ehtinyt toimittaa sitä matkahuoltoon. Vuorotyö, ylityöt ja vielä lisätyön tuomat reissut vie aikaa. Huomena ehkä saan sen lähtemään "bemaripojulle"