PDA

View Full Version : Olenko sairas?


Hippiäinen
10.06.2003, 22:14
Tänään töissä ollessani hihittelin vain koko ajan kuin joku teini tyttö! Olenko tulossa hulluksi? Jo eilen huomasin sekoamis oireita kun yksin ollesani piirtelin hassuja kuvia kuten epämuodostuneen ketun ja pumpapumpamasuliikkeeseen-madon ja naureskelein niille. Tämä alkaa olla jo vakavaa!! Mitä minun pitäisi tehdä? Työt kyllä onnistuu ihan hyvin ei siinä mitään mutta työkaverit alkavat jo ihmetellä mikä minua vaivaa..

Sitten minulla on tämä toinenkin ongelma. Näen nimittäin painajaisia. Viime yönäkin näin todella omituista unta. Olin olevina yksi Beatles yhtyeen jäsenistä. Tosin tämä Beatles ei ollutkaan kuuluisa (vaikka juuri siinä bändissä olin olevinani mukana) vaan he olivat joitain vankikarkureita ja minä tietysti yhtenä niistä jouduin pakenemaan. Yhtäkkiä uni muuttui ja olin niin sanotusti jossain kilpailussa mukana tyyliin suuri seikkailu. Tosin se kilpailu oli kuin tietokonepeli. Siinä minä olin yksi joukkueen jäsenistä ja meidän tehtävänä oli seikkailla joissain tunneleissa ja pelastaa joku tyyppi. Tunnelit olivat pimeitä ja vetisiä ja niissä oli jotain tappavia örkkejä. Joukkueemme sai kuin saikin pelastettu sen tyypin ja viimeisenä tehtävänämme oli kumauttaa kelloa. Kello oli huoneessa jossa Urho Kekkonen soitti pianoa. Tähän huoneeseen kokoontuivat kaikki kilpailussa olevat joukkueet ja jäivät sinne istumaan. Kilpailu oli vielä kesken... Onko normaalia nähdä tällaisia unia?? Kielivätkö tällaiset unet mielenhäiriöstä?

T: Epätoivoinen

petris
11.06.2003, 11:33
Kaikki oli normaalia tohon Kekkosen ilmestymiseen asti. Hakeudu pian hoitoon. Kekkonen ei ollut Kokoomuslainen, joten unesi saattaa olla vakavan puoluesairauden ensioire...

**********************
petris - isä ja elämän tuomari
**********************

KossuPossu
02.09.2003, 11:51
Ihan normaaliltahan tuo possun silmään kuulostaa...Juo paljon lämmintä ja pidä pipo syvällä päässä...

01.08.2005, 11:04
YHDEN SANAN SANON JA SE ON LOL!

Note! This message was posted anonymously!

kumikana
01.08.2005, 19:16
****offtopic*****

Anonymous on HOT!

****offtopic*****

>>ensin tuli kumi, sitten kana ja sitten muna<<