Huuto-Olli
03.03.2013, 21:09
Edit 15.11.2016 klo 12:30- Auto myyty
Hep!
Otetaas uusi kierros, nyt tyrkyllä Savitaipaleella 408 tkm tuupattu W210 automaattiriisseliväyrynen kaupan. Leimaa 3/18 asti, kolme rinkiä renkaita ja keulalta vaihdettu kone apulaitteineen mukaan. Jarrut (uudet levyt ja palat joka nurkkaan) tehty ennen leimaa, joten niillä ajaa seuraavalle puolimiljoonalle. Autossa varusteina kello/kaukkariwebastoa, ilmastointia, kattoluukkua, vakkaria, Navia ja tietty CD/MP3/USB mankka. Pelaavatkin vielä, penteleet.
Tekniikka ja sisusta ok kunnossa, ottaen huomioon ajomäärän ja hintaluokan. Kori alkaa olla perusväykky, eli ovet ja valikoidut muut paikat röpöllään. Ei tule siis enää pikkufiksillä jumalaiseen kuntoon, mutta käyttölintan virkaa hoitaa erinomaisesti noineen - tuskin kehittyy vielä fataaliksi seuraavaan katsastukseen mennessä. Alusta alkaa olla pehmeänpuoleinen, mutta yksi kaista riittää mutkatielläkin vaikka tuuppaisi tosissaan.
Koneena siis viispyttynen suoraruikkari turbolla, joka ei ole CDI. Edellinen mylly vaihdettu koska yhteen mäntään ilmestyi reikä, vanha kone tosiaan mukaan jossa kansi, turbo, laturi, ilmastoinnin kompura etc. jatkohyödynnettävissä vähintään. Hinta 800 € noudettuna, vaihto mahdollinen.
Vaihtuu: Tuulilasi/pulpettiveneeseen, SBC alumiinikansiin, muuhun SBC "ralli"ryönään, K5 (-79) Blazeriin käyviin korin/tekniikan osiin, HD (rautis) jäykkäperärunkoon, pitkään springeriin, girderiin tai pumppukeulaan. Peräkärryt ja moottoripyörät/kelkat huomioidaan myös, mutta rahaa ei minulta tule.
Hyvitetään osamaksuna: 50cc krossi (myös kiinalaiset), pihamönkkäri, lumilinko, ruohonleikkuri, työkalut tai työstökoneet.
Autoja en ota vaihdossa, ellei pihaan tule ajamalla KA vani tai BaronCruiser -tyyppinen matkavessa. Niihinkään ei tule minulta rahaa.
Britti MP osat ja -projektit voivat saada myös rahallista vastakaikua, mutta tapauskohtaisesti.
Yhteydenotot klo 16-22 välillä puhelimella 0405250952 / Olli tai yksityisviestittelyllä palstan kautta 24/7.
Laitan chattiautoon vasta torstaina, valikoituihin muihin paikkoihin sitä ennen. Nyt on tilaisuus olla nopea ja saada hinta/laatu -suhteeltaan varmasti kohdallaan oleva paketti.
Kuvat on kivoja, tässä näitä:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198340
Selfie, huomaa muodikas kuvakulma.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198341
Pullea perse. Ei silti, herr ingeniör tuumas tätä piirtäessään, että tavarat kuljetetaan kartanomallilla. Takapenkki siis ei kaadu.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198342
Mittaristo. Hyvällä säkällä jo uudesta tässä autossa. Kohta 140 tkm tässä perheessä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198343
Kuninkaanistuin. Sen verran on hinkattu, että perinteisestä paikasta on verhoilu ruvella - jakkarassa ryhti silti tallella.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198344
Apparin valtakunta. Tässä ei ole istuttu yhtä paljoa.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198345
Alla ihan OK nastacontinentalit, vähän vanhat jo mutta menee tämän talven.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198346
Vasemmalla sekakesäkumit (ajaa vielä useamman tonnin), oikealla "rim protectors" asteelle kuluneet nypityt nastat.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198347
Katsastuslappu. Kiinanpastaupioden alipaineletkut ihan muruina, siksi ei toimi korkeudensäätö. Ei ole iso homma ottaa irti ja vaihtaa. Kaupan päälle Alfamerin "korjaus"kirja, jossa neuvotaan umpioiden irrotus.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198348
Konehuone. No shit?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198349
Huoltokirja suomen osalta. Auto ollut täällä minulla ja isälläni.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198350
Vaihtokone on lavalla (ja kuvaa paremmin tuettuna), saa peräkärryn kyytiin. Mutta lihasvoimin liikutettava.
Hep!
Otetaas uusi kierros, nyt tyrkyllä Savitaipaleella 408 tkm tuupattu W210 automaattiriisseliväyrynen kaupan. Leimaa 3/18 asti, kolme rinkiä renkaita ja keulalta vaihdettu kone apulaitteineen mukaan. Jarrut (uudet levyt ja palat joka nurkkaan) tehty ennen leimaa, joten niillä ajaa seuraavalle puolimiljoonalle. Autossa varusteina kello/kaukkariwebastoa, ilmastointia, kattoluukkua, vakkaria, Navia ja tietty CD/MP3/USB mankka. Pelaavatkin vielä, penteleet.
Tekniikka ja sisusta ok kunnossa, ottaen huomioon ajomäärän ja hintaluokan. Kori alkaa olla perusväykky, eli ovet ja valikoidut muut paikat röpöllään. Ei tule siis enää pikkufiksillä jumalaiseen kuntoon, mutta käyttölintan virkaa hoitaa erinomaisesti noineen - tuskin kehittyy vielä fataaliksi seuraavaan katsastukseen mennessä. Alusta alkaa olla pehmeänpuoleinen, mutta yksi kaista riittää mutkatielläkin vaikka tuuppaisi tosissaan.
Koneena siis viispyttynen suoraruikkari turbolla, joka ei ole CDI. Edellinen mylly vaihdettu koska yhteen mäntään ilmestyi reikä, vanha kone tosiaan mukaan jossa kansi, turbo, laturi, ilmastoinnin kompura etc. jatkohyödynnettävissä vähintään. Hinta 800 € noudettuna, vaihto mahdollinen.
Vaihtuu: Tuulilasi/pulpettiveneeseen, SBC alumiinikansiin, muuhun SBC "ralli"ryönään, K5 (-79) Blazeriin käyviin korin/tekniikan osiin, HD (rautis) jäykkäperärunkoon, pitkään springeriin, girderiin tai pumppukeulaan. Peräkärryt ja moottoripyörät/kelkat huomioidaan myös, mutta rahaa ei minulta tule.
Hyvitetään osamaksuna: 50cc krossi (myös kiinalaiset), pihamönkkäri, lumilinko, ruohonleikkuri, työkalut tai työstökoneet.
Autoja en ota vaihdossa, ellei pihaan tule ajamalla KA vani tai BaronCruiser -tyyppinen matkavessa. Niihinkään ei tule minulta rahaa.
Britti MP osat ja -projektit voivat saada myös rahallista vastakaikua, mutta tapauskohtaisesti.
Yhteydenotot klo 16-22 välillä puhelimella 0405250952 / Olli tai yksityisviestittelyllä palstan kautta 24/7.
Laitan chattiautoon vasta torstaina, valikoituihin muihin paikkoihin sitä ennen. Nyt on tilaisuus olla nopea ja saada hinta/laatu -suhteeltaan varmasti kohdallaan oleva paketti.
Kuvat on kivoja, tässä näitä:
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198340
Selfie, huomaa muodikas kuvakulma.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198341
Pullea perse. Ei silti, herr ingeniör tuumas tätä piirtäessään, että tavarat kuljetetaan kartanomallilla. Takapenkki siis ei kaadu.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198342
Mittaristo. Hyvällä säkällä jo uudesta tässä autossa. Kohta 140 tkm tässä perheessä.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198343
Kuninkaanistuin. Sen verran on hinkattu, että perinteisestä paikasta on verhoilu ruvella - jakkarassa ryhti silti tallella.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198344
Apparin valtakunta. Tässä ei ole istuttu yhtä paljoa.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198345
Alla ihan OK nastacontinentalit, vähän vanhat jo mutta menee tämän talven.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198346
Vasemmalla sekakesäkumit (ajaa vielä useamman tonnin), oikealla "rim protectors" asteelle kuluneet nypityt nastat.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198347
Katsastuslappu. Kiinanpastaupioden alipaineletkut ihan muruina, siksi ei toimi korkeudensäätö. Ei ole iso homma ottaa irti ja vaihtaa. Kaupan päälle Alfamerin "korjaus"kirja, jossa neuvotaan umpioiden irrotus.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198348
Konehuone. No shit?
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198349
Huoltokirja suomen osalta. Auto ollut täällä minulla ja isälläni.
http://forums.offipalsta.com/picture.php?albumid=8128&pictureid=198350
Vaihtokone on lavalla (ja kuvaa paremmin tuettuna), saa peräkärryn kyytiin. Mutta lihasvoimin liikutettava.