PDA

View Full Version : Täyttääkö tämä nyt ne nettiauton huijauksen kriteerit....

SERMAX
20.02.2013, 20:52
Jannulla oli Audi A3 myynnissä netti autossA NIMIMERKILLÄ JUSA JoNTUNEN (turku,naantali) sovittiin sähköpostin välityksellä päittäin kauppa ko.kaiffarin kanssa, No tuli lauantai ja soitin että nyt olisin tulossa tekemään vaihtokauppaa, Vastaus oli että ok.... Puolessa matkassa yritin soittaa kaverille ja varmistaa saapumis aikaani, ei vastausta .... lukemattomien soitto yritysten jälkeen puhelimeen vastaa virolainen nainen hätääntyneellä äänellä ja kertoo ihan posketonta stooria..... kerroin ko.tätille asiani ja että jos ja kun saa kaiffarin käsiinsä kertoo että minä olen 1/2 matkassa tulossa ja että soittaa mikäli haluaa edelleen tehdä vaihtokauppaa, no puhelin ei soinut.... odoteltuemme vielä noin puoli tuntia ja lähettiin takaisin kotia kohti......

Poskettominta ko.keississä oli se että kaveri kehtaa viikkoa myöhemmin vielä soittaa ja kertoilee liirum laarumia että miksi ei vastannut tuolloin lauantaina ja sitten vielä alkaa tinkaamaan ko.kauppaan liittyvistä seikoista.......

Bj Andy
20.02.2013, 20:56
Oisit maksanu käsirahan ni se ois varmaan tullu paikalle.

Linkitä se ilmo niin voidaan nauraa sille porukalla.:D

Repro
20.02.2013, 20:57
Linkitä se ilmo niin voidaan nauraa sille porukalla.:D
Indeed!! :D
Linkki näytille ja heti!

SERMAX
20.02.2013, 22:19
No tapahtuneesta muutama viikko jo kulunut , Koittanut penkoa googlella ko.audin myynti ilmoo mutta jostain syystä ei taho löytää.......

Näitä kyllä löytyy googlella pilvin pimein
Jusa Jontunen kysyi olis tarjota vaihdossa audi a3 turbo 99vm ajettu 200tkm todd siistissä kunnossa kattavilla varustuksilla,ajamisen ja näkemisen arvoinen peli. lisä tieto ja kuvia sähkäriin.?

bluevan
20.02.2013, 22:54
http://www.nettiauto.com/lincoln/town-car/5219686

Kysys johon tuohon vaihtais ;)

SERMAX
20.02.2013, 23:03
sama jannu ja puhelin numerohan on salainen tai prepaidddd

Ja ko.nimi jusa on tuulesta temmattu.............

Gary Grand
21.02.2013, 08:41
Oliskohan ollu myymässä jonkun muun Audia...:D Koittanut saada myytyä sen koeajolla ollessaan, muttei ole sitä saanutkaan alleen koko päiväksi?

Ei löytynyt enää Linkkuakaan linkistä? kenenkä nimissä auto olis ollu rekisterinumeron perusteella?

sumpe
21.02.2013, 09:15
Googlen kuvahaulla löytyy auto ja siinä näkyy melkosella varmuudella rekkari.

HiluMiks
21.02.2013, 09:20
https://www.google.fi/search?q=Jusa+Jontunen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=rcs

google haku kaverin nimellä antaa aika paljon kaikenlaisia vaihtokauppa ehdotuksia
tannu harrastaa kovasti kauppoja:)

Gary Grand
21.02.2013, 09:31
Näkyi tarjoavan tuontipalvelua Japanista tai Englannista..

-MaTTi-
21.02.2013, 14:17
Ei löytynyt enää Linkkuakaan linkistä? kenenkä nimissä auto olis ollu rekisterinumeron perusteella?

Siirtokilvillä oli, mutta selvispä sillä silti omakin kilpi. Ulkomaalaisen niminen (ei virolainen) jantteri Turusta omistaa. http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:r8CntFl3RrMJ:www.nettiauto.com/en/lincoln/town-car/5219686+&cd=3&hl=fi&ct=clnk&gl=fi&client=firefox-a

No, mut eihän tässä mitään rikosta eikä rötöstä oo tapahtunu, kunhanpahan teki oharit.

Kaitsu67
21.02.2013, 15:02
Oisit maksanu käsirahan ni se ois varmaan tullu paikalle.

Tai käsirahat meni sen sileän tein... :D

SERMAX
23.02.2013, 10:27
:D No joo se tästä olis puuttunu että käsi rahat olis menneet sen siliän tie, no onneksi ei kuitenkaan näin päässy käymään.....

(Ps.Eihän tässä tarinassa loppujen lopuksi kovinkaan pahasti käyny, Mutta aattelinpa vain tuoda ko.nimimerkin ihmisten tietoisuuteen, Meikäläisen mustalla listalla)

hitoy
07.03.2013, 22:27
Kopioitu vaimon fb seinältä.. Outo ukko.

"Sain tänään puhelimitse melko kummallisen Vanin osto tarjouksen..Ostaja: Sulla on Vani myynnissä? Minä: Joo. Ostaja: Mä kerron sulle nyt ehdotuksen ja sulla on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Älä sano mitään väliin vaan kuuntele. Minä: No sen verran sanon jo tähän väliin että voit soittaa mun miehelle joka tekee loppu kädessä päätökset auton myynnistä. Ostaja: Ei kun sinä kuuntelet nyt, voit välittää tämän viestin itse miehellesi ja teillä on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Minä: .... (en siis saanut ehtinyt sanoa mitään). Ostaja: Saat 5000,00€ ens tiistaina käteen ja loput 25 pv ku saan tän kämpän myytyä, siitä tulee rahaa satatonnia. Minä: Joo ei käy. Ostaja: Siis miksei, eihän siinä Vanissa ole kun kahet renkaatkaan. Minä: ?? (tipahdin täysin kärryiltä) Ostaja: Kuuntele nyt, tuun tiistaina hakemaan auton ja saat loput rahat ku oon myyny kämpän. Minä: Siis sen satatonnia vai? Ostaja: Mä oon soittanut jo Santanderille ja en saa sopimusta ku kahdeksi vuodeksi. Minä: Joo unohdetaan tämä kaupan teko, ei kiinnosta. Ostaja: Ai ei käy. Minä: Joo en rupea tekemään kauppoja osamaksulla.. HUH HUH. =D =D Onneksi otin hepun tiedot ylös.."

Toivottavasti et ollut juuri SINÄ. :D

SERMAX
08.03.2013, 17:10
Kopioitu vaimon fb seinältä.. Outo ukko.

"Sain tänään puhelimitse melko kummallisen Vanin osto tarjouksen..Ostaja: Sulla on Vani myynnissä? Minä: Joo. Ostaja: Mä kerron sulle nyt ehdotuksen ja sulla on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Älä sano mitään väliin vaan kuuntele. Minä: No sen verran sanon jo tähän väliin että voit soittaa mun miehelle joka tekee loppu kädessä päätökset auton myynnistä. Ostaja: Ei kun sinä kuuntelet nyt, voit välittää tämän viestin itse miehellesi ja teillä on sunnuntaihin asti aikaa päättää. Minä: .... (en siis saanut ehtinyt sanoa mitään). Ostaja: Saat 5000,00€ ens tiistaina käteen ja loput 25 pv ku saan tän kämpän myytyä, siitä tulee rahaa satatonnia. Minä: Joo ei käy. Ostaja: Siis miksei, eihän siinä Vanissa ole kun kahet renkaatkaan. Minä: ?? (tipahdin täysin kärryiltä) Ostaja: Kuuntele nyt, tuun tiistaina hakemaan auton ja saat loput rahat ku oon myyny kämpän. Minä: Siis sen satatonnia vai? Ostaja: Mä oon soittanut jo Santanderille ja en saa sopimusta ku kahdeksi vuodeksi. Minä: Joo unohdetaan tämä kaupan teko, ei kiinnosta. Ostaja: Ai ei käy. Minä: Joo en rupea tekemään kauppoja osamaksulla.. HUH HUH. =D =D Onneksi otin hepun tiedot ylös.."

Toivottavasti et ollut juuri SINÄ. :D

Kuulostaa aika epätoivoiselta yritykseltä.....Luulenpa että ko.kauppa miehen bisnekset Kusee aika raskaasti........