Kirjaudu sisään

View Full Version : Myydään M: -92 paskana oleva 2,5 td Pajero

Evilpet
15.02.2013, 14:52
Myynnissä jälleen ehjääntynyt Pajero. Auto on rekisteröity N1G huoltoautoksi. Tällä hetkellä poistettu liikennekäytöstä. Leima menee vanhaksi 25.3. Takakontissa alumiininen työkalulaatikko ja tasainen lattia.

Kahdet renkaat: 33X12,5X15, jotka otteessa. Näistä toiset melko kuluneet, mutta toiset hyvät. Näiden lisäksi 205/75 R16 nastat, jotka iäkkäät, mutta nastat tallella ja kuviota on ihan kohtuullisesti.
Korotettu.
Keulalla 9000 lbs:n vinssi langattomalla kaukosäädöllä.
Toimiva webasto sekä lohkolämmitin.
Xenon lisäpitkät.

Mukaan itsetehty lumilevy.

Huonoa:

Ajettu reilun puoleisesti, bauttiarallaa 577 tkm.

Kytkin toimii hieman nahkeasti ykkösen ja pakin kanssa, eli niitä joutuu hieman survomaan sisään.

Hieman satunnaista kukkaa korissa siellä täällä, mutta ei mitään sellaista joka ei olisi tässä iässä ja näillä kilometreillä päivänselvää.

Hyvää:

Juuri vaihdettu nokkahihna, laturi, alipainepumpun öljyputki ja laturin hihna.
Runkopalkit lähes koko matkalta hitsattu eivätkä ole pehmeät.

Laitetaan nyt pakolliseksi hintapyynniksi 3500€, mutta tarjousten mukaan mennään.

Vaihdossa voisin ottaa katsastetun toimivan nelivedon vetokoukulla. Väliä en maksa.

Auto sijaitsee Vantaalla.
Yhteydet: evilpet(at)friikki.net taikka nollaneljäneljä-5751127

http://img.photobucket.com/albums/v494/bossomania/napero_zps8022d931.jpg

https://lh6.googleusercontent.com/-NU_3lDnMRao/UHgP9INLCJI/AAAAAAAAA4k/CMFCIeMj3ZM/s800/pajero2.jpg

Evilpet
19.02.2013, 10:50
ylös...

Tomppaa_
20.02.2013, 00:16
Tarjotaan nyt vaikka 1500€

Evilpet
20.02.2013, 11:23
Tarjous rekisteröity. Täytyy fiilistellä asiaa hetki.

Kouvolan koneistamolta upouusi täydellinen yläkerta tähän 1060 euroa, mikäli ei halua itse askarrella. Keinuvivut taasen maksavat 68 euroa kipale... Periaatteessa remontin maksimi kustannus on siis tuo 1060,- + jakopään kamat, jotka motonetissä reilun satasen...

waffen
20.02.2013, 15:42
Tarjous rekisteröity. Täytyy fiilistellä asiaa hetki.

Kouvolan koneistamolta upouusi täydellinen yläkerta tähän 1060 euroa, mikäli ei halua itse askarrella. Keinuvivut taasen maksavat 68 euroa kipale... Periaatteessa remontin maksimi kustannus on siis tuo 1060,- + jakopään kamat, jotka motonetissä reilun satasen...

JUU ja sit vielä irroitus ja kiinni laitto vielä jossakin paikassa 500-1000 !!

Evilpet
20.02.2013, 15:52
No juu, lähinnä mielessä oli että joku itse tekee, kuten itse toimisin. Ei kai tälläisiä mihinkään paikkaan korjattavaksi viedä?

Gary Grand
21.02.2013, 08:54
No juu, lähinnä mielessä oli että joku itse tekee, kuten itse toimisin. Ei kai tälläisiä mihinkään paikkaan korjattavaksi viedä?
Jos tän ikä-, kunto-, hintaluokan autoja alkaa viemään korjaamolle joka vian takia, niin pian tulee halvemmaksi hommata uusi..:D
Ja viat on korjattava harrastuspohjalta, niin ei ala sylettää autohankinnat.:D
Myyjälle vinkkinä:
Jos tallin takana on tilaa, eikä ole kiire saada rahoja autosta, niin pura tuo. Kakkoskoppasen palleron osille on melkoinen tilaus kanssakärsijöillä.

Itse purin ehjän(rungoltaan ruosteisen paskan) ja myin osina. Auton arvo osina oli luokkaa 4000-4500€, hankintahinta oli tuota sun pyyntihinnan luokkaa.(tuli vaihdossa) Autosta on jäljellä enää ovet ja jotain muuta pientä.

Evilpet
21.02.2013, 10:00
Jos tän ikä-, kunto-, hintaluokan autoja alkaa viemään korjaamolle joka vian takia, niin pian tulee halvemmaksi hommata uusi..:D
Ja viat on korjattava harrastuspohjalta, niin ei ala sylettää autohankinnat.:D
Myyjälle vinkkinä:
Jos tallin takana on tilaa, eikä ole kiire saada rahoja autosta, niin pura tuo. Kakkoskoppasen palleron osille on melkoinen tilaus kanssakärsijöillä.

Itse purin ehjän(rungoltaan ruosteisen paskan) ja myin osina. Auton arvo osina oli luokkaa 4000-4500€, hankintahinta oli tuota sun pyyntihinnan luokkaa.(tuli vaihdossa) Autosta on jäljellä enää ovet ja jotain muuta pientä.

Juu kyllä tuota osina myyntiäkin olen pohtinut. Kattoo nyt kun saan aikaiseksi avata tuon yläkerran kokonaan ja selviää mikä oikeasti on rikki, niin täytyy tehdä päätös sen jälkeen...

jupe69
21.02.2013, 10:04
Juu kyllä tuota osina myyntiäkin olen pohtinut. Kattoo nyt kun saan aikaiseksi avata tuon yläkerran kokonaan ja selviää mikä oikeasti on rikki, niin täytyy tehdä päätös sen jälkeen...

mulla vois olla tollaseen ehyt yläkerta !!

Evilpet
21.02.2013, 11:13
mulla vois olla tollaseen ehyt yläkerta !!

Ah so, hyvä tietää! Mikäli käy ilmi että itsellä on tarvetta, otan yhteyttä vaikka yv:llä.
Ja mikäli sattuisi käymään niin että auto vaihtaa omistajaa, saattaa myös siinä tapauksessa tarvetta löytyä uudella omistajalla...

Evilpet
25.02.2013, 10:47
En ole vielä ehtinyt tehdä mitään autolle, eikä hyvältä näytä ehtimisen kanssa. Tilaa pitäisi kuitenkin saada pihaan.

Ja muokataan nyt tätkin sen verran, että päädyin tuossa sairaslomalle, ja kun siinä ei sitten muutakaan tekemistä ollut, hain jakopään hilut ja tilasin keinuvivun. Lisäksi avasin jakopään ja vaihdoin stefoja ja tutkin vaurioita. Nyt näyttää kohtuullisen hyvältä, mutta eri asia tietenkin on se mikä todellinen tilanne venttiilien suhteen on. Tasapainoakselien remmi oli antautunut ja se vaikuttaa tällä hetkellä syylliseltä.

En nyt kuitenkaan tämän hetkisessä valossa ole ihan ilmaiseksi luopumassa kulkineesta, ja tietty osat tulee mukaan jos joku nyt ehtii auton ostaa ennen kuin seuraavan kerran kerkiän pellin alle...

Evilpet
01.03.2013, 22:07
Tuli tänään tuo keinuvipu, ja siitä riehaannuin sen verran että raapaisin koneen nippuun ja tulille. Niinhän tuo kehrää jälleen kuin kissa konsanaan, eikä maksanut 500 - 1000€...

Kyllähän tuon edelleen myydä voin, mutta hinta alkaa kyllä eri numerolla nyt...

Tomppaa_
08.03.2013, 16:41
Aika usein tuo jakohihnan katkeaminen tuhoaa koko moottorin. Saattaa toimia tuolla kokoonpanolla pitkäänkin, tai sitten ei. Yleensä mäntään tulee jälki -> saattaa haljeta vanhemmiten, kiertokanki voi vääntyä ja kampuraan tulla hiusmurtumia jolloin se katkeaa yleensä kakkosen kaulasta. Mitta hieno homma että sait pelittämään.

Evilpet
08.03.2013, 17:10
Tottahan tuo on, mutta näillä kilometreillä alkaa kyllä muutenkin olla aika arpapeliä milloin kone antaututuu...

pee
08.03.2013, 21:20
sinänsä älykkään oloista keskustelua, vaan ei oikein istu myynti- ilmoitusten sääntöihin...