View Full Version : hj:stä kori pois aapuuva
Terve voiskohan joku viisaampi joka on joskus käyttäny hojosta sakastin irti että miten se tapahtuu, mitä häätyy irrotella.
korikiinnikkeet,, jarruputket,, kytkimenletku, mittarin vaijeri, tankilta pumpulle tuleva letku,, syyläri,, lämppärin letkut,, ohjausakseli,, kaasuvaijeri,, koneesta johtoja.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: ,, hmmmmm eikai muuta..?
Äkkiseltään lisäisin tohon pto keppi vaihekeppien kotelot ja lukkovaijerit..
Äkkiseltään lisäisin tohon pto keppi vaihekeppien kotelot ja lukkovaijerit..
aivan tuo pto..
ja noita vaijereita en luotellut ku ei puhuttu lukollisesta :eek:
Lelumiini
12.02.2013, 21:03
Käsijarruvaijeri, laturin takaa alipaineletkut, ohjaustehostimen öljysäiliö irti lokarista...
Ja mie en oo koskaan ottanu moisesta koria irti mut kaverin HJ:sta koria nostellessa tuli seurailtua mistä tarvii löysiä..
Konehuoneesta akun kaapelit ja paisari myös..
Joo nostovaiheessa rauhallisesti, koko ajan seuraten mitä jäänyt kiinni.
Nii ja mahtukohan se flekti tulemaan pois kotelosta alakautta?
joo kiitoksia avustuksesta kaikille helepotti huomattavisti ku ei tarvi niin palion miettiä. eiköhänse sakasti nyt irtua niin pääsee tekkeen runkoon pientä pinta remonttia ei mitenkää suurta :)
Samanlainen pikkuremppa, kuin tuohon omaankin tulossa? Parilla korjuspalalla mennään: vasen ja oikea runkoaisa... Itse olen nostanut koppaa vain takapäästä. etupää lepää paikoillaan. Ei tarvi irroitella kaikkia letkuja ja johtoja. Kokeillaan, riittääkö.
kyllä pikku remppaahan aina piisaa. minä nostan koko kopan pois niin saa tehä rungon viimesen päälle hitsailla hiekkapuhaltaa maalata ja koppaki on helepompi tehä ku se on kylellään :)
joo helpottaa huomattavasti muutama kuva profiilissa.ainakin rugon tekoo.