hammart
06.02.2013, 23:16
Tulipa hankittua tommonen katiska. Myyjä oli leimannu auton loppuvuodesta ja uuden vuoden tienoilla ajanut sen solmuun peräkärrin kanssa.
Ajamalla hain Kemistä. Meinasin aluks, et jos vaihtais isomman palan tohon kupeeseen ja jatkais ajamista, mutta mätähän se on siinä missä muutkin..kabiinin 6 korvakosta YKSI on ehjä. Eli kori on rungossa kiinni vain keulasta ja EHKÄ perästä. Turvallista matkaa! Suunnittelin jo tuossa jotain ihan älytöntä puolittaista korinvaihtoa..jos joltakulta löytyis joku hiukka järkevämmän oloinen koppa. Tossa on kattokourutkin aika valmiit ja mällissä on koko kylki revennyt etuoven puolivälistä asti kattopellistä/kourusta irti. Katossa oleva Super roof -tekstikin kätkee alleen hirveen mätäpaiseen, josta pelti on jo puhki.
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0482_zps8ab34b70.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0438_zps125a25b8.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0436_zps99e39bdb.jpg
maanantaina tulin siis reissusta, hakumatkaa tuli kiertotietä 1120km. Ihan hyvä testiajo tollei niinku kylmiltään. Tekniikka toimii hienosti ja voimansiirto myös. Alusta on kova ku perkele. Tai se hypyttää sillee kummasti. Takana on lehtiä 6 ja eessä tais olla 4. Onkohan sit noi iskarit vaan ylijäykät..? Tuntuu et hampaat irtoo suusta ku ajaa jotai jäistä kiharaa ja töyssyjä pitkin..Eilen innostuin tunkkaamaan takaoven auki ja tänää isäukkokin innostui tuossa avustamaan ja tunkattiin B-pilari kohalleen ja toi takaoven seutukin ihan siivon oloiseksi. Nyt koko kylki on enää joku 5cm länässä, kun se oli syvimmästä kohdasta joku 25cm ennen oikomista.
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_1270_zps773689de.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_1280_zps136f7f2b.jpg
Ajamalla hain Kemistä. Meinasin aluks, et jos vaihtais isomman palan tohon kupeeseen ja jatkais ajamista, mutta mätähän se on siinä missä muutkin..kabiinin 6 korvakosta YKSI on ehjä. Eli kori on rungossa kiinni vain keulasta ja EHKÄ perästä. Turvallista matkaa! Suunnittelin jo tuossa jotain ihan älytöntä puolittaista korinvaihtoa..jos joltakulta löytyis joku hiukka järkevämmän oloinen koppa. Tossa on kattokourutkin aika valmiit ja mällissä on koko kylki revennyt etuoven puolivälistä asti kattopellistä/kourusta irti. Katossa oleva Super roof -tekstikin kätkee alleen hirveen mätäpaiseen, josta pelti on jo puhki.
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0482_zps8ab34b70.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0438_zps125a25b8.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_0436_zps99e39bdb.jpg
maanantaina tulin siis reissusta, hakumatkaa tuli kiertotietä 1120km. Ihan hyvä testiajo tollei niinku kylmiltään. Tekniikka toimii hienosti ja voimansiirto myös. Alusta on kova ku perkele. Tai se hypyttää sillee kummasti. Takana on lehtiä 6 ja eessä tais olla 4. Onkohan sit noi iskarit vaan ylijäykät..? Tuntuu et hampaat irtoo suusta ku ajaa jotai jäistä kiharaa ja töyssyjä pitkin..Eilen innostuin tunkkaamaan takaoven auki ja tänää isäukkokin innostui tuossa avustamaan ja tunkattiin B-pilari kohalleen ja toi takaoven seutukin ihan siivon oloiseksi. Nyt koko kylki on enää joku 5cm länässä, kun se oli syvimmästä kohdasta joku 25cm ennen oikomista.
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_1270_zps773689de.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e345/hammart/Koneita/IMG_1280_zps136f7f2b.jpg