hj 60/61
06.02.2013, 18:08
Eli etuperään pitäis vaihdella laakerit ja krymppiholkki, ja taakse vaihdoin pinjonin stefan. Ongelma: stefan vaihdon jälkeen ei pysty mutteria enään kovin kireelle vääntämään, kun alkaa laipan pyöriminen ahdistamaan. Etuperään tarvis siis pinjonin laakerit päivittää ja stefa...
Miten se simmataan, onnistuuko ihan tallin lattialla, tarviiko erikois työkaluja, tarviiko takaperä purkaa ja vaihtaa krymppi.
Olisko tampereen nurkilla joku osaava hojo-mekaanikko, joka vois pikku korvausta vastaan suorittaa työ, mun opiskellessa vieressä...?:):confused: Jos sit ens kerralla osaisin sen itse suorittaa. Ei viitsis väärintehdyllä työllä särkeä nuita akseleita...:confused::confused::confused:
Niin ja kyseessä siis kytkettävillälukoilla varustetut murikat...
Miten se simmataan, onnistuuko ihan tallin lattialla, tarviiko erikois työkaluja, tarviiko takaperä purkaa ja vaihtaa krymppi.
Olisko tampereen nurkilla joku osaava hojo-mekaanikko, joka vois pikku korvausta vastaan suorittaa työ, mun opiskellessa vieressä...?:):confused: Jos sit ens kerralla osaisin sen itse suorittaa. Ei viitsis väärintehdyllä työllä särkeä nuita akseleita...:confused::confused::confused:
Niin ja kyseessä siis kytkettävillälukoilla varustetut murikat...